Закупівлю оголошено - 04-12-2023, 17:09. Дата останніх змін - 28-12-2023, 09:13

Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі

Закупівля: UA-2023-12-04-018914-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-12-04-006201-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-12-2023, 17:09
по 09-12-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2023, 17:09
по 12-12-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 12-12-2023, 14:31
по 12-12-2023, 14:54

Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-12-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:10 258 591,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:51 292,96 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:50 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03344119 Досьє YouControl
Контактна особа:Олег Шкляр
Телефон:+380632926335
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4
0


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з прибирання тротуарів ...
10 258 591,20 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-12-2023, 14:31
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі

46629960
метри квадратні
10003 Україна Житомирська область Житомир пров. Кавалерійський, 4
з 01-01-2024 по 31-12-2024
90610000-6
Послуги з прибирання та підмітання вулиць


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "КВЖРЕП № 8"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська, 41, кв. 89, 10030, Світлана Півоварова
Остаточна пропозиція:
9 597 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 249 265,21 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-12-2023, 08:58
Період подачі оскарження:
по 27-12-2023, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-12-04-018914-a-a1
Номер договору:
577
Дата підписання договору:
28-12-2023, 09:11
Строк дії договору:
з 28-12-2023 по 31-12-2024
9 597 000,00 UAH
Ціна договору
7 997 500,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КОМУНАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-1"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, місто Житомир, пров.Західний, 5 , будинок 27, 10006, Анатолій Фещенко
Остаточна пропозиція:
9 565 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
9 737 061,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-12-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-12-23, 18:12:36
24

Відповідно до п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року(далі – Особливості), а також п. 5.2.1 тендерної документації (далі – Документація) «Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей». Згідно п. 43 Особливостей, п. 5.2.8 Документації «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМУНАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-1»(далі також – Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідно до п. 3.1.1 Документації «Тендерна пропозиція подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1)». Також, відповідно до пп. 1.1, 1.2 п. 3.5.2 Документації було передбачено, що «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: - довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка виконана згідно Форми №1 (таблиця 1 та 2) Додатку №1 до тендерної документації. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначається у Додатку № 1 тендерної документації». В свою чергу, згідно п. 1 Додатку № 1 до Документації було визначено, що «У таблиці 1 «Інформація про наявну матеріально-технічну базу» Учасник повинен зазначити наявність у власності або користуванні виробничого приміщення (бази для зберігання матеріалів та інвентарю) у місті Житомир.Для підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає:- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт (-и), зазначений Учасником у Таблиці 1;або- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).». На виконання вказаних вимог Документації, Учасником було надано Довідку, що підтверджує наявність вучасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології від 06.12.2023 р. вих. № 11 згідно якої Учасник зазначив щодо наявності в Учасника на праві оренди нежитлової будівлі для зберігання матеріалів та інвентарю, що знаходиться за адресою: м. Житомир, пров. Садовий, буд. 5 і на підтвердження такого права, Учасником було надано Договір оренди виробничого приміщення від 16.10.2023 р.. Відповідно до преамбули наданого Договору Орендодавцемє Фізична особа-підприємець Петрик Руслан Володимирович. Згідно п. 1.1 Договору «В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Орендодавець зобовʼязується передати, а Орендар прийняти в строкове платне володіння і користування нежитлову будівлю для зберігання матеріалів та інвентарю площею 190 м.кв. розташовані за адресою: Житомирська обл., м.Житомир, пров.Садовий, буд.5 (надалі - Обʼєкт оренди)». Згідно ж п. 1.2 Договору визначено що «Об’єкт оренди належить Орендодавцю на праві власності». Водночас, згідно отриманої Замовником інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна, що розташоване за адресою Житомирська обл., м. Житомир, пров. Садовий, буд.5 було встановлено, що за вказаною адресою знаходиться нежитлова будівля (склад), загальною площею 889кв.м. (Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна:913901218101), що належитьна праві спільної часткової власностіПетрику Руслану Володимировичу (1/2) та Пасечному Роману (1/2)та нежитлова будівля (склад), загальною площею 216кв.м. (Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна:559789418101), що належить на праві спільної часткової власності Петрику Руслану Володимировичу (1/2) та Пасечній Ользі Геннадіївні (1/2).Водночас,у зазначених реєстрах не міститься жодної інформації про нежитлову будівлю, площею 190 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Житомир, пров. Садовий, буд. 5 та належить на праві приватної власності Петрику Руслану Володимировичу. Також, тендерна пропозиція Учасника не містить жодної інформаціїщодо інших співвласників наявних нежитлових будівель по зазначеній адресі. До того ж, відповідно до ч. 1 ст. 638 ЦК України «Договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору». Згідно ч. 1 ст. 284 ГК України «Істотними умовами договору оренди є: об’єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу». Наданий Учасником Договір оренди виробничого приміщення від 16.10.2023 р. не містить інформації щодо досягнення сторонами згоди стосовно складу і вартості обʼєкту оренди, а отже даний договір є неукладеним в розумінні ч. 1 ст. 638 ЦК України та ч. 1 ст. 284 ГК України. Враховуючи все вищезазначене, Учасник не підтвердив наявність у власності або користуванні виробничого приміщення (бази для зберігання матеріалів та інвентарю) у місті Житомир; 2. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до пп. 2.1, 2.2 п. 3.5.2 Документації було передбачено, що«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: - Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, яка виконана згідно Форми № 2 (таблиця 3) Додатку № 1 до тендерної документації. - Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначається у Додатку №1 тендерної документації». Згідно Додатку № 1 до Документації було визначено, що У таблиці 4 «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання аналогічних договорів*, (не менше 2-х договорів), із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів, а саме: - копiї аналогічних договорів з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них». Також, у Додатку № 1 до Документаціїбуло визначено, що «- аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів». На виконання вказаних вимог, Учасник надав Договір № 3 про надання послуг з прибирання від 02.10.23 та Договір № 5 про надання послуг з прибирання та підмітання вулиць від 02.10.23. Предметом вказаних Договорів згідно п. 1.2 є ДК 021:2015 – 90910000 – 9 – Послуги з прибирання. Водночас, предметом даної закупівлі за кодом ДК 021:2015 є 90610000 – 6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць, що є іншим класом ДК 021:2015, а отже надані Учасником договори не є аналогічними в розумінні Документації; 3. Відповідно до пункту 3 розділу «Спосіб документального підтвердженнязазначеного Учасником Додатку №1 тендерної документації, Учасник закупівлі у складітендерної пропозиції надає завірені належним чином копії посвідчень з охорони працідиректора та майстра дільниці з санітарного обслуговування території. Підтверджуєтьсядодатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих зоригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що міститьінформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевогостроку подання пропозицій.Учасником у складі пропозиції надано скановану копію частини посвідчення №268-17-2023 та №268-17-2023.Додатком 2 до пункту 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання іперевірки знань з питань охорони праці, яке затверджено Наказом Державного комітетуУкраїни з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, затверджено форму «ПОСВІДЧЕННЯпро перевірку знань з питань охорони праці».Враховуючи положення Типового положення про порядок проведення навчання іперевірки знань з питань охорони праці, яке затверджено Наказом Державного комітетуУкраїни з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, Учаснику необхідно надати завіреніналежним чином копії посвідчень з охорони праці директора та майстра дільниці з санітарногообслуговування території; 4. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3.5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерноїдокументації, Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному)критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:«3.1. Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвідувиконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), якавиконана згідно Форми № 3 (таблиця 4) Додатку № 1 до тендерної документації»Учасник у складі пропозиції надано довідку №7 від 06.12.2023 року.У графі 2 форми № 3 (таблиця 4) Додатку № 1 тендерної документації, Учасникповинен був зазначити наступну інформацію: Замовник, місцезнаходження, № телефону, кодЄДРПОУУчасником не зазначено інформацію у довідці №7 від 06.12.2023 року, яка вимагаласяформою № 3 (таблиця 4) Додатку № 1 тендерної документації. Відповідно до пункту 3.2.12 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації,банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк діїтакої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк діїгарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк діївідповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачисленнягрошового покриття на рахунок покриття,видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердженняповноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гарантаУчасником на виконання вимог пункту 3.2.12 частини 5 розділу ІІІ тендерноїдокументації надано:- довідку № 231208SU15445002 вiд 08.12.2023p, яка підписана начальникомуправління підтримки документарних та вексельних операцій акціонерного товариствакомерційний банк "Приватбанк" - ЗЕМЦОВИМ ІГОРЕМ ВІКТОРОВИЧЕМ- Заключна виписка за період з 06.12.2023 по 08.12.2023, яка підписана членомправління банку – Заіграєвим Є.О.У складі пропозиції не надано підтвердження повноважень таких Уповноважених осібвід Банку-гаранта, а саме які підписали довідку з банку про наявність повного грошовогопокриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, якапідтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття; 5. Банківська гарантія не відповідає вимогам Документації. Відповідно до п. 3.2.2, 3.2.4 Документації «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.». На виконання вказаної вимоги Учасник надав БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ№ G1223/2849 від 07.12.2023 р., однак перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України не вбачається можливим. Крім того, перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гарантанаБАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № G1223/2849 від 07.12.2023 р. не вбачається і на вказаному у цій гарантії ресурсі: https://ca.diia.gov.ua/verify. Отже Учасником не виконано вимоги Документації щодо надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантіїз накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту. 6. Тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність у наданій інформації щодо можливості укладення значних правочинів. Так, Учасник надав в складі пропозиції Довідку від 05.12.2023 р., згідно якої зазначив про відсутність обмеження щодо можливості підписання договорів. Водночас, згідно п. 10.4.14. Статуту, наданого Учасником, передбачено, що до виключної компетенції Загальних зборів належить надання згоди на вчинення значного правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Тендерна пропозиція Учасника не містить згоди Загальних зборів або інформації про вартості чистих активів Товариства відповідно од останньої затвердженої фінансової звітності. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати: 1. Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; 2. Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»; 3. Завірені належним чином копії посвідчень з охорони праці директора та майстра дільниці з санітарного обслуговування території, згідно встановленої законодавством форми; 4. Документи на підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта згідно з вимогами Документації; 5. Електронної банківську гарантію, складену відповідно до вимог Документації; 6. Згоду Загальних зборів або інформацію про вартості чистих активів Товариства відповідно од оста

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-12-23, 18:12:36

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КОМУНАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-1"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 565 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
9 737 061,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "КВЖРЕП № 8"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 597 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 249 265,21 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-12-2023, 17:12:54
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-12-2023, 17:09:14
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-12-2023, 17:09:14
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-12-2023, 17:09:14
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-12-2023, 17:09:14
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-12-2023, 17:09:14
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
3.2.1 Відповідно до статті 25 Закону, з урахуванням положень пункту 47 Особливостей,Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. 3.2.2. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. 3.2.3. Електронна гарантіяобов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. 3.2.4. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. 3.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. 3.2.6. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 3.2.7. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 3.2.8. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. 3.2.9. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 50000 грн. 00 копійок (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 3.2.10. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3.3.1. розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. 3.2.11. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. 3.2.12. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття,видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 3.2.13. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. 3.2.14. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. 3.2.15. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради Код ЄДРПОУ 03344119 10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4 р/р UA193052990000026007006400848 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
Способи підтвердження:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 3,0 % вартості договору; 6.7.2. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. 6.7.3. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. 6.7.4. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 6.7.5. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. 6.7.6. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. 6.7.7. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. 6.7.8. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.7.9. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради Код ЄДРПОУ 03344119 10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4 р/р UA193052990000026007006400848 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» 6.7.10. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. 6.7.11. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання, неналежного або несвоєчасного виконання зобов’язань передбачених договором про закупівлю. 6.7.12. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Статус: Активна
Дата створення: 04-12-2023, 17:09:12
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ