Період оскарження умов закупівлі - по 18-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 981,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 99,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Криворізький ОД" ДОР" |
| ЄДРПОУ: | 01986380 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ахмедова Дарина Сергіївна |
| Телефон: | +380960984822 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50048, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: - Відсутні документи, що підтверджують правомочність представника (представників) учасника підписувати договір, цінову пропозицію, за результатами проведення закупівлі: (копія виписки з протоколу засновників (у разі наявності), копія наказу про призначення (у разі ненадання копії виписки з протоколу засновників), або довіреність, інший документ; - Відсутній гарантійний лист щодо наявності ліцензії у Учасника (або у субпідрядника/співвиконавця) або витягу Державної служби України з безпеки на транспорті, яка (який) підтверджує такий дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями (ліцензіатом за такою ліцензією чи таким витягом має бути Учасник (у разі залучення власного чи орендованого транспорту) або суб’єкт, що буде здійснювати перевезення (у разі залучення сторонніх суб’єктів для перевезення вантажів за відповідним договором); - Відсутня довідка про наявність відповідного сертифікованого обладнання для утилізації та/або видалення небезпечних відходів з підтверджуючими документами; - Відсутнє підтвердження технічних та якісних вимог до предмету закупівлі. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 3 до тендерної документації «Загальні вимоги»; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документи, що підтверджують правомочність представника (представників) учасника підписувати договір, цінову пропозицію, за результатами проведення закупівлі: (копія виписки з протоколу засновників (у разі наявності), копія наказу про призначення (у разі ненадання копії виписки з протоколу засновників), або довіреність, інший документ; - гарантійний лист щодо наявності ліцензії у Учасника (або у субпідрядника/співвиконавця) або витягу Державної служби України з безпеки на транспорті, яка (який) підтверджує такий дозволений вид робіт – внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями (ліцензіатом за такою ліцензією чи таким витягом має бути Учасник (у разі залучення власного чи орендованого транспорту) або суб’єкт, що буде здійснювати перевезення (у разі залучення сторонніх суб’єктів для перевезення вантажів за відповідним договором); - довідка про наявність відповідного сертифікованого обладнання для утилізації та/або видалення небезпечних відходів з підтверджуючими документами; - підтвердження технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.