Період оскарження умов закупівлі - по 30-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 32 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 320,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 04052554 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Орлова |
| Телефон: | +380966700463 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50079, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду документів учасника: ФОП "МУХІНА ОЛЬГА ВАСИЛІВНА", ІПН 2632007449, за предметом: Послуги із благоустрою населених пунктів (утримання територій загального користування, що перебувають у межах Тернівського району (поза межами житлових будинків на території житлово – громадської забудови))(ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (UA-2023-09-25-011656-a) відкритих торгів з особливостями було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. Не надано документальне підтвердження інформації щодо наявності в учасника матеріально-технічної бази та обладнання. На підтвердження вказаної в довідці інформації учасник надає: документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (свідоцтво про реєстрацію транспортного/их засобу/ів – на власний/ні, видаткова накладна, товарний чек, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо відповідно до пункту 1 Додатку 3 «Документально підтверджена інформація, яка вимагається від учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до пункту 28 Особливостей та ст. 16 Закону» Тендерної документації; 2. Не надано копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку) відповідно до пункту 2 Додатку 3 «Документально підтверджена інформація, яка вимагається від учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до пункту 28 Особливостей та ст. 16 Закону» Тендерної документації; Враховуючи вищевикладене необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: - документ/документи на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (свідоцтво про реєстрацію транспортного/их засобу/ів – на власний/ні, видаткова накладна, товарний чек, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо; - копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.