Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 26-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 790 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 28 950,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна податкова служба України в особі Головного управління ДПС у Черкаській області |
| ЄДРПОУ: | 44131663 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ck.tax.gov.ua |
| Контактна особа: | Береговенко Оксана Олексіївна |
| Телефон: | +380472339168 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, вулиця Хрещатик, 235 |
6 |
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції щодо предмету закупівлі : Прибирання приміщень та прилеглих територій за ДК 021:2015 90910000-9 – Послуги з прибирання (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-14-008431-a) було виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до пункту 5 Розділу «Загальні положення» тендерної документації передбачено, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Учасники повинні надати у складі пропозиції лист-гарантію, щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України та санкційного, в тому числі: - Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 02.09.2022 р. № 2516-ІХ; - Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є російська федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з російської іфедерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну триторію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації; - Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з російської федерації»; Крім того, в процесі надання послуг за предметом закупівлі не допускається використання товарів/матеріалів/тощо, що підпадають під дію спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), а також залучення до роботи суб’єктів господарювання, на яких розповсюджується дія спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). В складі тендерної пропозиції Учасника даний лист-гарантія надано не в повному обсязі. Для усунення даної невідповідності Учасник має надати вищезаначений документ відповідно до вимог тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання Учасником додаткових документів, що подаються учасником на стадії подання тендерних пропозицій, зокрема - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних особі-підприємців та громадських формувань. Згідно частини 2 Розділу «Оцінки тендерної пропозиції», якщо вимогами тендерної документації вимагається витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, такий витяг має бути виданий не раніше оголошення даної закупівлі. Дата оголошення даної закупівлі – 14.11.2023 року. Учасником в складі тендерної пропозиції надано витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 20.01.2022 р., тобто раніше дати оголошення даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності учасник має надати витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який має бути виданий не раніше оголошення даної закупівлі. 3. Відповідно до частини першої таблиці 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з прибирання приміщень (не менше 2-х) та аналогічного договору з прибирання приміщень та проведення хімчистки м’яких меблів (не менше 2-х), учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 тендерної документаії. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати по кожному договору, зазначеному у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів: сканкопії договору, позитивного відгуку, а також виписок з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції. Однак учасником, в складі тендерної пропозиції, для підтвердження інформації наведеної у довідці №01 від 25.11.2023 року, наданої на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з прибирання приміщень (не менше 2-х) та аналогічного договору з прибирання приміщень та проведення хімчистки м’яких меблів (не менше 2-х) надано сканкопії 2-х аналогічних договорів з прибирання приміщень та 1 аналогічний договір з прибирання приміщення та хімчистки м’яких меблів. Для усунення даної невідповідності в тендерній пропозиції учасник має надати на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з прибирання приміщень та проведення хімчистки м’яких меблів (не менше 1-го) довідку за формою 1 з інформацією щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору з прибирання приміщень та проведення хімчистки м’яких меблів (не менше 1-го), сканкопії договору, позитивного відгуку, а також виписок з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції. Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист - відгук №11.2/274 від 18.10.2019, лист відгук №28-1061/1.16-21 від 20.04.2021 та лист-відгук №1017/4762/2021 від 12.02.2021, однак зміст відгуків не підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг, що надавались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків надання таких послуг. Для усунення даної невідповідності, для підтвердження інформації наведеної у довідці №01 від 25.11.2023 року, учасник має надати по кожному договору, зазначеному у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів, позитивні відгуки які містять інформацію, яка передбачена підпунктом 1.3.1. пункту 1.3. частини 1 розділу «Загальні положення» тендерної документації, зокрема підтверджувати відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг, що надавались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків надання таких послуг.
Під час розгляду пропозиції учасника ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС у складі тендерної пропозиції щодо предмету закупівлі : Прибирання приміщень та прилеглих територій за ДК 021:2015 90910000-9 – Послуги з прибирання (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-14-008431-a) було виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 1.3.2 пункту 1 Розділу «Загальні положення» Учасник у складі пропозиції надає лист про те, що він гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, розуміє її зміст та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі тендерної пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною.В складі тендерної пропозиції Учасника даний лист відсутній. Для усунення даної невідповідності Учасник має надати вищезаначений документ відповідно до вимог тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 5 Розділу «Загальні положення» тендерної документації передбачено, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Учасники повинні надати у складі пропозиції лист-гарантію, щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України та санкційного, в тому числі: - Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 02.09.2022 р. № 2516-ІХ; - Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є російська федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з російської іфедерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну триторію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації; - Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з російської федерації»; Крім того, в процесі надання послуг за предметом закупівлі не допускається використання товарів/матеріалів/тощо, що підпадають під дію спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), а також залучення до роботи суб’єктів господарювання, на яких розповсюджується дія спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). В складі тендерної пропозиції Учасника даний лист-гарантія відсутній. Для усунення даної невідповідності Учасник має надати вищезаначений документ відповідно до вимог тендерної документації. 3. Відповідно до підпункту 6.1. пункту 6 Розділу «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Усі розрахунки з переможцем даної процедури закупівлі здійснюватимуться у національній валюті України згідно умов договору, укладеного за результатами відкритих торгів, про що учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. В складі тендерної пропозиції Учасника даний гарантійний лист відсутній. Для усунення даної невідповідності Учасник має надати вищезаначений документ відповідно до вимог тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання Учасником додаткових документів, що подаються учасником на стадії подання тендерних пропозицій, зокрема - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних особі-підприємців та громадських формувань. Згідно частини 2 Розділу «Оцінки тендерної пропозиції», якщо вимогами тендерної документації вимагається витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, такий витяг має бути виданий не раніше оголошення даної закупівлі. Дата оголошення даної закупівлі – 14.11.2023 року. Учасником в складі тендерної пропозиції надано витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 13.07.2022 р., тобто раніше дати оголошення даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності учасник має надати витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який має бути виданий не раніше оголошення даної закупівлі. 5. Відповідно до частини першої таблиці 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з прибирання приміщень (не менше 2-х) та аналогічного договору з прибирання приміщень та проведення хімчистки м’яких меблів (не менше 2-х), учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати по кожному договору, зазначеному у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів: сканкопії договору, позитивного відгуку, а також виписок з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції. Однак учасником, в складі тендерної пропозиції, для підтвердження інформації наведеної у довідці №1.1/24-931 від 24.11.2023 року, наданої на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з прибирання приміщень (не менше 2-х) та аналогічного договору з прибирання приміщень та проведення хімчистки м’яких меблів (не менше 2-х) надано сканкопії 2-х аналогічних договорів з прибирання приміщень та 1 аналогічний договір з прибирання приміщення та хімчистки м’яких меблів. Як вбачається з поданих документів, сканкопія договору №15 від 07.04.2023 року який укладено з ТОВ «ТРАШ» підтверджує наявність досвіду з прибирання та хімічного чищення ковроліну, що не відповідає вимогам абзацу першого пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, а саме прибирання приміщень та хімчистки м’яких меблів. Для усунення даної невідповідності в тендерній пропозиції учасник має надати на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з прибирання приміщень та проведення хімчистки м’яких меблів (не менше 1-го) довідку за формою 1 з інформацією щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору з прибирання приміщень та проведення хімчистки м’яких меблів (не менше 1-го), сканкопії договору, позитивного відгуку, а також виписок з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції. Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист відгук №39 від 20.08.2022, лист відгук від №124-1 від 24.11.2023, однак зміст відгуків не підтверджує відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг, що надавались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків надання таких послуг. По договору №25 від 03.11.2023 року укладеного з Територіальним управлінням БЕБ у м.Києві позитивний відгук не надано. Для усунення даної невідповідності, для підтвердження інформації наведеної у довідці, учасник має надати по кожному договору, зазначеному у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів, позитивні відгуки які містять інформацію, яка передбачена підпунктом 1.3.1. пункту 1.3. частини 1 розділу «Загальні положення» тендерної документації, зокрема підтверджувати відсутність обґрунтованих претензій щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності послуг, що надавались, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків надання таких послуг. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Договір від 03.11.2023 року № 25 та платіжна інструкція № 10/11/2023 від 12.11.2023 р. на підтвердження оплати за надані послуги за даним договором, що не відповідає вимогам абзацу другого пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. Для усунення даної невідповідності учасник має надати виписки з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Договір від 01.09.2023 року № 16 та платіжна інструкція № 10 від 11.09.2023 р. на підтвердження оплати за надані послуги за даним договором, що не відповідає вимогам абзацу другого пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. Для усунення даної невідповідності учасник має надати виписки з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції учасника по Договору від 01.08.2022 року № 17 не надано документи, що підтверджують оплату за надані послуги. Для усунення даної невідповідності учасник має надати виписки з банківського рахунку, які підтверджують проведення оплати (часткової оплати) за надані учасником послуги в місяцях, які передують місяцю подання тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.