Період оскарження умов закупівлі - по 18-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-12-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 9 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 46 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства |
ЄДРПОУ: | 26211349 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Фабриченко Антоніна Михайлівна |
Телефон: | +380463730479 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82 |
2 |
На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази у своїй пропозиції Учасник не надав копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів чи копії інвентарних карток чи копії накладних на машини та механізми: Трактор Т-25 2366 УУ, Бульдозер Т-170, МАЗ СВ8171ВК (Пункт 3.1. Додатку 2 до ТД) - Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати на Трактор Т-25 2366 УУ, Бульдозер Т-170, МАЗ СВ8171ВК. Підтвердні документи: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації - копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України - інвентарні картки обліку об’єктів основних засобів та лист-роз’яснення в довільній формі, з зазначення законодавчих підстав відсутності їх обов’язкової державної реєстрації; - на обладнання - інвентарні картки обліку об’єктів основних засобів/видаткові накладні тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.