Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги у сфері поводження з рідкими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова 11 - територія ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний), акваторія МП Південний. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 788 000,00 грн. без ПДВ / 2 145 600,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.12.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Якщо виконавець не є платником ПДВ - оплата здійснюється за фактично надані послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг та виставленого виконавцем рахунку, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг. Якщо виконавець є платником ПДВ - оплата здійснюється за фактично надані послуги поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання сторонами відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, у розмірі 80% суми акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 788 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 8 940,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Контактна особа: | Мошун Наталія Володимирівна |
Телефон: | 380487381719 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Підстава відміни відкритих торгів: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг згідно з підпунктом 1 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови КМУ від 12 травня 2023 р. № 471 (прийняття Закону «Про управління відходами» спричинило кардинальні зміни у сфері управління відходами та досі невизначено класифікацію відходів до яких мають бути віднесені відходи ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний), що призводить до недоцільності придбання послуг за предметом закупівлі: Послуги у сфері поводження з рідкими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, на умовах, передбачених тендерною документацією по зазначеній процедурі закупівлі).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-01-2024, 00:04
Період оскарження:
з 03-01-2024, 12:11 по 14-01-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.