Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 163 106,50 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 815,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Кудім Іванна Михайлівна |
| Телефон: | 380347524914 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
24.10.2023 року в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено оголошення про проведення Закупівлі. Строк надання послуг, який передбачений умовами тендерної документації та Оголошенням щодо Закупівлі, визначено до 31.12.2023р. Крім того, кошти на проведення Закупівлі були затверджені на 2023 рік. 02.11.2023 року в електронній системі закупівель Prozorro відбулось розкриття тендерних пропозицій учасників по Закупівлі. Протокольним рішенням №01/01/09/03/13-01/1-227-ЯП/6 від 29.11.2023р. ТОВ «ЮПІТЕР ЕКО» (далі – Учасник-переможець) визначено переможцем Закупівлі та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Учасник-переможець надав лист від 26.12.2023р. за № 72, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури Закупівлі. Пропозиція Учасника-переможця відхилена з підстав, передбачених п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості), а саме: переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Згідно з Особливостями Замовник не може вносити зміни до Оголошення та, відповідно, не може внести зміни й до тендерної документації щодо продовження строку надання послуг. Закупівля запланована на 2023 рік та, відповідно, кошти були затверджені та наявні на 2023 рік, а так само договір про закупівлю з переможцем процедури щодо Закупівлі повинен був бути укладений у 2023 році. З огляду на зазначене, Замовником прийняте рішення про відміну процедури Закупівлі через скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-01-2024, 00:01
Період оскарження:
з 04-01-2024, 11:59 по 15-01-2024, 00:00
Документи:
1. Учасник, на виконання вимог п.п. 1.1. п. 1. Розділу І Додатку 2 до ТД, у складі тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічного договору (далі – довідка) та згідно вимог п.п. 1.2. п.1. надав в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначених у довідці, скан-копії наступних документів: договір №01/06/2021 (01.06.2021), акт надання послуг №421 (16.112.2021) та лист-відгук №23-04/20/20ЮП (20.04.2023); договір №01-01/17 (26.12.2016), акт надання послуг №11 (20.01.2022), та відгук №2984/7 від 10.06.2020; договір №17-01/17 (30.12.2016), акт надання послуг №372 (03.11.2021) та рекомендований лист. Надані документи підтверджують повне виконання тільки одного договору №01/06/2021 (01.06.2021) ТОВ «АМКРІС». Учаснику, для виконання вимог п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД, необхідно завантажити довідку, складену в довільній формі або згідно Таблиці №1 цього пункту, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника досвіду повного виконання одного аналогічного договору. 2. Учасник, на виконання вимог пп. 3.1. п. 3. Розділу І Додатку 2 до ТД, у складі тендерної пропозиції, надав скан-копію Ліцензії АЕ №287053 в якій зазначено строк дії ліцензії до 05.11.2018 р. та довідку про наявність ліцензії у сфері поводження з небезпечними відходами №30-10/45-018 (30.10.2023), в якій надав роз'яснення щодо необмеженого терміну дії даної ліцензії. Перейшовши за вказаним у довідці посиланням: https://mepr.gov.ua/content/perelik-licenziativ-na-provadzhennya-gospodarskoi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami.html не вдалося знайти реєстр з переліком ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Учаснику, для виконання вимог пп. 3.1. п. 3. Розділу І Додатку 2 до ТД необхідно завантажити довідку про наявність ліцензії у сфері поводження з небезпечними відходами з уточненою інформацією. 3. Учасник, на виконання вимог пп. 3.2. п. 3. Розділу І Додатку 2 до ТД, у складі тендерної пропозиції, надав скан-копію Ліцензії АЕ №420573 видану Державною інспекцією України з безпеки на наземному транспорті на внутрішні перевезення небезпечних вантажів вантажними автомобілями, причепами та напівпричепами. Дозвільний документ співвиконавця, якого Учасник планує залучити на ці послуги не відповідає вимогам пп. 3.2. п. 3. Розділу І Додатку 2 до ТД. Учаснику, для виконання вимог пп. 3.2. п.3. Розділу І Додатку 2 до ТД, необхідно завантажити копію дозволу або витягу на право перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданого Державною службою з безпеки на транспорті. У разі відсутності дозвільних документів, Учасник надає скан-копії таких документів співвиконавця, якого він планує залучити на ці послуги. У разі, якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії/ документи дозвільного характеру не видаються, Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково надає довідку, складену в довільній формі, з посиланням на місце оприлюднення інформації. При необхідності Учасник має завантажити оновлену інформацію про субпідрядника/співвиконавця згідно вимог п.2 Розділу І Додатку 2 до ТД.
Учасник, у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог пп.1.2. п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД, надав скан-копію договору №5251 (02.12.2021) на загальну суму 5000,00 грн. з ПДВ, акт надання послуг №8312 (21.12.2021) на суму 4793,40 грн. з ПДВ та відгук №283 (06.09.2022). Надані документи не підтверджують повне виконання вищезазначеного договору, а саме:- є різниця у вартісних показниках між договором і актом надання послуг; - у відгуку відсутня інформація про повне виконання договору. Учаснику, на виконання вимог пп. 1.2. п.1. Розділу І Додатку 2 до ТД, необхідно підтвердити повне виконання одного аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.