Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 390 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 42980032 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жанна Трембач |
| Телефон: | +380965126527, +0382705716 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54 |
2 |
1) Виявлено наступну невідповідність: 1. Відповідно до вимог п.п. 3.1.3. п. 1 розділу 3 ТД - Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином завірених копій документів, у вигляді pdf-формату файлу. - Учасник у складі тендерної пропозиції надав сканкопії, не завірені належним чином з : копії договору №52 від 16.04.2021р., актів виконаних робіт та листа відгуку. Виписки з протоколу засідання Кіровоградської обласної Ради Всеукраїнської профспілки працівників органів державної фіскальної служби № 2 від 08.05.2015року. 2. Згідно вимог абзацу 4 п.4 додатку 3 до ТД – засоби для чищення та миття повинні відповідати Технічному регламенту мийних засобів затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. № 717, умовам екологічної безпеки, Виконавець за власні кошти здійснює їх придбання, засоби використовуються відповідно до інструкції фірми-виробника (на підтвердження вимоги, Учасник має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист); – кожна особа, що надає послугу, повинна бути забезпечена засобами індивідуального захисту, відповідно до норм безпеки та вимог з охорони праці (гумові рукавички, брезентові рукавиці, тощо), а також робочим одягом. На підтвердження відповідності обов’язковим умовам до послуг з прибирання Учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника щодо спроможності виконання даних умов; Дані гарантійні листи у складі тендерної документації відсутні. 3. Згідно вимог абзацу 3 п.4 додатку 3 до ТД - Працівники, які надають послуги з прибирання повинні пройти інструктаж з пожежної безпеки, охорони праці, дотримуватися встановлених правил внутрішнього трудового розпорядку Замовника, виробничої санітарії, гігієни праці, а також усіх вимог та стандартів, визначених законодавством України, що стосуються надання таких послуг. На підтвердження вказаних вимог, Учасник має подати гарантійний лист. Учасник не надав гарантійний лист. 4. Згідно вимог абзацу 8 п.4 додатку 3 до ТД - На підтвердження відповідності умовам в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Учасник надає наступні документи, оформлені належним чином: – Проект Технологічного процесу прибирання. Проект Технологічного процесу прибирання у складі тендерної пропозиції відсутній . 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати сканкопії, які завірені належним чином або копії з оригіналів : договору №52 від 16.04.2021р., актів виконаних робіт та листа відгуку. Виписки з протоколу засідання Кіровоградської обласної Ради Всеукраїнської профспілки працівників органів державної фіскальної служби № 2 від 08.05.2015року. 2.Підтвердити вимоги абзацу 3 та 4 п.4 додатку 3 до ТД у вигляді гарантійних листів 3. Надати Проект Технологічного процесу прибирання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.