Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 186 833,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 868,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
| ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Потічна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
3 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Згідно вимог, які зазначено у п. 3 Додатку №2 до обладнання та матеріально-технічної бази зазначено, що у Виконавця для надання послуг повинна бути наступна техніка та обладнання (власна та/або орендована, та/або суборендована та/або лізинг та/або залучена на основі договірних відносин та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах), які він повинен зазначити у довідці, а саме: - машина вакуумна підмітально-прибиральна (не менше - 1 од.); - навісне обладнання (не менше 1 од.): бункер для збору змету не менше 1,9 куб. метру (не менше 1 од.); - система пилоподавлення (не менше 1 од.). - змінне обладнання, яка забезпечуватиме мінімальну ширину прибирання не менше 1, 97 метра: - щітка бокова діаметром не менше 78 см (не менше 1 од.); Для підтвердження наявності зазначеного в довідці обладнання необхідно надати скановані з оригіналів документи, які підтверджують право власності на нього: свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) або інвентарну картку, балансову довідку тощо. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника - надаються копії документів, що підтверджують права користування таким майном (договори управління/оренди тощо; договори повинні бути чинними на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до кінцевого строку виконання робіт 31.12.2023 року. У разі, якщо умови договору передбачають пролонгацію, надати докази погодження сторонами пролонгації та дії договору). Також обов’язково надається скановані з оригіналу листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або надавача послуг щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт (надання послуг). У складі своєї пропозиції Учасник надав довідку вiд 28 серпня 2023 року вих. № 28/08-06 з переліком необхідного обладнання. Проте учасник не надав документів щодо підтвердження права власності або права користування майном на: навісне обладнання (1 од.): бункер для збору змету не менше 1,9 куб. метру (1 од.); система пилоподавлення (1 од.), змінне обладнання, яка забезпечуватиме мінімальну ширину прибирання не менше 1, 97 метра: щітка бокова діаметром не менше 78 см (1 од.); На виконання п. 2 Додатку №2 Учасник повинен надати діючу довідку/або інший документ про проходження обов’язкового медичного огляду працівників, які будуть залучені до надання послуг. При цьому медична довідка видана Рулик В.А. дійсна до 19.06.2018р. Також, надана скан-копія медичної довідки №187006 поганої якості та не читабельна, що робить неможливим зробити висновок якому працівнику вона належить. Всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів. Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.