Період оскарження умов закупівлі - по 25-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43927048 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Червякова Катерина |
Телефон: | +380577252660 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,місто Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей. Учасником не було надано:Лист з інформацією про те, що учасник не підпадає під дію умов ч.2 ст.13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» №1207-VII, а саме не є суб’єктом господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія;лист про достовірність інформації;лист про недостовірність інформації;лист про помилки;інформацію про використання або не використання печатки;інформацію про строк тендерної пропозиції учасника;підтвердження наявності або відсутності підстав не виконання зобов'язань відповідно абз. 14 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування;Інформацію про співвиконавця згідно вимог замовника;Інформацію про окремі витрати згідно вимог замовника;Лист-погодження умовами договору про закупівлю згідно вимог замовника;інформацію про особу яку уповноважено на підписання договору про закупівлю (При наявності у особи, яку уповноважено на підписання договору про закупівлю, обмежень у Статуті (або іншому установчому документі), Учасником обов’язково надається довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку ( у разі наявності) Учасника, про наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень та копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право на підписання договору про закупівлю); довідка про технології надання послуг;довідка про наявність місця стоянки на обслуговування автотранспортної техніки;Довідка з інформацією про матеріально-технічну базу в м. Харків;Довідка за встановленою замовником формою на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та копії документів, які підтверджують наявність трудових відносин між працівниками та учасником, зазначеними у довідці;Довідка з відомостями про учасника;Довідка з інформацією про статус платника податку.Інформаційна довідка про наявність у учасника спеціалізованого автотранспорту № 07/02-23 від 07.02.2023р. (дата раніше виходу оголошення про закупівлю) надана учасником, не відповідає вимогам замовника, що встановлені у тендерній документації. Надана учасником Довідка складена не за встановленою замовником формою, частково відсутня інформація про наявність відповідної техніки в необхідній кількості згідно вимог замовника та підтверджуючі документи на неї.Надана учасником довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогчного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 07/02-04 від 07.02.2023р. (дата раніше виходу оголошення про закупівлю) не відповідає вимогам замовника що встановлені у тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки, інформацію та документи згідно вимог замовника)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.