Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
1.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути викладені українською мовою. (детальніше у тендерній документації’). 2. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 234 457,52 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 172,29 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
ЄДРПОУ: | 02071139 Досьє YouControl |
Сайт: | http://nlu.edu.ua |
Контактна особа: | Лілія Байда |
Телефон: | +380577041140 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Пушкінська, 77 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – КП "Комплекс з вивозу побутових відходів", виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. В порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості) та пунктом 1.8 підрозділу 1 розділу 6 тендерної документації замовник розміщує повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та/або документах пропозиції КП "Комплекс з вивозу побутових відходів", щодо закупівлі послуги з вивезення та утилізації побутового сміття та великогабаритних відходів на об’єктах замовника в м. Харкові, код за ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям: 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Розпорядження 2023 копія.pdf», де міститься «Розпорядження від 29.03.2023 р. №389/2К» про переукладання контракту з Артикуленко Олексієм Вікторовичем – директором комунального підприємства «Комплекс з вивозу побутових відходів» з 08.04.2023 по 07.04.2024., проте учасником в складі своєї тендерної пропозиції не надано наказ (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядження (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту 1.1.3 пункту 1.1 підрозділу 1 розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору підтверджується: - для керівника учасника (юридична особа) - оригіналом та/або електронною копією та/або сканованою копією рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення) та наказом (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядженням (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; - для іншої уповноваженої особи учасника (юридична особа) – довіреністю (дорученням) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника, наказом (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядженням (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення на посаду уповноваженої особи учасника та оригіналом та/або електронною копією та/або сканованою копією рішення про призначення (або продовження/підтвердження повноважень) керівника, який надав довіреність (доручення) та наказом (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядженням (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду керівника, та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення); - для фізичних осіб - у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копії обох сторін паспорта, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки з безконтактним електронним носієм, або копії іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), та копії картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати наказ (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядження (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду. 2) Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Статут 2023 нов.pdf», де міститься «Статут КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ" (НОВА РЕДАКЦІЯ)», затверджений заступником директора департаменту-начальником управління комунального майна та приватизації Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради О.О. Кравченком від 29.08.2023 року та файл «Опис Статут 2023.pdf», де міститься «Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу», в якому зазначено код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, а саме код 244132249141, проте за даним кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації міститься Статут підприємства, що затверджений заступником директора департаменту-начальником управління комунального майна та приватизації Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради В.М. Солошкіним від 22.02.2022 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту 1.1.4 пункту 1.1 підрозділу 1 розділу 3 тендерної документації Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) зі змінами (у разі їх наявності); Вимоги до статутного документу: Статутний документ повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту (для юридичних осіб). Учасником процедури закупівлі є акціонерне товариство - надається Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою Учасника (в разі її використання), в якому в обов’язковому порядку зазначити дані про власників акцій, що володіють 25 і більше відсотками від статутного капіталу учасника процедури закупівлі, або повідомити, що такі власники відсутні. Учасником процедури закупівлі є юридична особа в особі керівника філії, який діє від імені юридичної особи на підставі довіреності – надається: - статутні документи юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) з відміткою державного реєстратора або наданням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації; - статутні документи філії (положення) та довіреність на підписанта філії. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу, а саме «Статут КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ" (НОВА РЕДАКЦІЯ) затверджена заступником директора департаменту-начальником управління комунального майна та приватизації Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради О.О. Кравченком від 29.08.2023 року». 3) Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка про аналогічний договір.pdf», де міститься Довідка про виконання аналогічного договору № 9754 від 21.12.2023, проте в розділі довідки «Замовник, адреса, код ЄДРПОУ, телефон робочий, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів» учасником не вказано замовника з яким укладався аналогічний договір. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту 6.2.1 пункту 6.2 підрозділу 6 розділу 3 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - заповнену довідку у формі, наведеній нижче, про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. ДОВІДКА про виконання аналогічного договору ____ (Назва учасника) , як учасник відкритих торгів підтверджуємо відповідність встановленому кваліфікаційному критерію, тобто про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: № п/п Замовник, адреса, код ЄДРПОУ, телефон робочий, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів Номер та дата укладення договору, строк (термін) його дії Предмет договору та сума договору Стан виконання договору 1… ______________________ (Посада) (підпис) (ініціали та прізвище) На підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копію виконаного аналогічного договору з усіма додатками, зазначеного ним у довідці, з оригіналом (оригіналами) чи із засвідченою (засвідченими) копією (копіями) відповідних актів приймання-передачі або видаткових накладних або інших документів, що підтверджують виконання такого договору. Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з вивезення та утилізації побутового сміття та/або великогабаритних відходів згідно ДК 021: 2015 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати заповнену довідку у формі, наведеній в підпункті 6.2.1 пункту 6.2 підрозділу 6 розділу 3 тендерної документації із зазначенням замовника з яким укладався аналогічний договір. 4) Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Рішення про визнання виконавцем послуг.pdf» де міститься Рішення Харківської міської ради Харківської області від 22.04.2020 №248 «Про визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів в місті Харкові», проте наданий учасником документ немає чіткого зображення, що не дозволяє прочитати зміст документа повністю, без додаткового залучення будь-яких засобів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту в) пункту 8.2 підрозділу 8 розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати підтверджуючий(чі) документ/документи щодо визначення Учасника виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові відповідно до вимог законодавства та на вимогу абзацу другого пункту 2.1 підрозділу 2 розділу 3 тендерної документації документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення, а саме: повинні мати чітке зображення, що забезпечить можливість прочитати зміст документа повністю, без додаткового залучення будь-яких засобів. Кожен окремий завантажений файл повинен мати скорочену назву відповідно до змісту документа (документів), поданого (поданих) згідно з вимогами тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на вимогу підпункту в) пункту 8.2 підрозділу 8 розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати підтверджуючий(чі) документ/документи щодо визначення Учасника виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові відповідно до вимог законодавства, що має бути належного рівня зображення, а саме: мати чітке зображення, що забезпечить можливість прочитати зміст документа повністю, без додаткового залучення будь-яких засобів.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «МЕГАТРАНС ІНВЕСТ», виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. В порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості) замовник розміщує повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та/або документах пропозиції ТОВ «МЕГАТРАНС ІНВЕСТ», щодо закупівлі послуги з вивезення та утилізації побутового сміття та великогабаритних відходів на об’єктах замовника в м. Харкові, код за ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям: 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції ненадав підтверджуючий(чі) документ/документи щодо визначення Учасника виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові відповідно до вимог законодавства. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту в) пункту 8.2 підрозділу 8 розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати підтверджуючий(чі) документ/документи щодо визначення Учасника виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові відповідно до вимог законодавства. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати підтверджуючий(чі) документ/документи щодо визначення Учасника виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові відповідно до вимог законодавства
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.