Період оскарження умов закупівлі - по 13-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 640 700,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 205,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 139 220,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03355057 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Зуб Олена |
| Телефон: | 380506071007 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,Харків, МАЙДАН ПАВЛІВСЬКИЙ, будинок 4 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "СЕГЕДА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" (ідентифікаційний код 2901907758) невідповідностей , з метою виконання рішення органу оскарження від 09.01.2024 № 474-р/пк-пз 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 У складі тендерної пропозиції не надано оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригіналів чи копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність саме трудових відносин працівників з учасником (відповідно до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у таблиці п 2.1), зокрема, щодо працівників: Каліновська Наталя Олексіївна, Швачко Любов Володимирівна, Струпов Руслан Михайлович. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 2.1. підпункт 2.3. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригіналів чи копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність саме трудових відносин працівників з учасником (відповідно до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у таблиці п 2.1), щодо працівників: Каліновська Наталя Олексіївна, Швачко Любов Володимирівна, Струпов Руслан Михайлович Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "СЕГЕДА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" (ідентифікаційний код 2901907758) невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.В електронній банківській гарантії від 13.12.2023 р. № 36932 ( пункт 2 Гарантії) зазначено, що ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), тобто без врахування Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості), що не відповідає вимогам пункту 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 2.1. пункт 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Електронну банківську гарантію, зі змінами, зміст якої відповідає вимогам, викладеним в пункті 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІФФІН СЕРВІС" 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально технічної бази та технологій ( файл 7.1_Довідка_МТБ) відсутня інформація про наявність техніки машин та механізмів для прибирання прилеглої території в зимовий період, тобто техніки для прибирання снігу, про що йдеться в підпункті 5 пункту 2 Перелік послуг з комплексного прибирання адміністративних приміщень та прилеглої території, їх періодичність ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, викладених в Додатку 1 до тендерної документації 1.2. Відсутнє документальне підтвердження щодо наявності техніки, машин та механізмів для прибирання прилеглої території в зимовий період, тобто техніки для прибирання снігу, про що йдеться в підпункті 5 пункту 2 Перелік послуг з комплексного прибирання адміністративних приміщень та прилеглої території, їх періодичність ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, викладених в Додатку 1 до тендерної документації 1.3. Штатний розпис (файл 9.6. Штатний розпис) не підтверджує наявність в штаті організації учасника посади - тракторист, проте згідно з наказом від 06.03.23 № К015 (файл 9.2_Наказ_тракторист) та довідкою про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( файл 8_Довідка працівники) тракторист на ім’я Скиба В’ячеслав Володимирович прийнятий як штатна одиниця з основним місцем роботи на повний трудовий тиждень. 1.4. В складі пропозиції Учасника надано НАКАЗ № К-013 від 29.06.2021 року на ім’я Іващенко Володимира Миколайовича, якого прийнято на посаду двірника, як штатну одиницю з основним місцем роботи, на повний трудовий тиждень, за умовами контракту до 31.12.2021року, тобто вказаний наказ не підтверджує наявність трудових відносин з вказаним працівником на момент подання тендерної пропозиції 1.5. Тендерна пропозиція не містить оригіналу або завіреної копії посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та електробезпеки, разом з протоколом (витягом з протоколу) на посадову особу виконавця зазначену учасником у таблиці за п 2.1 Додатку 2 1.6. Тендерна пропозиція не містить особисті медичні книжки (форма № 1-ОМК), дійсні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій для прибиральниць та двірника, наведених в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( файл 8_Довідка працівники) 1.7. Тендерна пропозиція не містить медичної довідки про придатність до керування транспортним засобом, дійсну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій для тракториста 1.8. Тендерна пропозиція не містить посвідчення тракториста 1.9. Відсутня довідка в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 1.10. Інформація щодо дати реєстрації платником податку, надана в довідці ( файл 16_Відомості про учасника), не відповідає інформації, розміщеної в реєстрі платників ПДВ ( за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv) та зазначеної у витязі з реєстру платників ПДВ ( 1.11. Відсутня інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника учасника або роз’яснення про те, що учасник не повинен складати документ з посиланням на законодавчі підстави щодо ненадання відповідного документу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 2.1.підпункт 1.1 пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій додатку 2 до тендерної документації; 2.2. підпункт 1.2 пункту 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій додатку 2 до тендерної документації; 2.3. підпункт 2.2. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації; 2.4 підпункт 2.3. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації 2.5. підпункт 2.4. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації; 2.6. підпункт 2.5. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації; 2.7. підпункт 2.5. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації; 2.8 підпункт 2.1. пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку 2 до тендерної документації; 2.9.пункт 1 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. 2.10. підпункт 3 пункту 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).додатку 2 до тендерної документації 2.11. підпункт 4 пункту 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).додатку 2 до тендерної документації 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оновлену довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально технічної бази та технологій ( файл 7.1_Довідка_МТБ) з наданою інформацією про наявність техніки машин та механізмів для прибирання прилеглої території в зимовий період, тобто техніки для прибирання снігу, про що йдеться в підпункті 5 пункту 2 Перелік послуг з комплексного прибирання адміністративних приміщень та прилеглої території, їх періодичність ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, викладених в Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Документальне підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів для надання послуг, визначених предметом закупівлі, включаючи прибирання прилеглої території, а саме наявності техніки машин та механізмів для прибирання прилеглої території в зимовий період, тобто техніки для прибирання снігу, про що йдеться в підпункті 5 пункту 2 Перелік послуг з комплексного прибирання адміністративних приміщень та прилеглої території, їх періодичність ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, викладених в Додатку 1 до тендерної документації, для чого учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту приймання/передачі, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У разі надання документа (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель. Для транспортних засобів та машин, відповідні Свідоцтва про їх реєстрацію. 3.3.Штатний розпис станом на 06.03.2023 3.4.Оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригіналів чи копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність діючих станом на дату подання тендерної пропозиції трудових відносин працівників з особою, прийнятою на посаду двірника 3.5. Оригінал (оригінали) або завірену (завірені) копію (копії) посвідчення (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці та електробезпеки, разом з протоколом (витягом з протоколу) на посадову (посадових) особу (осіб) виконавця зазначену (зазначених) учасником у таблиці за п 2.1) 3.6. Особисті медичні книжки (форма № 1-ОМК), дійсні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій на прибиральниць та двірників, зазначених в таблиці відповідно пункту 2.1 3.7. медичну довідку про придатність до керування транспортним засобом, дійсну на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій для тракториста; 3.8. Посвідчення тракториста відповідно до вимог діючого законодавства 3.9. Довідка в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої саме в абзаці 14 пункту 47 Особливостей 3.10 Оновлена довідка з інформацією щодо реєстрації учасника платником податку 3.11. Довідка в довільній формі з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника або лист-роз’яснення про те, що учасник не повинен складати документ з посиланням на законодавчі підстави щодо ненадання відповідного документу. Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу. У разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.