Період оскарження умов закупівлі - по 31-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-08-2023, 00:00
Обгрунтування для проведення торгів без застосування електронного аукціону : 1. Чисельні випадки наявності лише одного учасника після розкриття пропозицій . 2. Значна кількість учасників, які знаходяться на територіях, які піддаються частим масованим повітряним атакам з боку окупантів, що призводить до перебування в укриттях, де відсутнє електропостачання та мережі Інтернет.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 12 862,47 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Главін Максим Юрійович |
Телефон: | 056 7933549 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ" Код ЄДРПОУ 24446930 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами) 1. Виявлені невідповідності : На виконання вимог п.1.2. додатку 2 тендерної документації надано документи не в повному обсязі. 2. Вимоги тендерної документації : П.1.2 додатку 2 : «Довідка за підписом керівника/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі з документальним підтвердженням (сканована копія наказу про призначення та документ який підтверджує кваліфікацію працівника відповідно до предмету закупівлі, тощо), за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку» 3. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення надати інформацію щодо закупівлі ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) зі зношеними шинами); номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-08-24-007424-a (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 21213348),а саме : 3.1. надати документальне підтвердження (скановану копія наказу про призначення та документ, який підтверджує кваліфікацію працівників відповідно до предмету закупівлі, тощо) Уповноважена особа Вікторія ГУБАРЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.