Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 760 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 28 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 172 600,00 UAH |
| Замовник: | КП "Запоріжринок" |
| ЄДРПОУ: | 01559577 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Акавова Яна Олександрівна |
| Телефон: | +380612262334 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69096, Україна, Запорізька область,м Запоріжжя, вул Рекордна, 2 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Довідка № 1 від 09.12.23р. (файл. 1.1. Довідка працівники) не містить інформації щодо місця проживання (назви населеного пункту) по працівникам відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору; 1.2. На підтвердження наявності зазначених Учасником працівників, а саме: Бєлова, Билим, Василенко, Васьковська, Муравська, Поперека, Потапенко, Соколова, Третяк, Холодченко, Яценко, Ярощук, Лагоржевська, у складі тендерної пропозиції надані (файл. 2.19_Повідомлення) замість скан-копій фото-копії з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу, поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу; 1.3. На підтвердження наявності зазначених Учасником працівників, а саме: Кулік О.Г. та Лагоржевської В.В, у складі тендерної пропозиції надані (файл. 2.17-18_Накази_двірники) замість скан-копій фото-копії наказів про призначення; 1.4 На підтвердження наявності зазначених Учасником працівників надані накази про призначення, які містять інформацію щодо строку прийняття на роботу. Так: по наказу № К-004 від 30.09.21 р. про прийняття на роботу Бєлової О.А. – з 01.10.21р. до 31.12.22р., по наказу № К-004 від 11.03.19 р. про прийняття на роботу Билим Г.П. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-009 від 11.03.19 р. про прийняття на роботу Василенко Т.Д. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-014 від 27.12.19 р. про прийняття на роботу Васьковської Л.М. – з 02.01.20р. до 31.12.20р. по наказу № К-007 від 30.09.21р. про прийняття на роботу Муравської В.А. – з 02.10.21р. до 31.12.22р. по наказу № К-008 від 30.09.21р. про прийняття на роботу Поперека Т.О. – з 01.10.21р. до 31.12.22р. по наказу № К-007 від 11.03.19р. про прийняття на роботу Потапенко О.В. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-008 від 11.03.19р. про прийняття на роботу Соколової О.А. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-005 від 11.03.19р. про прийняття на роботу Третяк І.Л. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-003 від 11.03.19р. про прийняття на роботу Холодченко Л.В. – з 12.03.19р. до 30.04.20р. по наказу № К-005 від 30.09.21р. про прийняття на роботу Яценко Г.І. – з 01.10.21р. до 31.12.22р. по наказу № К-006 від 30.09.21р. про прийняття на роботу Ярощук З.М. – з 01.10.21р. до 31.12.22р. по наказу № К-003 від 05.02.20р. про прийняття на роботу Лагоржевської В.В.- з 06.02.20р. до 06.04.20р. 1.5. У складі тендерної пропозиції учасником надані накази про прийняття на роботу, які не відповідають інформації зазначеної у повідомленні про прийняття працівника на роботу. Так: наказ про прийняття на роботу Муравської В.А. № К-007 від 30.09.2021, в той час як в повідомлені про прийняття працівника на роботу зазначено інший номер наказу, а саме: К-005 від 30.09.2021; наказ про прийняття на роботу Поперека Т.О. № К-008 від 30.09.2021, в той час як в повідомленні про прийняття працівника на роботу зазначено інший номер наказу № К-006 від 30.09.2021; наказ про прийняття на роботу Яценко Г.І. № К-005 від 30.09.2021, в той час як в повідомленні про прийняття працівника на роботу зазначено інший номер наказу № К-007 від 30.09.2021; наказ про прийняття на роботу Ярощук З.М. № К-006 від 30.09.2021, в той час як в повідомленні про прийняття працівника на роботу зазначено інший номер наказу № К-008 від 30.09.2021; 1.6. У складі тендерної пропозиції учасник не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме відсутня інформація та документи щодо аналогічних договорів. 1.7. У складі тендерної пропозиції учасник не надав інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. 1.8. У складі тендерної пропозиції учасник не надав Витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який виданий не раніше 2023 року. 1.9. У складі тендерної пропозиції учасник надав витяг з реєстру платників податку на додану вартість та Розпорядження №1512 від 07.07.2021 видане виконавчим органом Київської міської ради (КМДА) «Про надання та вiдмову в наданні дозволiв на право користування пільгами з оподаткування підприємствам та організаціям громадських органiзацiй осiб з інвалідністю», відповідно до якого учаснику надано дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до пункту 142.1. ст. 142 розділу ІІІ Податкового кодексу України та відповідно до пункту 197.6 статті 197 розділу V Податкового кодексу України, строк якого сплинув 01.07.2022 року, що підтверджується Витягом до Додатку 1 до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 07.07.2021 року №1512 та Витягом до Додатку 2 до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 07.07.2021 року. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п.п. 2.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає: Довідку* довільної форми, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, з зазначення ПІБ працівника, місце проживання (назва населеного пункту), стаж роботи, посада) (мінімальна наявність працівників з прибирання у кількості не меньше ніж кількість місць надання послуг відповідно Додатку 2 до тендерної документації). 2.2. Згідно Приміток пп. 2.1. Додатку 1 Тендерної документації Для підтвердження наявності зазначених працівників, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення. Також, згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації - всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). 2.3. Згідно Приміток пп. 2.1. Додатку 1 Тендерної документації – Для підтвердження наявності зазначених працівників, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення Також, згідно п. 1 Розділу 3 Тендерної документації - всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). 2.4. Згідно Приміток пп. 2.1. Додатку 1 Тендерної документації Для підтвердження наявності зазначених працівників, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення. – Досвід роботи не менше 50 % працівників з прибирання, які будуть залучені учасником до надання послуг згідно даної закупівлі повинен бути не менше 6-ти місяців на займані посаді у штаті Учасника, або у трудових відносинах учасником копія трудової угоди або інші документи, що підтверджують трудові відносини з учасником не менше 6-ти місяців). 2.5. Згідно Приміток пп. 2.1. Додатку 1 Тендерної документації – для підтвердження наявності зазначених працівників, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення 2.6. Згідно пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає: Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) за формою згідно додатку 1 до ТД. * Аналогічним договором вважається договір на надання послуг з прибирання (приміщень та/або теріторій, ринків) загальною площею не менше 50 000 м2 у період з 2020 по 2023 роки, з терміном надання послуг – не менше 3-х (трьох) календарних місяців поспіль. На підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати виконаний (виконані) в повному обсязі оригінал (оригінали) або завірену (завірені) належним чином копію (копії) договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами, а також виписку (виписки) з банку по рахунку учасника, стосовно отримання в повному обсязі (на суму виконаного аналогічного договору) грошових коштів від замовника послуг, з яким було укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори); така (такі) виписка (виписки) обов’язково мають містити інформацію щодо найменування Замоника та призначення платежу (сума, дата, номер договору). 2.7. Згідно п. 7 Розділу 3 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей 2.8. Згідно п. 5 Додатку 5 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає Витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (документ повинен бути виданий не раніше 2023 року). 2.9. Відповідно до пп.7 Інша інформація Розділу 5 Тендерної документації, документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані. Відповідно до п.1 Розділу 5 Тендерної документації - Учасник визначає ціни на послуги, що він пропонує виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для робіт даного виду. Згідно Примітки Додатку 4 до Тендерної документації - *Примітка - У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки "без ПДВ".- Ціни, ПДВ, сума, що відображаються цифрами у цій формі визначаються з точністю до другого десяткового знаку (другий розряд після коми). Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: - Довідку* довільної форми, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, із зазначенням – місця проживання (назви населеного пункту) працівників. - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» щодо працівників: Бєлова, Билим, Василенко, Васьковська, Муравська, Поперека, Потапенко, Соколова, Третяк, Холодченко, Яценко, Ярощук, Лагоржевська, - скан-копію з оригіналу наказу про призначення щодо працівників: Кулік О.Г. та Лагоржевської В.В - підтвердити досвід роботи не менше 50 % працівників з прибирання, які будуть залучені учасником до надання послуг згідно даної закупівлі повинен бути не менше 6-ти місяців на займані посаді у штаті Учасника, або у трудових відносинах учасником копія трудової угоди або інші документи, що підтверджують трудові відносини з учасником не менше 6-ти місяців), зокрема надати: скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення. - скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»; зі скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказу про призначення. - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) за формою згідно додатку 1 до Тендерної документації. * Аналогічним договором вважається договір на надання послуг з прибирання (приміщень та/або теріторій, ринків) загальною площею не менше 50 000 м2 у період з 2020 по 2023 роки, з терміном надання послуг – не менше 3-х (трьох) календарних місяців поспіль. На підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати виконаний (виконані) в повному обсязі оригінал (оригінали) або завірену (завірені) належним чином копію (копії) договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами, а також виписку (виписки) з банку по рахунку учасника, стосовно отримання в повному обсязі (на суму виконаного аналогічного договору) грошових коштів від замовника послуг, з яким було укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори); така (такі) виписка (виписки) обов’язково мають містити інформацію щодо найменування Замоника та призначення платежу (сума, дата, номер договору). - інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. - Витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (документ повинен бути виданий не раніше 2023 року). - надати відповідний документ(и), виданий(і) державними органами, що підтверджує(ють) право користування пільгами з оподаткування відповідно до пункту 142.1. ст. 142 розділу ІІІ Податкового кодексу України та відповідно до пункту 197.6 статті 197 розділу V Податкового кодексу України Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. Надані учасником документи та інформація згідно цього повідомлення повинні в повній мірі відповідати вимогам тендерної документації. У випадку, якщо подання учасником на виконання цієї вимоги документів та інформації призводить до необхідності внесення змін до інших документів та/або інформації, що були надані у складі тендерної пропозиції, учасник додатково надає такі документи та/або інформацію у новій редакції
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.