Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Номенклатурні позиції: 1. утримання майданчику для складування опалого листя - ДК 2015 (90533000-2) - Послуги з управління сміттєзвалищами.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 680 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03365707 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитрук Сергій Миронович |
| Телефон: | 380512472508 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54005, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: - на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасником, серед іншого, надана довідка про наявність працівників (вих. № 1574 від 19 грудня 2023 р.), яка містить стовпчик «Досвід роботи», що не відповідає формі встановленій Додатком 5 тендерної документації; - на підтвердження наявності відносин між вказаним в довідці від 19.12.023 № 1547 начальником полігону Прямковим П.О. та КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС», учасником наданий Наказ № 12-к від 31.03.2013, даний наказ складений не українською мовою, що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, учасником надані 1, 8 та 9 сторінки трудової книжки Прямкова П.О., що також не відповідає умовам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно з вимогами пп. 1.2 п. 1 розділу IV тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник, серед іншого, повинен надати довідку про наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг за формою, встановленою Додатком 5 цієї документації. - згідно з вимогами Додатку 5 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками: накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки* (всі сторінки, які містять записи) та/або трудові договори (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею). Допускається подання трудових книжок мовою оригінала без одночасного надання автентичного перекладу українською мовою. В той же час, згідно з вимогами п. 7 розділу I тендерної документації тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою. У складі тендерних пропозицій допускається подання документів іншою мовою з одночасним наданням автентичного перекладу українською мовою, крім випадків коли подання документів мовою оригіналу прямо передбачено (дозволено) цієї тендерною документацією. Під час розгляду тендерної пропозиції визначальним є текст викладений українською мовою. Таким чином, подання учасником Наказу № 12-к від 31.03.2013 року, який складений не українською мовою без одночасного надання автентичного перекладу, не відповідає вимогам п. 7 розділу I тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - довідку про наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг за формою, встановленою Додатком 5 цієї документації. - документи, які підтверджують наявність відносин між учасником та Прямковим Павлом Олеговичем, а саме: наказ про прийняття на роботу та його автентичний переклад на українську мову або всі сторінки трудової книжки Прямкова П.О., які містять записи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.