Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Олексій Лавров |
| Телефон: | +380635351245 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. В тендерній пропозиції учасника відсутня довідка про присвоєння ідентифікаційного коду на підписанта договору та на особу (осіб), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі; 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав витяг з реєстру платників єдиного податку, проте у довідці з інформацією про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку та у відомостях про учасника (згідно із додатком 6 до тендерної документації) зазначено, що учасник є платником податку на прибуток на загальних підставах. 3. У складі тендерної документації відсутня довідка/лист-згода (в довільній формі) про надання документів протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення про усунення невідповідностей. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пп. 1.4. п.1. Розділу І Додатку 4 до документації «1.4. Копія паспорту на підписанта договору та на особу (осіб), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (оформлений у вигляді книжки - сторінки 1 – 2, 3 – 6 за наявності записів / двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.*». 2. П.3. Розділу І Додатку 4 до документації «Підтвердження статусу платника податків: - для платників податку на додану вартість – витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ (сканкопія оригіналу або належним чином засвідчена копія), або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014). - для платників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування - оригінал або належним чином засвідчену копію витягу з реєстру платників єдиного податку. - для не платників податку на додану вартість та відсутність реєстрації платником єдиного податку – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість/платника єдиного податку із зазначенням статусу платника податків. - достовірна інформація у вигляді довідки/листа, викладеної у довільній форми в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку (зазначити дату реєстрації, групу та ставку податку).» 3. Абз. 8 пп. 3.5. п. 3 Розділу 5 тендерної документації «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У складі пропозиції Учасника повинна бути в наявності довідка/лист-згода (в довільній формі) про надання документів протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення про усунення таких невідповідностей.» Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду на підписанта договору та на особу (осіб), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі; 2. Документи та інформація, що коректно відображають статус платника податків учасника станом на момент подання пропозиції; 3. Довідка/лист-згода (в довільній формі) про надання документів протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.