Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 611 009,52 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 110,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 78 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
| ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Потічна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
4 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Швидко-Чисто" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Згідно вимог, які зазначено у п. 1.3 Додатку №5 Тендерної документації зазначена вимога, що для недопущення Учасником складування опалого листя в недозволених місцях, Учасник повинен надати Замовнику копію договору про приймання/утилізації сміття, що утвориться при виконанні робіт. У складі своєї пропозиції Учасник надав копію договору від 28.07.2023р. укладеного між ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МИЛЬЧА» та Товариством з обмеженою відповідальністю "Швидко-Чисто". Предметом договору є послуги по прийманню будівельних відходів, у т.ч. грунту насипного, галечниково, гравiйного, пiщаного, суглинка, глини, землi, пiску, цегли, каменів та iнших безпечних вiдходiв, задля засипання кар'еру в межах Мiшково-Погорiлiвськоi сiльської ради Вiтовського району Миколаiвськоi областi. Тож Учасник не надав копію договору про приймання/утилізацію сміття, що утвориться при виконанні робіт, а саме опалого листя, яке не відноситься до будівельних відходів, та не підпадає під перелік відходів зазначених у договорі від 28.07.2023р. На виконання п. 2 Додатку №2 Учасник повинен надати діючу довідку/або інший документ про проходження обов’язкового медичного огляду працівників, які будуть залучені до надання послуг. Учасник надав довідки тільки на двох працівників, а саме на Гавриленко М.В. та Кузнецов С.В. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.