Період оскарження умов закупівлі - по 03-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
| ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
| Контактна особа: | Юлія Скрипніченко |
| Телефон: | +380577282831 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. у складі тендерної пропозиції на документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів) Учасником зокрема надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в якій не зазначено прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи; 2. не надано гарантійний лист, яким він гарантує надання послуг в повному обсязі, в встановлені строки та у відповідності до вимог Замовника, встановлених в Додатку №2 до тендерної документації; 3. не надано лист, складений у довільній формі, щодо ознайомлення та погодження з усіма умовами проєкту договору про закупівлю, наведеному у Додатку №3 до тендерної документації; 4. не надано інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”; 5. не надано довідку в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом; 6. не надано довідку, складену в довільній формі про відсутність або наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (оригінал/копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю); 7. не надано протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. У разі, якщо сума угоди менше 50% чистих активів товариства, учасник має надати довідку в довільній формі з зазначенням даної інформації та надається копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу/копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами цієї закупівлі; 8. не надано довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника: повне найменування учасника; код ЄДРПОУ; ІПН (у разі наявності); реквізити (адреса юридична та фактична, контактний телефон, адреса електронної пошти); інформація про керівника (посада, П.І.Б.); банківські реквізити; статус платника податку; 9; не надано діючий сертифікат: ISO 9001: 201. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: - довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в якій зокрема зазначено прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи; - гарантійний лист, яким він гарантує надання послуг в повному обсязі, в встановлені строки та у відповідності до вимог Замовника, встановлених в Додатку №2 до тендерної документації; - лист, складений у довільній формі, щодо ознайомлення та погодження з усіма умовами проєкту договору про закупівлю, наведеному у Додатку №3 до тендерної документації; - інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”; - довідку в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом; - довідку, складену в довільній формі про відсутність або наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (оригінал/копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю); - протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. У разі, якщо сума угоди менше 50% чистих активів товариства, учасник має надати довідку в довільній формі з зазначенням даної інформації та надається копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу/копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами цієї закупівлі; - довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника: повне найменування учасника; код ЄДРПОУ; ІПН (у разі наявності); реквізити (адреса юридична та фактична, контактний телефон, адреса електронної пошти); - діючий сертифікат: ISO 9001: 201 Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.