Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 258 591,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 51 292,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03344119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олег Шкляр |
| Телефон: | +380632926335 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
0 |
Відповідно до п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року(далі – Особливості), а також п. 5.2.1 тендерної документації (далі – Документація) «Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей». Згідно п. 43 Особливостей, п. 5.2.8 Документації «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМУНАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-1»(далі також – Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідно до п. 3.1.1 Документації «Тендерна пропозиція подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1)». Також, відповідно до пп. 1.1, 1.2 п. 3.5.2 Документації було передбачено, що «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: - довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка виконана згідно Форми №1 (таблиця 1 та 2) Додатку №1 до тендерної документації. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначається у Додатку № 1 тендерної документації». В свою чергу, згідно п. 1 Додатку № 1 до Документації було визначено, що «У таблиці 1 «Інформація про наявну матеріально-технічну базу» Учасник повинен зазначити наявність у власності або користуванні виробничого приміщення (бази для зберігання матеріалів та інвентарю) у місті Житомир.Для підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає:- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт (-и), зазначений Учасником у Таблиці 1;або- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).». На виконання вказаних вимог Документації, Учасником було надано Довідку, що підтверджує наявність вучасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології від 06.12.2023 р. вих. № 11 згідно якої Учасник зазначив щодо наявності в Учасника на праві оренди нежитлової будівлі для зберігання матеріалів та інвентарю, що знаходиться за адресою: м. Житомир, пров. Садовий, буд. 5 і на підтвердження такого права, Учасником було надано Договір оренди виробничого приміщення від 16.10.2023 р.. Відповідно до преамбули наданого Договору Орендодавцемє Фізична особа-підприємець Петрик Руслан Володимирович. Згідно п. 1.1 Договору «В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Орендодавець зобовʼязується передати, а Орендар прийняти в строкове платне володіння і користування нежитлову будівлю для зберігання матеріалів та інвентарю площею 190 м.кв. розташовані за адресою: Житомирська обл., м.Житомир, пров.Садовий, буд.5 (надалі - Обʼєкт оренди)». Згідно ж п. 1.2 Договору визначено що «Об’єкт оренди належить Орендодавцю на праві власності». Водночас, згідно отриманої Замовником інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна, що розташоване за адресою Житомирська обл., м. Житомир, пров. Садовий, буд.5 було встановлено, що за вказаною адресою знаходиться нежитлова будівля (склад), загальною площею 889кв.м. (Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна:913901218101), що належитьна праві спільної часткової власностіПетрику Руслану Володимировичу (1/2) та Пасечному Роману (1/2)та нежитлова будівля (склад), загальною площею 216кв.м. (Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна:559789418101), що належить на праві спільної часткової власності Петрику Руслану Володимировичу (1/2) та Пасечній Ользі Геннадіївні (1/2).Водночас,у зазначених реєстрах не міститься жодної інформації про нежитлову будівлю, площею 190 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Житомир, пров. Садовий, буд. 5 та належить на праві приватної власності Петрику Руслану Володимировичу. Також, тендерна пропозиція Учасника не містить жодної інформаціїщодо інших співвласників наявних нежитлових будівель по зазначеній адресі. До того ж, відповідно до ч. 1 ст. 638 ЦК України «Договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору». Згідно ч. 1 ст. 284 ГК України «Істотними умовами договору оренди є: об’єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу». Наданий Учасником Договір оренди виробничого приміщення від 16.10.2023 р. не містить інформації щодо досягнення сторонами згоди стосовно складу і вартості обʼєкту оренди, а отже даний договір є неукладеним в розумінні ч. 1 ст. 638 ЦК України та ч. 1 ст. 284 ГК України. Враховуючи все вищезазначене, Учасник не підтвердив наявність у власності або користуванні виробничого приміщення (бази для зберігання матеріалів та інвентарю) у місті Житомир; 2. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до пп. 2.1, 2.2 п. 3.5.2 Документації було передбачено, що«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: - Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, яка виконана згідно Форми № 2 (таблиця 3) Додатку № 1 до тендерної документації. - Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначається у Додатку №1 тендерної документації». Згідно Додатку № 1 до Документації було визначено, що У таблиці 4 «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання аналогічних договорів*, (не менше 2-х договорів), із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів, а саме: - копiї аналогічних договорів з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них». Також, у Додатку № 1 до Документаціїбуло визначено, що «- аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів». На виконання вказаних вимог, Учасник надав Договір № 3 про надання послуг з прибирання від 02.10.23 та Договір № 5 про надання послуг з прибирання та підмітання вулиць від 02.10.23. Предметом вказаних Договорів згідно п. 1.2 є ДК 021:2015 – 90910000 – 9 – Послуги з прибирання. Водночас, предметом даної закупівлі за кодом ДК 021:2015 є 90610000 – 6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць, що є іншим класом ДК 021:2015, а отже надані Учасником договори не є аналогічними в розумінні Документації; 3. Відповідно до пункту 3 розділу «Спосіб документального підтвердженнязазначеного Учасником Додатку №1 тендерної документації, Учасник закупівлі у складітендерної пропозиції надає завірені належним чином копії посвідчень з охорони працідиректора та майстра дільниці з санітарного обслуговування території. Підтверджуєтьсядодатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих зоригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що міститьінформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевогостроку подання пропозицій.Учасником у складі пропозиції надано скановану копію частини посвідчення №268-17-2023 та №268-17-2023.Додатком 2 до пункту 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання іперевірки знань з питань охорони праці, яке затверджено Наказом Державного комітетуУкраїни з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, затверджено форму «ПОСВІДЧЕННЯпро перевірку знань з питань охорони праці».Враховуючи положення Типового положення про порядок проведення навчання іперевірки знань з питань охорони праці, яке затверджено Наказом Державного комітетуУкраїни з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, Учаснику необхідно надати завіреніналежним чином копії посвідчень з охорони праці директора та майстра дільниці з санітарногообслуговування території; 4. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3.5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерноїдокументації, Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному)критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:«3.1. Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвідувиконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), якавиконана згідно Форми № 3 (таблиця 4) Додатку № 1 до тендерної документації»Учасник у складі пропозиції надано довідку №7 від 06.12.2023 року.У графі 2 форми № 3 (таблиця 4) Додатку № 1 тендерної документації, Учасникповинен був зазначити наступну інформацію: Замовник, місцезнаходження, № телефону, кодЄДРПОУУчасником не зазначено інформацію у довідці №7 від 06.12.2023 року, яка вимагаласяформою № 3 (таблиця 4) Додатку № 1 тендерної документації. Відповідно до пункту 3.2.12 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації,банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк діїтакої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк діїгарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк діївідповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачисленнягрошового покриття на рахунок покриття,видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердженняповноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гарантаУчасником на виконання вимог пункту 3.2.12 частини 5 розділу ІІІ тендерноїдокументації надано:- довідку № 231208SU15445002 вiд 08.12.2023p, яка підписана начальникомуправління підтримки документарних та вексельних операцій акціонерного товариствакомерційний банк "Приватбанк" - ЗЕМЦОВИМ ІГОРЕМ ВІКТОРОВИЧЕМ- Заключна виписка за період з 06.12.2023 по 08.12.2023, яка підписана членомправління банку – Заіграєвим Є.О.У складі пропозиції не надано підтвердження повноважень таких Уповноважених осібвід Банку-гаранта, а саме які підписали довідку з банку про наявність повного грошовогопокриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, якапідтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття; 5. Банківська гарантія не відповідає вимогам Документації. Відповідно до п. 3.2.2, 3.2.4 Документації «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.». На виконання вказаної вимоги Учасник надав БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ№ G1223/2849 від 07.12.2023 р., однак перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України не вбачається можливим. Крім того, перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гарантанаБАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № G1223/2849 від 07.12.2023 р. не вбачається і на вказаному у цій гарантії ресурсі: https://ca.diia.gov.ua/verify. Отже Учасником не виконано вимоги Документації щодо надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантіїз накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту. 6. Тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність у наданій інформації щодо можливості укладення значних правочинів. Так, Учасник надав в складі пропозиції Довідку від 05.12.2023 р., згідно якої зазначив про відсутність обмеження щодо можливості підписання договорів. Водночас, згідно п. 10.4.14. Статуту, наданого Учасником, передбачено, що до виключної компетенції Загальних зборів належить надання згоди на вчинення значного правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Тендерна пропозиція Учасника не містить згоди Загальних зборів або інформації про вартості чистих активів Товариства відповідно од останньої затвердженої фінансової звітності. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати: 1. Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; 2. Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»; 3. Завірені належним чином копії посвідчень з охорони праці директора та майстра дільниці з санітарного обслуговування території, згідно встановленої законодавством форми; 4. Документи на підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта згідно з вимогами Документації; 5. Електронної банківську гарантію, складену відповідно до вимог Документації; 6. Згоду Загальних зборів або інформацію про вартості чистих активів Товариства відповідно од оста
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.