Період оскарження умов закупівлі - по 22-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 36 690,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 183,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "РЕФРИЖЕРАТОРНА ВАГОННА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081326 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стрельцова Людмила Іванівна |
| Телефон: | 380456593207 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08502, Україна, Київська область,Фастів, ВУЛИЦЯ АНДРІЯ ШЕПТИЦЬКОГО, будинок 1-Б |
1 |
При розгляді виявлено невідповідності: Згідно п.3 Додатку 1 тендерної документації Учасник мав надати: «3. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: 3.1. Документ, який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: копія договору надання послуг (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) з документами, що підтверджують факт повного виконання договору (акти надання послуг) та/або позитивний лист-відгук від контрагента/ів, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору Учасником, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. Договір вважається аналогічним за кодом Єдиного закупівельного словника або за подібними чи схожими характеристиками предмета закупівлі, його найменуванням чи змістом». У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ НВП «НОВІНТЕХ» надав копію договору надання послуг від 28.04.2020 №ПВРЗ(ЦЗЛ-20.51)ю, загальна сума договору 81 258,00 грн. з ПДВ, та акти надання послуг на суму 13 284,48 грн. з ПДВ, а також звіт про виконання договору на суму 32 575,38 грн. з ПДВ, що суперечить вимогам тендерної документації щодо підтвердження факту повного виконання договору. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Інформація та/або документи, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документ, який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: копія договору надання послуг (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) з документами, що підтверджують факт повного виконання договору (акти надання послуг) та/або позитивний лист-відгук від контрагента/ів, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору Учасником, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. Договір вважається аналогічним за кодом Єдиного закупівельного словника або за подібними чи схожими характеристиками предмета закупівлі, його найменуванням чи змістом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.