Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289.Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 226 799,56 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 134,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
| ЄДРПОУ: | 04348289 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Кручок |
| Телефон: | +380412406009 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 12403, Україна, Житомирська область,с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 03328327 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Послуги з вивезення твердих побутових відходів у контейнерах на території Глибочицької сільської ради (ДК 021:2015: «90510000-5: Утилізація сміття та поводження зі сміттям») (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-05-006914-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей 1) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, надання яких передбачається пунктами 9.1-9.4 Розділу III тендерної документації; 2) встановлена невідповідність в інформації, що містять заповнені учасником електронні поля шляхом проставлення відміток в чекбоксі / прапорці / перемикачі або іншому елементі графічного інтерфейсу користувача залежно від технічної реалізації авторизованого електронного майданчика учасника з метою самостійного декларування відсутності підстави для відмови в участі у відкритих торгах відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей, а саме: у електронному полі зазначено «Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"», тоді як в підпункті 11 пункту 47 Особливостей зазначено «…….на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"». Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) пункти 9.1-9.4 Розділу III тендерної документації: 9.1. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку, форма якої визначена в п. 9.2. даного розділу про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця (далі - співвиконавець) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Окрім того учасником надається оригінал листа від співвиконавця(-ів) про згоду на надання послуг, що будуть йому(-їм) доручені. 9.2. Повне найменування співвиконавця, код ЄДРПОУ, місцезнаходження та номер телефону Види (етапи) послуги (послуг), які передбачається доручити співвиконавцю Орієнтовна вартість послуг співвиконавця, сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника 1. 2. … 9.3. Якщо учасник процедури закупівлі планує залучати співвиконавця(ів) до надання послуг в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких співвиконавців, або взагалі не планує залучати співвиконавців, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. 9.4. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. В такому випадку учасник під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей для інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (щодо кожного з них окремо), у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених співвиконавцем у довільній формі (за підписом таких співвиконавців), зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у відкритих торгах для таких співвиконавців. (Вимоги пунктів 9.1-9.4 Розділу III тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку виявлених невідповідностей: 1)). 2) Абзац 1 Додатку 3 до тендерної документації: учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. (Вимоги абзацу 1 Додатку 3 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 2)). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) у випадку якщо учасник процедури закупівлі планує залучати співвиконавця(ів) до надання послуг в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких співвиконавців, або взагалі не планує залучати співвиконавців, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. У випадку якщо учасник планує залучати співвиконавця(ів) до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку, форма якої визначена в п. 9.2. розділу III тендерної документації про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця (далі - співвиконавець) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Окрім того учасником надається оригінал листа від співвиконавця(-ів) про згоду на надання послуг, що будуть йому(-їм) доручені. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. В такому випадку учасник під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей для інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (щодо кожного з них окремо), у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених співвиконавцем у довільній формі (за підписом таких співвиконавців), зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у відкритих торгах для таких співвиконавців. 2) замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Відповідно до п. 5.4. Розділу V тендерної документації: якщо учасник процедури закупівлі допустив невідповідності в інформації шляхом самостійного декларування відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей) під час заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а також враховуючи відсутність технічної можливості в учасника процедури закупівлі виправити таку інформацію в електронних полях електронної системи закупівель після розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, то замовник в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель зазначає спосіб виправлення таких невідповідностей учасником шляхом надання довідки довільної форми
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.