Період оскарження умов закупівлі - по 02-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-01-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 231 040,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 155,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04058516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Саріогло Станіслав |
| Телефон: | 0577252879 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Наразі, для нагального та термінового вирішення питання надійного функціонування Управління, виникла потреба у перерозподілі коштів у кошторисі на утримання Управління. У зв’язку з чим, скорочено обсяг видатків на здійснення закупівлі: Послуги з прибирання службових приміщень адміністративної будівлі (90910000-9 — Послуги з прибирання). З метою ефективного використання бюджетних коштів, у зв’язку з необхідністю коригування обсягів закупівлі та видатків на здійснення закупівлі, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників: ВИРІШЕНО: Відмінити відкриті торги на закупівлю: Послуги з прибирання службових приміщень адміністративної будівлі (90910000-9 — Послуги з прибирання), на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей, а саме: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-02-2024, 00:02
Період оскарження:
з 06-02-2024, 13:33 по 17-02-2024, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей. 1. Довідка від 04.01.2024 р. №3 містить інформацію не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: у довідці має бути зазначено в тому числі повна назва Учасника та саме прізвище, ім’я, по батькові повністю керівника. 2. У довідці від 04.01.2024 р. №16 відсутня інформація щодо згоди з порядком змін умов договору, як це вимагається умовами тендерної документації, а саме: «Учасник, ознайомившись з проєктом договору, повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами договору про закупівлю у тому числі з порядком змін його умов». 3. У довідці від 04.01.2024р №5 відсутня інформація яка передбачається Приміткою Додатку №5 до тендерної документації, а саме: «…потрібно зазначити, що субпідрядник в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю залучатися не буде». 4. Довідка від 04.01.2024 р. №21 заповнена не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: необхідність зазначення у довідці саме ініціалів працівника. 5. Відсутня довідка щодо строку дії тендерної пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. П. 1 розділу 3.1. та розділ 3.4 Додатку № 3 до тендерної документації; п.4 розділу ІІІ тендерної документації та п.3 розділу VI тендерної документації; примітка Додатку №5 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно з вимогами замовника та підтверджуючи документи.).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.