Період оскарження умов закупівлі - по 29-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-08-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
ЄДРПОУ: | 23045927 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Миколаївна Луцик |
Телефон: | +380679312654, +380544725158 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41600, Україна, Сумська область,м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
1 |
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника була встановлена невідповідність: Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - «Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи сканкопій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/ удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.». Але, на тендерну пропозицію Учасника накладено УЕП директора товариства Яременка Володимира Романовича, як фізичної особи, замість накладення КЕП/УЕП особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції юридичної особи, а саме: із зазначенням Яременка Володимира Романовича, як директора ТОВ КП «Флора». Так як, накладений електронний підпис фізичної особи Яременка Володимира Романовича не ідентифікує його як особу уповноваженого представника ТОВ КП «Флора». Тому, Учаснику необхідно виправити невідповідність наклавши на тендерну пропозицію КЕП/УЕП Яременка Володимира Романовича, як директора ТОВ КП «Флора».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.