Період оскарження умов закупівлі - по 07-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-11-2023, 00:00
Дана закупівля здійснюється для забезпечення належного утримання вулично-дорожньої мережі населених пунктів у осінньо-зимовий період. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
7 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» по предмету закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць) (оголошення № UA-2023-11-02-011235-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції довідки від 06.11.2023 №315/11 в учасника наявний працівник Копій М.М. на посаді водія вантажного автомобіля МДК3-10 на шасі МАЗ 4381. Відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції скан-копії наказу №17/К від 16.03.2009 Копій М.М. прийнятий на посаду асфальтувальника дільниці доріг, також у складі тендерної пропозиції учасник надав скан-копію наказу від 01.09.2017 №151-1/К, відповідно до якого обслуговування автомобіля МАЗ 4381N2-540 закріплено за водієм 3-го класу Копій М.М. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія розпорядчого документа про призначення Копій М.М. на посаду водія 3-го класу. - на виконання вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 06.11.2023 №312/11 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. В складі тендерної пропозиції учасника міститься скан-копія договору №3/Т/20 з усіма додатками та додатковими угодами, лист-відгук від контрагента, скан-копія акту №87, акту №74 та акту №64, а також підсумкова виписка що підтверджує факт оплати за наданими у складі тендерної пропозиції актами. Однак, слід зазначити, що відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції актів, сума виконання за договором становила 1 140 539,64 грн., що не відповідає вимогам встановленим у пункті 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скан-копію розпорядчого документа про призначення Копій М.М. на посаду водія 3-го класу; - надати скан-копії документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за аналогічним договором, зазначеного в наданій Учасником Довідці від 06.11.2023 №312/11 (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо) у відповідності до вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.