Період оскарження умов закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 386 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 13 860,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 41 580,00 UAH |
Замовник: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
ЄДРПОУ: | 01125815 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.izmport.com.ua |
Контактна особа: | Скопінцев Юрій Юрійович |
Телефон: | 380977976911 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
1 |
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції відбулась відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (далі - ТД): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 У довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів, що надана Учасником не зазначений код ЄДРПОУ контрагента та відсутній лист-відгук. 1.2 У довідці про наявність механізмів та обладнання, що надана Учасником, не вказані номери та дати укладання договорів оренди обладнання, не зазначено наявність газоаналізатора та інформація про право користування. Також у довідці не зазначені газоаналізатори та відсутні свідоцтва про повірку чи сертифікати відповідності. 1.3 У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що надана учасником, кількість зазначених водіїв спецтехніки не відповідає кількості спеціальної автомобільної техніки, що зазначена у довідці про наявність механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником. 1.4 Учасником не надано документів про навчання та перевірку знань з усіх нормативно-правових актів з охорони праці водіїв, що зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. 1.5 Учасником надано договір про надання послуг № 16-КК прийому та утилізації рідких відходів з КП «Комунальник», який датовано 27 жовтня 2023 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до вимог п.1 Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону, учасник надає довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі. Довідка має містити номер договору, дату укладення, назву контрагента (із зазначенням коду ЄДРПОУ/РНОКПП), та короткий опис предмету закупівлі. До довідки має бути додано не менше одного позитивного листа - відгука від юридичних чи фізичних осіб, з якими укладено договір, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист відгук має містити власне ім’я та прізвище та посаду підписанта. Також лист відгук має бути підписаний особою (керівник, підписант), повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) та підтверджувати інформацію викладену у довідці. Якщо лист-відгук підписаний особою не вказаною в ЄДР до листа-відгуку має бути доданий наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує її повноваження (так як документ на підтвердження повноважень видається не учасником, то допускається надання цих документів у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій – засвідчених як учасником, так і тими хто їх видав). 2.2 Відповідно до вимог п.2 Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону, учасник надає довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці зазначається перелік та кількість обладнання, інформація про їх володіння чи користування: на балансі підприємства або орендоване, або інше право користування (у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази, та використання їх на договірних умовах вказується інформація про наявність чинних договорів оренди або використання обладнання: № і дата договору, найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди/використання обладнання, термін дії такого договору (з наданням копії кожного вказаного договору). Для роботи у колодязях обов’язкова наявність газоаналізатора на кожну гідроочисну техніку (надати довідку про наявність та тип газоаналізатора, а також свідоцтво про повірку або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність зазначеного типу засобу вимірювальної техніки (газоаналізатора) застосованим вимогам Технічного регламенту). 2.3 Відповідно до вимог п.3.1 Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону, учасник надає довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. Кількість, склад працівників та їх професії повинні відповідати предмету закупівлі та кількості використовуваного обладнання для надання послуг та їх обсягу. 2.4 Відповідно до вимог п.3.2 Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону, учасник надає копії або оригінал протоколів та/або посвідчень що підтверджують наявність у всіх працівників, зазначених у довідці, перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць». 2.5. Відповідно до вимог Додатку 3 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає копію або оригінал чинного договору на послуги прийому та розміщенню рідких та/чи твердих відходів зі сторонніми організаціями. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів, що надана Учасником з зазначенням код ЄДРПОУ/РНОКПП контрагента та лист-відгук від юридичних чи фізичних осіб, з якими укладено договір, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист відгук має містити власне ім’я та прізвище та посаду підписанта. Також лист відгук має бути підписаний особою (керівник, підписант), повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) та підтверджувати інформацію викладену у довідці. Якщо лист-відгук підписаний особою не вказаною в ЄДР до листа-відгуку має бути доданий наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує її повноваження (так як документ на підтвердження повноважень видається не учасником, то допускається надання цих документів у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій – засвідчених як учасником, так і тими хто їх видав). 3.2 Надати довідку про наявність механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі з зазначенням інформації про наявність чинних договорів оренди або використання обладнання: № і дата договору, найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено договір оренди/використання обладнання, термін дії такого договору. 3.2.1 Надати свідоцтво про повірку газоаналізатора або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність зазначеного типу засобу вимірювальної техніки вимогам Технічного регламенту. 3.3 Привести довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації у відповідність з довідкою про наявність механізмів та обладнання. 3.4 Надати копії або оригінал протоколів та/або посвідчень що підтверджують наявність у водіїв спецтехніки, зазначених у довідці, перевірки знань усіх нормативно-правових актів з охорони праці, визначених у п. 3.2 Додатку 1 до ТД. 3.5. Надати копію або оригінал чинного договору на послуги прийому та розміщенню рідких та/чи твердих відходів зі сторонніми організаціями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.