Період оскарження умов закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 7 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 20908003 Досьє YouControl |
Сайт: | http://voz.gov.ua |
Контактна особа: | Мазурець Сергій Валерійович |
Телефон: | +380513432134 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
1 |
За рішенням уповноваженої особи від 28.09.2023р. №342 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-09-28-000947-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) КП "САНІТАРНА ОЧИСТКА МІСТА". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП "САНІТАРНА ОЧИСТКА МІСТА" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. А також вимогою замовника було надати Розрахунок договірної ціни, який здійснюється учасником у програмному комплексі АВК-5 (за версією не раніше ніж 3.8.3), в якому враховані останні зміни згідно Кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених Наказом від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, завантажується учасником в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd. Ціна пропозиції визначається на підставі договірних цін та розрахунків, які обов’язково входять до складу тендерної пропозиції. На виконання даних вимог Учасником було надано через електронну систему закупівель розрахунок договірної ціни у програмному комплексі АВК-5 за версією 3.8.3. (файли Договірна ціна (1).pdf, 137.imd, Тех завдання.pdf). Однак є невідповідність в сканованій копії Розрахунку договірної ціни, а саме: у локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 та в Розрахунку договірної ціни, який наданий учасником в електронному вигляді у форматі imd: Інформація, вказана у локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01: КР20-40-1 Навантаження сміття вручну м3 300 Інформація, вказана в Розрахунку договірної ціни у програмному комплексі АВК-5, який наданий учасником в електронному вигляді у форматі imd: КР20-40-1 Навантаження сміття вручну 1т 300. Інформація, вказана у локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01: С311-11-М Перевезення сміття м3 2128 Інформація, вказана в Розрахунку договірної ціни у програмному комплексі АВК-5, який наданий учасником в електронному вигляді у форматі imd: С311-11-М варіант 2 Перевезення сміття т 2128. Замовник вважає, що вище перелічені помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 1 Розділу 3 тендерної документації. - Пункт 8 Розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Розрахунок договірної ціни, який здійснюється учасником у програмному комплексі АВК-5 (за версією не раніше ніж 3.8.3), в якому враховані останні зміни згідно Кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених Наказом від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, завантажується учасником в електронну систему закупівель в електронному вигляді у форматі imd. Ціна пропозиції визначається на підставі договірних цін та розрахунків, які обов’язково входять до складу тендерної пропозиції. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 10 жовтня 2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.