Закупівлю оголошено - 08-12-2023, 16:04. Дата останніх змін - 31-01-2024, 13:43

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкової території адміністративної будівлі замовника, розташованої за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4, (код за ЄЗС ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання)

Закупівля: UA-2023-12-08-017357-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-12-08-009839-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-12-2023, 16:04
по 13-12-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-12-2023, 16:04
по 16-12-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 18-12-2023, 15:36
по 18-12-2023, 15:59

Період оскарження умов закупівлі - по 13-12-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-12-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-12-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:4 640 700,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:23 205,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:139 220,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03355057 Досьє YouControl
Контактна особа:Зуб Олена
Телефон:380506071007
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61003, Україна, Харківська область,Харків, МАЙДАН ПАВЛІВСЬКИЙ, будинок 4
2


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Експлуатаційні послуги, пов’я ...
4 640 700,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-12-2023, 15:36
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкової території адміністративної будівлі замовника, розташованої за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4, (код за ЄЗС ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання)

1
послуга
61003 Україна Харківська область Харків МАЙДАН ПАВЛІВСЬКИЙ, будинок 4
по 31-12-2024
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "СЕГЕДА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ РИМАРСЬКА, будинок 25, квартира 31, 61057, Олександр Сегеда
Остаточна пропозиція:
4 320 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 320 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-01-2024, 16:03
Період подачі оскарження:
по 23-01-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-01-24, 18:31:30
24

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "СЕГЕДА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" (ідентифікаційний код 2901907758) невідповідностей , з метою виконання рішення органу оскарження від 09.01.2024 № 474-р/пк-пз 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 У складі тендерної пропозиції не надано оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригіналів чи копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність саме трудових відносин працівників з учасником (відповідно до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у таблиці п 2.1), зокрема, щодо працівників: Каліновська Наталя Олексіївна, Швачко Любов Володимирівна, Струпов Руслан Михайлович. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 2.1. підпункт 2.3. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригіналів чи копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність саме трудових відносин працівників з учасником (відповідно до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у таблиці п 2.1), щодо працівників: Каліновська Наталя Олексіївна, Швачко Любов Володимирівна, Струпов Руслан Михайлович Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-01-24, 18:31:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-12-08-017357-a-b2
Номер договору:
01-26-31/01-2024
Дата підписання договору:
31-01-2024, 11:00
Строк дії договору:
з 31-01-2024 по 31-12-2024
4 320 000,00 UAH
Ціна договору
4 320 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
3 666 154,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 666 154,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 21-01-2024, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "СЕГЕДА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ РИМАРСЬКА, будинок 25, квартира 31, 61057, Олександр Сегеда
Остаточна пропозиція:
4 320 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 320 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-12-2023, 18:24
Період подачі оскарження:
по 01-01-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-12-23, 17:20:50
24

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "СЕГЕДА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" (ідентифікаційний код 2901907758) невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.В електронній банківській гарантії від 13.12.2023 р. № 36932 ( пункт 2 Гарантії) зазначено, що ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), тобто без врахування Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості), що не відповідає вимогам пункту 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 2.1. пункт 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Електронну банківську гарантію, зі змінами, зміст якої відповідає вимогам, викладеним в пункті 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-12-23, 17:20:50
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
3 666 154,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 666 154,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 28-12-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-12-23, 12:58:35
24

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІФФІН СЕРВІС" 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально технічної бази та технологій ( файл 7.1_Довідка_МТБ) відсутня інформація про наявність техніки машин та механізмів для прибирання прилеглої території в зимовий період, тобто техніки для прибирання снігу, про що йдеться в підпункті 5 пункту 2 Перелік послуг з комплексного прибирання адміністративних приміщень та прилеглої території, їх періодичність ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, викладених в Додатку 1 до тендерної документації 1.2. Відсутнє документальне підтвердження щодо наявності техніки, машин та механізмів для прибирання прилеглої території в зимовий період, тобто техніки для прибирання снігу, про що йдеться в підпункті 5 пункту 2 Перелік послуг з комплексного прибирання адміністративних приміщень та прилеглої території, їх періодичність ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, викладених в Додатку 1 до тендерної документації 1.3. Штатний розпис (файл 9.6. Штатний розпис) не підтверджує наявність в штаті організації учасника посади - тракторист, проте згідно з наказом від 06.03.23 № К015 (файл 9.2_Наказ_тракторист) та довідкою про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( файл 8_Довідка працівники) тракторист на ім’я Скиба В’ячеслав Володимирович прийнятий як штатна одиниця з основним місцем роботи на повний трудовий тиждень. 1.4. В складі пропозиції Учасника надано НАКАЗ № К-013 від 29.06.2021 року на ім’я Іващенко Володимира Миколайовича, якого прийнято на посаду двірника, як штатну одиницю з основним місцем роботи, на повний трудовий тиждень, за умовами контракту до 31.12.2021року, тобто вказаний наказ не підтверджує наявність трудових відносин з вказаним працівником на момент подання тендерної пропозиції 1.5. Тендерна пропозиція не містить оригіналу або завіреної копії посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та електробезпеки, разом з протоколом (витягом з протоколу) на посадову особу виконавця зазначену учасником у таблиці за п 2.1 Додатку 2 1.6. Тендерна пропозиція не містить особисті медичні книжки (форма № 1-ОМК), дійсні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій для прибиральниць та двірника, наведених в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( файл 8_Довідка працівники) 1.7. Тендерна пропозиція не містить медичної довідки про придатність до керування транспортним засобом, дійсну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій для тракториста 1.8. Тендерна пропозиція не містить посвідчення тракториста 1.9. Відсутня довідка в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 1.10. Інформація щодо дати реєстрації платником податку, надана в довідці ( файл 16_Відомості про учасника), не відповідає інформації, розміщеної в реєстрі платників ПДВ ( за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv) та зазначеної у витязі з реєстру платників ПДВ ( 1.11. Відсутня інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника учасника або роз’яснення про те, що учасник не повинен складати документ з посиланням на законодавчі підстави щодо ненадання відповідного документу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 2.1.підпункт 1.1 пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій додатку 2 до тендерної документації; 2.2. підпункт 1.2 пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій додатку 2 до тендерної документації; 2.3. підпункт 2.2. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації; 2.4 підпункт 2.3. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації 2.5. підпункт 2.4. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації; 2.6. підпункт 2.5. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації; 2.7. підпункт 2.5. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації; 2.8 підпункт 2.1. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації; 2.9.пункт 1 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. 2.10. підпункт 3 пункту 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).додатку 2 до тендерної документації 2.11. підпункт 4 пункту 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).додатку 2 до тендерної документації 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оновлену довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально технічної бази та технологій ( файл 7.1_Довідка_МТБ) з наданою інформацією про наявність техніки машин та механізмів для прибирання прилеглої території в зимовий період, тобто техніки для прибирання снігу, про що йдеться в підпункті 5 пункту 2 Перелік послуг з комплексного прибирання адміністративних приміщень та прилеглої території, їх періодичність ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, викладених в Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Документальне підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів для надання послуг, визначених предметом закупівлі, включаючи прибирання прилеглої території, а саме наявності техніки машин та механізмів для прибирання прилеглої території в зимовий період, тобто техніки для прибирання снігу, про що йдеться в підпункті 5 пункту 2 Перелік послуг з комплексного прибирання адміністративних приміщень та прилеглої території, їх періодичність ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, викладених в Додатку 1 до тендерної документації, для чого учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту приймання/передачі, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У разі надання документа (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель. Для транспортних засобів та машин, відповідні Свідоцтва про їх реєстрацію. 3.3.Штатний розпис станом на 06.03.2023 3.4.Оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригіналів чи копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність діючих станом на дату подання тендерної пропозиції трудових відносин працівників з особою, прийнятою на посаду двірника 3.5. Оригінал (оригінали) або завірену (завірені) копію (копії) посвідчення (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці та електробезпеки, разом з протоколом (витягом з протоколу) на посадову (посадових) особу (осіб) виконавця зазначену (зазначених) учасником у таблиці за п 2.1) 3.6. Особисті медичні книжки (форма № 1-ОМК), дійсні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій на прибиральниць та двірників, зазначених в таблиці відповідно пункту 2.1 3.7. медичну довідку про придатність до керування транспортним засобом, дійсну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій для тракториста; 3.8. Посвідчення тракториста відповідно до вимог діючого законодавства 3.9. Довідка в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої саме в абзаці 14 пункту 47 Особливостей 3.10 Оновлена довідка з інформацією щодо реєстрації учасника платником податку 3.11. Довідка в довільній формі з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника або лист-роз’яснення про те, що учасник не повинен складати документ з посиланням на законодавчі підстави щодо ненадання відповідного документу. Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу. У разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 44 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-12-23, 12:58:35

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 666 154,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 666 154,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
19_БГ.zip, Електронна банківська гарантія
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "СЕГЕДА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 320 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 320 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
відсутні
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
АТ КБ ГЛОБУС ФОП Сегеда О.М.- ГАРАНТИЯ.zip, Електронна банківська гарантія
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-12-2023, 16:05:37
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-12-2023, 15:55:02
Експортовано:08-12-2023, 15:55:02
Експортовано:08-12-2023, 15:55:02
Експортовано:08-12-2023, 15:55:02
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкової території адміністративної будівлі замовника, розташованої за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4, (код за ЄЗС ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. (відскановану ліцензію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або довідку в довільній формі із підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр який містить таку інформацію, учасник повинен долучити до своєї тендерної пропозиції). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 139220,00 грн. (сто тридцять дев’ять тисяч двісті двадцять гривень 00 коп.) Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначається, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом.
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкової території адміністративної будівлі замовника, розташованої за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4, (код за ЄЗС ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі електронної банківської гарантії в розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Основні вимоги: електронна банківська гарантія повинна відповідати нормам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Електронна банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити до відповідного бюджету суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно ЄДРПОУ, банківські реквізити: IBAN UA 653003460000026006012490301 в АТ «СЕНС БАНК» м. Київ, МФО 300346. - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний термін.
Статус: Активна
Дата створення: 08-12-2023, 15:54:35
Способи підтвердження:
Документ
електронна банківська гарантія
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ