Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-11-2023, 00:00
роцедура закупівлі проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі буде учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 28 990,23 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 144,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Скробач О. М. |
| Телефон: | 0322263022 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), Замовник надсилає учаснику ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Наданий учасником договір надання послуг №3109-20 від 31.08.2020, лист відгук ПрАТ «СГХП «Полімінерал» та акт надання послуг № 3109-20 від 19.10.2020 не в повній мірі підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. У розділі 1. «Предмет договору» договору № №3109-20 від 31.08.2020, укладеного з ПРАТ «СГХП «ПОЛІМІНЕРАЛ» зазначено назву послуги «Надання послуг розрахунку водоспоживання та виконання робіт по підготовці необхідного пакету документів для отримання дозволу на спецводокористування з виготовленням проекту гранично допустимого скиду (ГДС) забруднюючих речовин». Лист – відгук ПрАТ «СГХП «Полімінерал»,та акт надання послуг № 3109-20 від 19.10.2020 теж містять інформацію про надання послуг розрахунку водоспоживання та виконання робіт по підготовці необхідного пакету документів для отримання дозволу на спецводокористування з виготовленням проекту гранично допустимого скиду (ГДС) забруднюючих речовин» згідно договору №3109-20 від 31.08.2020. При цьому слід зазначити, що згідно п. 1 Додатку 1 тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір за умовами якого Учасником було надано послуги з розробки проекту(ів) нормативу(ів) гранично допустимого скидання (ГДС) та отримання Дозволу на спеціальне водокористування. Не надано інформації про відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме довідки довільної форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з АТ «Укрзалізниця», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Довідка від 30.10.2023 № 205761 надана учасником на підтвердження відсутності підстави, визначеної абзацом 14 пункту 44 Особливостей. 2) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; п. 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким критеріям» п. 2 Додатку 2 «Інформація щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у пункті 47 Особливостей». 3) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати аналогічний за предметом закупівлі договір та документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання учасником такого договору/акт(и) наданих послуг (виконаних робіт) тощо/. АБО надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. ( Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір за умовами якого Учасником було надано послуги з розробки проекту(ів) нормативу(ів) гранично допустимого скидання (ГДС) та отримання Дозволу на спеціальне водокористування.) Надати уточнену інформацію (довідку довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з АТ «Укрзалізниця», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.