Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 32 082,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 160,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 21084076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бугайко |
| Телефон: | +380362633342 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
2 |
1.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.1 розділу III. Тендерної документації від учасників вимагався лист учасника про достовірність інформації, наданої у складі тендерної пропозиції. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист учасника про достовірність інформації, наданої у складі тендерної пропозиції. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати лист учасника про достовірність інформації, наданої у складі тендерної пропозиції. 2.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1 розділу III. Тендерної документації від учасників вимагалась тендерна пропозиція згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Тендерна пропозиція № 3.1.5 від 23.11.2023 не містить інформації про найменування послуг. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати тендерну пропозицію із інформацією про найменування послуг. 3.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5 Розділу III. Тендерної документації від учасників вимагалась довідка, складена в довільній формі, із зазначенням інформації про наявність прибиральників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі (прізвище, ім’я, по батькові), із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування чи надання послуг на інших законних засадах (копії трудових книжок або відомості/інформація з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини прибиральника з учасником та наказів про прийняття на роботу, а також повідомлень про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанції про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту»), або копії цивільно-правових договорів (дійсних на весь строк надання послуг за предметом закупівлі) щодо прибиральників, зазначених у довідці учасника про наявність прибиральників). У складі тендерної пропозиції надаються листи прибиральників про згоду на обробку їх персональних даних у цій процедурі відкритих торгів, а також про достовірність наданої інформації. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Цивільно-правовий договір про надання послуг прибирання від 21.11.2023, укладений із Гилюк Г.М., не підписаний ФОП Сулеймановою С.М. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні листи прибиральників Пишняк Г.М., Кравчук А.М., Сукач О.Г., Бараболі М.М. про згоду на обробку їх персональних даних у цій процедурі відкритих торгів, а також про достовірність наданої інформації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати цивільно-правовий договір про надання послуг прибирання від 21.11.2023, укладений із Гилюк Г.М., підписаний ФОП Сулеймановою С.М. Надати листи прибиральників Пишняк Г.М., Кравчук А.М., Сукач О.Г., Бараболі М.М. про згоду на обробку їх персональних даних у цій процедурі відкритих торгів, а також про достовірність наданої інформації.
1.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1. Розділу III. Тендерної документації передбачено, що не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції, про що учасник дає згоду у пропозиції. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі пропозиції Учасника відсутня така згода. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати згоду про те, що не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. 2.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1. Розділу III. Тендерної документації визначено, що учасники надають довідку про систему оподаткування та витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість без підпису та печатки податкового органу або ж дотримання порядку електронного документообігу. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати Витяг з реєстру платників податку на додану вартість з підписом та печаткою податкового органу або ж дотриманням порядку електронного документообігу. 3.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4. Розділу III. Тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що гарантується листом учасника у складі тендерної пропозиції. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий гарантійний лист. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати гарантійний лист про дійсність тендерних пропозицій протягом 90 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 4.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5. Розділу III. Тендерної документації передбачено, що учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання та матеріально-технічної бази для підтвердження можливості надання послуг за предметом закупівлі із долученням підтверджуючих документів наявності. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідкою № 427 від 22.11.2023 Учасник надав інформацію про наявність у власності обладнання та матеріально-технічної бази для підтвердження можливості надання послуг за предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджували б наявність майна, зазначеного в довідці № 427 від 22.11.2023. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити документи про підтвердження наявності у власності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених у довідці № 427 від 22.11.2023 для підтвердження можливості надання послуг за предметом закупівлі. 5.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 6. Розділу III. Тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі згідно із Додатком № 1 до тендерної документації у вигляді гарантійного листа, із долученням документів, що вимагаються цим додатком. 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника наявна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але відсутній гарантійний лист про відповідність пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі згідно із Додатком № 1 до тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити гарантійний лист про відповідність пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі згідно із Додатком № 1 до тендерної документації. 6.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 8 Розділу III. Тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків вартості договору про закупівлю). 6.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація про незалучення/залучення до надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків вартості договору про закупівлю. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити інформацію про незалучення/залучення до надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків вартості договору про закупівлю. 7.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1. Розділу V. Тендерної документації передбачено, що пропонована ціна на предмет закупівлі повинна бути сформована із урахуванням цін, що наявні на ринку, та мінімальних державних гарантій (в т.ч. розміру мінімальної заробітної плати), що гарантується листом учасника. 7.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий гарантійний лист. 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити гарантійний лист про те, що пропонована ціна на предмет закупівлі повинна бути сформована із урахуванням цін, що наявні на ринку, та мінімальних державних гарантій (в т.ч. розміру мінімальної заробітної плати). 8.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3. Розділу V. Тендерної документації передбачено, що будь-які витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються замовником, що гарантується учасником у складі пропозиції. 8.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий гарантійний лист. 8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати гарантійний лист про те, що будь-які витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються замовником. 9.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Додатком № 1 до Тендерної документації визначено, що учасники підтверджують листом надання визначеного переліку послуг з дотриманням строків їх надання. 9.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист про підтвердження надання переліку послуг з дотриманням строків їх надання. 9.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати гарантійний лист про підтвердження надання переліку послуг з дотриманням строків їх надання.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.