Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 118 585,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 592,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет харчових технологій |
| ЄДРПОУ: | 02070938 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://nuft.edu.ua |
| Контактна особа: | Щербак Леся Петрівна |
| Телефон: | 380442879020 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01033, Україна, Київська область,Київ, Володимирська, буд.68 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КРАМАР ЕКО» (далі – Учасник): 1.1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надав ДОВІДКУ ХАРАКТЕРИСТИКУ СПЕЦІАЛЬНО ОБЛАДНАНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТА ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, вих. No ЕКО 1558 від 20.10.2023, в якій зазначений тип спеціалізованого автотранспорту (крім автомобіля АА5083 ЕК) не співпадає з типом зазначеним в технічних паспортах (вимога підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника достатньої кількості відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема наявність відповідного спеціалізованого автотранспорту, в тому числі вантажного автомобіля «мультиліфт», (з зазначенням типу, вантажопідйомності, реєстраційного номеру транспортного засобу) та контейнерного парку, ремонтно-технічної бази для підтримки контейнерів в належному стані та можливості санітарної обробки контейнерів.). 1.2. Учасник не підтвердив можливість надання послуг на прийом та знешкодження ТПВ та ВГВ на 2023 рік (вимога пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимога підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації; - вимога пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.Оновлена довідка у довільній формі, в якій тип спеціалізованого автотранспорту повністю відповідає типу автотранспорту, зазначеному в технічних паспортах. 3.2. Сканкопії договорів на надання послуг щодо прийому та знешкодження ТПВ та ВГВ на 2023 рік.
1. Перелік виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОВТОР-ТРАНС» (далі – Учасник): 1.1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надав: - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, де не зазначена інформація про вантажопідйомність спеціалізованого автотранспорту та їх реєстраційний номер; -Довідку, в якій вказує, що для вивезення твердих побутових відходів використовує спеціальні автомобілі, але не зазначена інформація про вантажопідйомність автомобілів, яка вимагалася згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації; - Довідку, в якій вказує, що вивіз ВГВ буде виконуватись спеціальним вантажним автомобілем сміттєвозом, який укомплектовано спеціальною установкою типу «Multilift», проте учасник у відповідності до підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 3 не надає інформацію з зазначенням типу, вантажопідйомності, реєстраційного номеру транспортного засобу; - на підтвердження наявності спеціального автотранспорту – Договір найму (оренди) транспортного засобу від 27 листопада 2018 р., що не відповідає вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації, адже такий документ втратив чинність. Згідно з пунктом 2 цього Договору, він був укладений на три роки, тобто термін його дії завершився 27 листопада 2021 р. До того ж, Учасник не наддав копії документів, які підтверджують право власності чи право оренди контейнерного парку та копію технічного паспорту на автомобіль, держ. номер АА8649 ОК, який зазначений в Довідці 1. 1.2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (вимога підпункту 2 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації) Учасник надав Довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору в повному обсязі, де в графі «найменування предмету закупівлі» зазначено «послуги з приймання твердих побутових відходів», а на підтвердження досвіду виконання надав сканкопію договору №763/23 від 13.04.2023 та Лист-відгук на «надання послуг з поводження з великогабаритними та ремонтними відходами». Таким чином, предмет договору не відповідає інформації, зазначеній у Довідці. 1.3. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (вимога підпункту 3.1. пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації – довідка в довільній формі про наявність працівників (водіїв та вантажників), які будуть безпосередньо залучені до надання послуг (наявність працівників, інформація про яких зазначена у довідці, підтвердити копією/ями наказу/ів про прийняття на роботу або копією/ями трудової/их угод або іншими документами, що підтверджують підстави взаємодії з учасником ) Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено, що: 1) Богдан Валерій Борисович є водієм автотранспортного засобу, проте згідно з наказом № 1-к від 02.01.2014 р. працівник Богдан В.Б. призначений на посаду вантажника. 2) Швець Сергій Іванович є водієм автотранспортного засобу, але згідно з наказом № 36-к від 23.09.2022 про поновлення його роботи зазначається посада механіка автомобільної колони (гаража). Крім того, не надано наказ про прийняття на роботу Швеця С.І. 1.4. Учасник не надав лист-згоду (в довільній формі) щодо погодження з проєктом Договору, зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації (вимога пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимога підпунктів 1.1, 1.2, 2, 3.1. пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації; - вимога пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оновлена довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника достатньої кількості відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема наявність відповідного спеціалізованого автотранспорту, в тому числі вантажного автомобіля «мультиліфт», (із зазначенням типу, вантажопідйомності, реєстраційного номеру транспортного засобу) та контейнерного парку, ремонтно-технічної бази для підтримки контейнерів в належному стані та можливості санітарної обробки контейнерів. 3.2. Копії документів, які підтверджують право власності чи право оренди відповідного спеціалізованого автотранспорту та контейнерного парку (копії технічних паспортів (зображення яких має бути чітким та розбірливим), копії договорів придбання обладнання, копії актів-прийому – передачі, копії договорів оренди, терміном дії, який забезпечить повне виконання умов Договору тощо). 3.3. Оновлену довідку про виконання аналогічного договору, предмет якого буде відповідати предмету аналогічного договору. 3.4. Привести інформацію в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме працівників Богдана Валерія Борисовича та Швеця Сергія Івановича, у відповідність до наказів про їх прийняття на роботу; надати копію наказу про прийняття на роботу Швеця Сергія Івановича. 3.5. Лист-згода (в довільній формі) щодо погодження з проєктом Договору, зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації
1. Перелік виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОВТОР-ТРАНС» (далі – Учасник): 1.1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надав: - Довідку, в якій вказує, що для вивезення твердих побутових відходів використовує спеціальні автомобілі (далі – Довідка 1), але не зазначена інформація про вантажопідйомність автомобілів, яка вимагалася згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації; - Довідку, в якій вказує, що вивіз ВГВ буде виконуватись спеціальним вантажним автомобілем сміттєвозом, який укомплектовано спеціальною установкою типу «Multilift», проте учасник у відповідності до підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 3 не надає інформацію з зазначенням типу, вантажопідйомності, реєстраційного номеру транспортного засобу; - на підтвердження наявності спеціального автотранспорту – Договір найму (оренди) транспортного засобу від 27 листопада 2018 р., що не відповідає вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації, адже такий документ втратив чинність. Згідно з пунктом 2 цього Договору, він був укладений на три роки, тобто термін його дії завершився 27 листопада 2021 р. До того ж, Учасник не наддав копії документів, які підтверджують право власності чи право оренди контейнерного парку та копію технічного паспорту на автомобіль, держ. номер АА8649 ОК, який зазначений в Довідці 1. 1.2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (вимога підпункту 2 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації) Учасник надав Довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору в повному обсязі, де в графі «найменування предмету закупівлі» зазначено «послуги з приймання твердих побутових відходів», а на підтвердження досвіду виконання надав сканкопію договору №763/23 від 13.04.2023 та Лист-відгук на «надання послуг з поводження з великогабаритними та ремонтними відходами». Таким чином, предмет договору не відповідає інформації, зазначеній у Довідці. 1.3. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (вимога підпункту 3.1. пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації – довідка в довільній формі про наявність працівників (водіїв та вантажників), які будуть безпосередньо залучені до надання послуг (наявність працівників, інформація про яких зазначена у довідці, підтвердити копією/ями наказу/ів про прийняття на роботу або копією/ями трудової/их угод або іншими документами, що підтверджують підстави взаємодії з учасником ) Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено, що: 1) Богдан Валерій Борисович є водієм автотранспортного засобу, проте згідно з наказом № 1-к від 02.01.2014 р. працівник Богдан В.Б. призначений на посаду вантажника. 2) Швець Сергій Іванович є водієм автотранспортного засобу, але згідно з наказом № 36-к від 23.09.2022 про поновлення його роботи зазначається посада механіка автомобільної колони (гаража). Крім того, не надано наказ про прийняття на роботу Швеця С.І. 1.4. Учасник не надав лист-згоду (в довільній формі) щодо погодження з проєктом Договору, зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації (вимога пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимога підпунктів 1.1, 1.2, 2, 3.1. пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації; - вимога пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оновлена довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника достатньої кількості відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема наявність відповідного спеціалізованого автотранспорту, в тому числі вантажного автомобіля «мультиліфт», (із зазначенням типу, вантажопідйомності, реєстраційного номеру транспортного засобу) та контейнерного парку, ремонтно-технічної бази для підтримки контейнерів в належному стані та можливості санітарної обробки контейнерів. 3.2. Копії документів, які підтверджують право власності чи право оренди відповідного спеціалізованого автотранспорту та контейнерного парку (копії технічних паспортів, копії договорів придбання обладнання, копії актів-прийому – передачі, копії договорів оренди, терміном дії, який забезпечить повне виконання умов Договору тощо). 3.3. Оновлену довідку про виконання аналогічного договору, предмет якого буде відповідати предмету аналогічного договору. 3.4. Привести інформацію в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме працівників Богдана Валерія Борисовича та Швеця Сергія Івановича, у відповідність до наказів про їх прийняття на роботу; надати копію наказу про прийняття на роботу Швеця Сергія Івановича. 3.5. Лист-згода (в довільній формі) щодо погодження з проєктом Договору, зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
1. Перелік виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ГРІНКО» (далі – Учасник): 1.1. У довідці «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», вих. № 01/20102023 від 20.10.2023, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (далі – Довідка № 01/20102023) Учасник не зазначив повної інформації, що вимагалася згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації. Окрім цього, Учасником не підтверджено право користування (оренди) спеціалізованим автотранспортом, який перерахований у Довідці № 01/20102023 (вимога підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації – надання копій технічних паспортів, копії договорів придбання обладнання, копії актів прийому-передачі, копії договорів оренди, терміном дії, який забезпечить повне виконання умов Договору тощо). Також Учасник не підтвердив наявності ремонтно-технічної бази для підтримки контейнерів. Для задоволення цієї вимоги Учасник прикріпив договір № 01-11-2021 від 01.11.2021 з ТОВ «АТП-180», строк дії якого закінчився 31.12.2022. Документів, які підтверджують продовження цього договору, не надано. 1.2. Учасником документально не підтверджена наявність водіїв, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг (вимога підпункту 3.1. пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації – довідка в довільній формі про наявність працівників (водіїв та вантажників), які будуть безпосередньо залучені до надання послуг (наявність працівників, інформація про яких зазначена у довідці, підтвердити копією/ями наказу/ів про прийняття на роботу або копією/ями трудової/их угод або іншими документами, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). 1.3. Учасник не підтвердив можливість надання послуг на знешкодження ВГВ на 2023 рік (вимога пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації). 1.4. Наданий Учасником Лист підтвердження щодо «Згоди з умовами договору», вих. № 20/10102023 від 20.10.2023, не відповідає проєкту Договору Замовника, а саме змінено пункт 6.3.1 та вилучені пункти 6.3.2 та 6.3.4. (вимога пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимога підпунктів 1.1, 1.2 та 3.1. пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації; - вимога пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації - вимога пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника достатньої кількості відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема наявність відповідного спеціалізованого автотранспорту, в тому числі вантажного автомобіля «мультиліфт», (з зазначенням типу, вантажопідйомності, реєстраційного номеру транспортного засобу) та контейнерного парку, ремонтно-технічної бази для підтримки контейнерів в належному стані та можливості санітарної обробки контейнерів. 3.2. Документи, які підтверджують право власності чи право оренди відповідного спеціалізованого автотранспорту, наданого в довідці (копії технічних паспортів, копії договорів придбання обладнання, копії актів-прийому – передачі, копії договорів оренди, терміном дії, який забезпечить повне виконання умов Договору тощо). 3.3. Виправлена довідка про наявність працівників, в тому числі водіїв, із документальним підтвердженням (копія/ї наказу/ів про прийняття на роботу або копія/ї трудової/их угод або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). 3.4. Чинний договір на технічне обслуговування контейнерів. 3.5. Договір про надання послуг щодо знешкодження ВГВ на 2023 рік. 3.6. Лист-згода (в довільній формі) щодо погодження з проєктом Договору, який відповідає Додатку 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.