Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-12-2023, 00:00
Закупівля здійснюється згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на 2024 рік.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 440 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 200,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 90 000,00 UAH |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 44070166 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://rv.tax.gov.ua |
| Контактна особа: | Сміховська Наталія Миколаївна |
| Телефон: | +380362692532 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33023, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вул. Відінська, 12 |
3 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ФОП ДУБІНИ СЕРГІЯ ВІКТОРОВИЧА (код ІПН 2875809872) (далі - Учасник) - за предметом закупівлі: Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території, відповідно до коду 90910000-9 – Послуги з прибирання, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (далі — Закупівля). 1. У складі тендерної пропозиції Учасника, акти надання послуг за липень та серпень 2023 року по договору від 11.01.2023 № 11-01/23 не містять дати складання документа. Згідно з ч. 2 статті 9 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати обов’язкові реквізити, зокрема, але не виключно – дату складання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, акти надання послуг за липень та серпень 2023 року по договору від 11.01.2023 № 11-01/23, які будуть містити, зокрема, але не виключно, дату складання документа. 2. Після закінчення аукціону остаточну пропозицію Учасника було зменшено у порівнянні з первинною пропозицію. Відповідно до п. 7 «Приміток» до п.п. 11 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника, якщо після закінчення аукціону остаточну пропозицію учасника буде зменшено у порівнянні з первинною пропозицію, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, учасник надає оновлений «Розрахунок вартості послуг», за формою наведеною у цьому підпункті. Учаснику необхідно надати оновлений «Розрахунок вартості послуг», за формою наведеною у п.п. 11 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника із дотримання вимог цього підпункту, а також з дотриманням приміток до п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника.
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ "ПММ-СЕРВІС" (ЄДРПОУ 39972021) (далі - Учасник) - за предметом закупівлі: Послуга із прибирання приміщень та прибудинкової території (ДК021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання», а саме: 1. Учасником не надано копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи на участь у закупівлі учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці». Відповідно до п.п. 2.1.2. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник, який подає тендерну пропозицію, надає копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці». Таке посвідчення надається згідно з наказом від 26.01.2015 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 № 231/10511. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, копію посвідчення керівника підприємства (підписант тендерної пропозиції цієї закупівлі) про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», форма якого буде відповідати додатку 2 до наказу від 26.01.2015 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 № 231/10511. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, які зазначені у довідці «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» від 13.12.2023 № 21К (акти, банківські виписки). Згідно з п.п. 3.1.3. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник має надати копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, які зазначені у довідці (акти, банківські виписки). Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. У такому випадку двостороннє виконання договорів підтверджується з початку дії договору по жовтень 2023 року (включно). Потрібно надати копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, які зазначені у довідці «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» від 13.12.2023 № 21К (акти, банківські виписки). 3. Лист-відгук від 17.07.2023 № 3307/8/07-16-17-02-09 наданий Учасником із порушенням вимог щодо дати складання відгуку. Відповідно до п.п. 3.1.4. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник має надати позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору, який має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі). У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Якщо відгук надається на договір, дію якого не закінчено, якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій зазначаються на дату складання відгуку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, лист-відгук від отримувача послуг за договором від 07.02.2022 № 14 з дотриманням вимог п.п. 3.1.4. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, зокрема, але не виключно, дата складання документа має бути не раніше дати оголошення даної закупівлі. 4. Сума договору зазначена у листі-відгуку від 13.12.2023 № 14851/6/07-16-17-02-09 не відповідає сумі цього договору, яка зазначена у довідці «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» від 13.12.2023 № 21К. Відповідно до п.п. 3.1.4. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник має надати позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору, який має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі). У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Якщо відгук надається на договір, дію якого не закінчено, якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій зазначаються на дату складання відгуку. Надати лист-відгук від отримувача послуг за договором від 30.12.2022 № 172 з дотриманням вимог п.п. 3.1.4. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, зокрема, але не виключно, із вірно зазначеною сумою заключного договору. 5. Після закінчення аукціону остаточну пропозицію учасника було зменшено у порівнянні з первинною пропозицію. Відповідно до п. 7 «Приміток» до п.п. 11 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника, якщо після закінчення аукціону остаточну пропозицію учасника буде зменшено у порівнянні з первинною пропозицію, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, учасник надає оновлений «Розрахунок вартості послуг», за формою наведеною у цьому підпункті. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлений «Розрахунок вартості послуг», за формою наведеною у п.п. 11 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника із дотримання вимог цього підпункту, а також з дотриманням приміток до п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника.
1.У складі тендерної пропозиції Учасника не надано довідку в довільній формі «Про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації». Згідно з п.п. 2.1.1. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник має надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника на момент подачі пропозиції щонайменше 30 працівників відповідної кваліфікації, з якими оформлені відносини згідно чинного трудового законодавства України. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній формі «Про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації», з дотриманням вимог п.п. 2.1.1. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника. 2. Учасником не надано копію «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб». Відповідно до п.п. 2.1.2. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник має надати копію «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб» за ідентифікаторами форм J0500109 (для юридичних осіб) та F0500109 (для фізичних осіб) за 3 квартал 2023 року з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копію відповідної квитанції (квитанція № 2), що надана органом податкової служби України, якщо звітність будо подано у електронному вигляді. У додатку 4 ДФ до цього розрахунку за номером місяця в кварталі – 3 (вересень 2023 року) сума значень рядків 04 «Працювало за трудовими договорами (контрактами) (ознака 101)» та 05 «Працювало за цивільно-правовими договорами (ознака 102)» не може бути меншою за 30. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, копію «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб», з дотриманням вимог п.п. 2.1.2. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника. 3. Учасником не надано довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Згідно з п.п. 3.1.1. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів), які укладені із установами, які фінансуються з державного, обласного, районного бюджету або бюджету місцевого самоврядування у 2021 та/або 2022 та/або 2023 роках. Предмет закупівлі аналогічний зазначеному в даній тендерній документації. Під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти – послуги за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код 90910000-9 «Послуги з прибирання». У довідці обов’язково мають бути зазначені ідентифікатори закупівель у електронній системі «Prozorro» https://prozorro.gov.ua/, де буде відображено укладені договори. Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі «З інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», з дотриманням вимог п.п. 3.1.1. та п.п. 3.1.5. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника. 4. Відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника копії щонайменше 2-ох договорів, які мають бути зазначені у довідці «З інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів». Відповідно до п.п. 3.1.2. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник має надати не менше 2 копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, щонайменше 2 копії договорів, які мають бути зазначені у довідці «З інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», з дотриманням вимог п.п. 3.1.1. та п.п. 3.1.5. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника. 5. Відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, які мають бути зазначені у довідці (акти, банківські виписки). Згідно з п.п. 3.1.3. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник має надати копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, які зазначені у довідці (акти, банківські виписки). Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. У такому випадку двостороннє виконання договорів підтверджується з початку дії договору по листопад жовтень 2023 року (включно). Учаснику необхідно надати копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, які мають бути зазначені у довідці (акти, банківські виписки), з дотриманням вимог п.п. 3.1.1., 3.1.3., 3.1.5. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника. 6. Учасник надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який виданий 11.11.2022 року. Відповідно до п.п. 3 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник має надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для учасників — юридичних осіб). Витяг має містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів). Витяг повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, з дотриманням вимог п.п. 3 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника. 7. Учасником не надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість/єдиного податку (за наявності), або інший документ платника податку. Згідно з п.п. 6 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник має надати витяг з реєстру платників податку на додану вартість/єдиного податку (за наявності), або інший документ платника податку. Необхідно надати витяг з реєстру платників податку на додану вартість/єдиного податку (за наявності), або інший документ платника податку. 8. Після закінчення аукціону остаточну пропозицію Учасника було зменшено у порівнянні з первинною пропозицію. Відповідно до п. 7 Приміток до форми «Тендерної пропозиції» до п.п. 11 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника, якщо після закінчення аукціону остаточну пропозицію учасника буде зменшено у порівнянні з первинною пропозицію, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, учасник надає оновлений «Розрахунок вартості послуг», за формою наведеною у цьому підпункті. Зважаючи на вищевикладене, Учаснику необхідно надати оновлений «Розрахунок вартості послуг», за формою наведеною у п.п. 11 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника із дотримання вимог цього підпункту, а також з дотриманням приміток до п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника. 9. У розрахунку вартості послуг, який наданий Учасником у складі форми «Тендерна пропозиція» від 13.12.2023 б/н, показник статті «Заробітна плата персоналу у період січень – березень 2024 року» (ст. № 1.1) колонка «Витрати на місяць, грн.» менший ніж 230 395,00 грн. (Учасник зазначив 186 782,00 грн.), показник статті «Заробітна плата персоналу у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 1.2) колонка «Витрати на місяць, грн.» менший ніж 259 600,00 грн (учасник зазначив 210 458,00 грн.), показник статті «Нарахування на заробітну плату у період січень – березень 2024 року» (ст. № 2.1) колонка «Витрати на місяць, грн.» менший ніж 50 686,90 грн. (учасник зазначив 41 092,04 грн.), показник статті «Нарахування на заробітну плату у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 2.2) колонка «Витрати на місяць, грн.» менший ніж 57 112,00 грн. (учасник зазначив – 46 300,76 грн.). Учасник не виконав вимогу п. «е» Приміток до п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника, а саме не дотримався розміру показників ст. №№ 1.1, 1.2, 2.1, 2.2 колонки «Витрати на місяць, грн.»; Учаснику необхідно надати виправлений розрахунок вартості послуг, який наведений у складі форми «Тендерна пропозиція», де показники статті «Заробітна плата персоналу у період січень – березень 2024 року» (ст. № 1.1) колонка «Витрати на місяць, грн.» буде не менший ніж 230 395,00 грн., показник статті «Заробітна плата персоналу у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 1.2) колонка «Витрати на місяць, грн.» буде не менший ніж 259 600,00 грн., показник статті «Нарахування на заробітну плату у період січень – березень 2024 року» (ст. № 2.1) колонка «Витрати на місяць, грн.» буде не менший ніж 50 686,90 грн., показник статті «Нарахування на заробітну плату у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 2.2) колонка «Витрати на місяць, грн.» буде не менший ніж 57 112,00 грн. 10. У розрахунку вартості послуг, який наданий Учасником у складі форми «Тендерна пропозиція» від 13.12.2023 б/н, показник статті «Заробітна плата персоналу у період січень – березень 2024 року» (ст. № 1.1) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» менший ніж 691 185,00 грн. (учасник зазначив 560 346,00 грн.), показник статті «Заробітна плата персоналу у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 1.2) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» менший ніж 2 336 400,00 грн. (учасник зазначив 1 894 122,00), показник статті «Нарахування на заробітну плату у період січень – березень 2024» (ст. № 2.1) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» менший ніж 152 060,70 грн. (учасник зазначив 123 276,12 грн.), показник статті «Нарахування на заробітну плату у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 2.2) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» менший ніж 514 008,00 грн. (учасник зазначив 416 706,84 грн.) Учасник не виконав вимогу п. «є» Приміток до п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме не дотримався розміру показників ст. №№ 1.1,1.2, 2.1, 2.2 колонки «Витрати на 2024 рік, грн.»; Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлений розрахунок вартості послуг, який наведений у складі форми «Тендерна пропозиція», де показники статті «Заробітна плата персоналу у період січень – березень 2024 року» (ст. № 1.1) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» буде не менший ніж 691 185,00 грн., значення статті «Заробітна плата персоналу у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 1.2) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» буде не меншим ніж 2 336 400,00 грн., значення статті «Нарахування на заробітну плату у період січень – березень 2024» (ст. № 2.1) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» буде не меншим ніж 152 060,70 грн., показник статті «Нарахування на заробітну плату у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 2.2) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» буде не менший ніж 514 008,00 грн.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно п.п. 3.1.1. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, у довідці обов’язково мають бути зазначені ідентифікатори закупівель у електронній системі «Prozorro» https://prozorro.gov.ua/, де буде відображено укладені договори. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку, від 12.12.2023 № 14/23 «ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ», де відсутнє посилання на ідентифікатори закупівель у електронній системі «Prozorro» https://prozorro.gov.ua/. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, яка буде відповідати вимогам п.п. 3.1.1. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника із зазначенням, зокрема, але не виключно – ідентифікаторів закупівель у електронній системі «Prozorro» https://prozorro.gov.ua/, де буде відображено укладені договори. 2. Відповідно до п.п. 3.1.1. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, Учасник має надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку від 12.12.2023 № 14/23 «ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ». Згідно цієї довідки сума договору від 06.01.2023 № 1-2023 не відповідає вартості зазначеного договору із урахуванням всіх додаткових угод. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі, яка буде відповідати вимогам п.п. 3.1.1. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника в якій, сума договорів у довідці буде відповідати вартості/ціні договору, визначених у таких договорах. 3. Відповідно до п.п. 3.1.3. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, Учасник має надати копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, зазначених у довідці (акти, банківські виписки). У випадку надання інформації по договору дія якого не закінчена, двостороннє виконання договорів підтверджується з початку дії договору по жовтень 2023 року (включно). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано акти наданих послуг за січень – жовтень 2023 р. згідно договору від 06.01.2023 № 1-2023. Загальна сума отриманої Учасником оплати не відповідає загальній сумі актів приймання – передачі послуг за відповідний період. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями банківські виписки за договором від 06.01.2023 № 1-2023, які підтверджують оплату за надані послуги у період січень – жовтень 2023 року на загальну суму, яка буде відповідати наданим актам приймання – передачі послуг за відповідний період, а саме у сумі 6 848 418,88 грн. 4. Згідно з ч. 2 статті 9 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати обов’язкові реквізити, зокрема, дату складання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано акт приймання – передачі послуг за квітень за договором від 06.01.2023 № 1-2023, який не містить дати складання документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, акт приймання – передачі послуг за квітень за договором від 06.01.2023 № 1-2023, який буде містити дату складання документа. 5. Відповідно до п. 4 «Приміток» до п.п. 11 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКА — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасники повинні дотримуватись встановленої форми. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано форму «Тендерна пропозиція» від 12.12.2023 № 25/23, яка не відповідає встановленій замовником формі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями «Тендерну пропозицію», яка за формою буде відповідати формі, яка затверджена замовником у п.п. 11 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника та буде містити 7 пунктів «Приміток». 6. Учасник не виконав вимогу п. «е» приміток до п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника, а саме не дотримався розміру показників ст. №№ 1.1, 1.2, 2.1, 2.2 колонки «Витрати на місяць, грн.». У розрахунку вартості послуг, який наданий учасником у складі форми «Тендерна пропозиція» від 12.12.2023 № 25/23, показник статті «Заробітна плата персоналу у період січень – березень 2024 року» (ст. № 1.1) колонка «Витрати на місяць, грн.» менший ніж 230 395,00 грн (учасник зазначив 114 681,25 грн.), показник статті «Заробітна плата персоналу у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 1.2) колонка «Витрати на місяць, грн.» менший ніж 259 600,00 грн (учасник зазначив 114 681,25 грн.), показник статті «Нарахування на заробітну плату у період січень – березень 2024 року» (ст. № 2.1) колонка «Витрати на місяць, грн.» менший ніж 50 686,90 грн. (учасник зазначив 25 229,87 грн.), показник статті «Нарахування на заробітну плату у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 2.2) колонка «Витрати на місяць, грн.» менший ніж 57 112,00 грн. (учасник зазначив – 25 229,86 грн.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати виправлений розрахунок вартості послуг, який наведений у складі форми «Тендерна пропозиція», де показники статті «Заробітна плата персоналу у період січень – березень 2024 року» (ст. № 1.1) колонка «Витрати на місяць, грн.» буде не менший ніж 230 395,00 грн., показник статті «Заробітна плата персоналу у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 1.2) колонка «Витрати на місяць, грн.» буде не менший ніж 259 600,00 грн., показник статті «Нарахування на заробітну плату у період січень – березень 2024 року» (ст. № 2.1) колонка «Витрати на місяць, грн.» буде не менший ніж 50 686,90 грн., показник статті «Нарахування на заробітну плату у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 2.2) колонка «Витрати на місяць, грн.» буде не менший ніж 57 112,00 грн. 7. Учасник не виконав вимогу п. «є» приміток до п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника, а саме не дотримався розміру показників ст. №№ 1.2, 2.2 колонки «Витрати на 2024 рік, грн.». У розрахунку вартості послуг, який наданий у Учасником у складі форми «Тендерна пропозиція» від 12.12.2023 № 25/23, показник статті «Заробітна плата персоналу у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 1.2) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» менший ніж 2 336 400,00 грн. (Учасник зазначив 1 376 175,00), показник статті «Нарахування на заробітну плату у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 2.2) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» менший ніж 514 008,00 грн. (Учасник зазначив 302 758,32 грн.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати виправлений розрахунок вартості послуг, який наведений у складі форми «Тендерна пропозиція», де показники статті «Заробітна плата персоналу у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 1.2) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» буде не менший ніж 2 336 400,00 грн., показник статті «Нарахування на заробітну плату у період квітень – грудень 2024 року» (ст. № 2.2) колонка «Витрати на 2024 рік, грн.» буде не менший ніж 514 008,00 грн. 8. Учасник не виконав вимогу п. «з» приміток до п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника, показник «Суми податків, зборів та інших обов'язкових платежів, що складаються відповідно до законодавства України» (ст. № 4) розрахований інакше ніж множення показника «ВСЬОГО (запланований дохід Учасника)» на ставку єдиного податку (зазначається у витягу з реєстру платників єдиного податку). У розрахунку вартості послуг, який наданий Учасником у складі форми «Тендерна пропозиція» від 12.12.2023 № 25/23, показник «Суми податків, зборів та інших обов'язкових платежів, що складаються відповідно до законодавства України» (ст. № 4) розрахований невірно. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати виправлений розрахунок вартості послуг, який наведений у складі форми «Тендерна пропозиція», де показник «Суми податків, зборів та інших обов'язкових платежів, що складаються відповідно до законодавства України» (ст. № 4) буде розрахований як множення показника «ВСЬОГО (запланований дохід учасника)» на ставку єдиного податку (зазначається у витягу з реєстру платників єдиного податку). 9. Відповідно до п. 7 «Приміток» до п.п. 11 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника, якщо після закінчення аукціону остаточну пропозицію Учасника буде зменшено у порівнянні з первинною пропозицію, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Учасник надає оновлений «Розрахунок вартості послуг», за формою наведеною у цьому підпункті. Оскільки після закінчення аукціону остаточну пропозицію Учасника було зменшено у порівнянні з первинною пропозицією, необхідно надати оновлений «Розрахунок вартості послуг», за формою наведеною у п.п. 11 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника із дотримання вимог цього підпункту, а також з дотриманням приміток до п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації замовника. 10. Відповідно до п.п. 2.1.2. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник, який подає тендерну пропозицію, надає копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці». Таке посвідчення надається згідно з наказом від 26.01.2015 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 № 231/10511. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», форма якого буде відповідати додатку 2 до наказу від 26.01.2015 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 № 231/10511. 11. Відповідно до п.п. 2.1.2. п.1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації замовника, учасник, який подає тендерну пропозицію, надає копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», надано посвідчення видане ПП «Лісгум», яке не приймає участі у цій закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», яке видане саме учаснику – суб’єкту господарської діяльності, який приймає участь у цій закупівлі, а саме – фізичній особі – підприємцю Бикодьорову Олегу Анатолійовичу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.