Період оскарження умов закупівлі - по 27-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 30-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 218 097,65 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 090,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Вінницькій області |
| ЄДРПОУ: | 44069150 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vin.tax.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ткаченко Андрій Миколайович |
| Телефон: | +380671693213 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 |
8 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції Підприємства об’єднання громадян “СЕРВІС ЛЕНД” (далі - Учасник) - (ЄДРПОУ/РНОКПП 40075836) за предметом закупівлі: Послуга зприбирання будівель (ДК021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-21-011708-а). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівельшляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:- копіїліцензії та/або дозволу на право здійсненняУчасником діяльності, передбаченою цією закупівлею, у разі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. У разі відсутності вище зазначених/ого документів/у учасник повинен надати лист з поясненням відсутності не наданого документа з належним нормативно – правовим обгрунтуванням.”. У складі пропозиції Учасник не надав лист з поясненням відсутності не наданого документа. 2. Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “Для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи: - довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що закуповуються (Додаток 1, табл. 1 ). До довідки включаються обладнання та матеріально-технічна база, які необхідно використовувати при надані послуг. Їх кількість має бути достатньою для забезпечення надання повного обсягу послуг. Учасник зобов’язаний підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, по кожному пункту довідки (табл. 1).Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники надають копії документів, що підтверджують право власності або користування, або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або бухгалтерська довідка, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи).”. В Технічному завданні вказано Мінімальний перелік разових витратних матеріалів з розрахунку на період надання послуг з наданням у разове використання: № з/п Найменування товару Бренд або характеристики Кількість (не менше) 1 Швабра для миття вікон висувна 31 од. 2 Совок для сміття По 1 шт. на 1-го прибиральника 3 Віник для сміття По 1 шт. на 1-го прибиральника 4 Мітла для сміття По 1 шт. на 1-го прибиральника 5 Відро для вологого прибирання підлоги (5л) По 1 шт. на 1-го прибиральника 6 Швабра для миття підлоги По 1 шт. на 1-го прибиральника 7 Гумові рукавички По 2 пари на 1-го прибиральника 8 Пилосос для сухого прибирання 3 шт. 9 Пилосос для вологого прибирання 1 шт. Учасником надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що закуповуються (файл “2.1_Довідка МТБ”.pdf) та оборотно-сальдові відомості (файли “2.2_ОСВ_1.pdf”, “2.2_ОСВ_2”.pdf). Згідно наданих Учасником довідки та оборотно-сальдових відомостей, з урахуавнням Мінімального переліку разових витратних матеріалів з розрахунку на період надання послуг з наданням у разове використанняв Учасника в наявності є: № з/п Найменування товару Наявність в Учасника Кількість (не менше) (по Мінімальному переліку згідно тендерної документації) 1 Швабра для миття вікон висувна (комплект для прибирання вікон) 1 31 од. 2 Совок для сміття 1 По 1 шт. на 1-го прибиральника 3 Віник для сміття По 1 шт. на 1-го прибиральника 4 Мітла для сміття По 1 шт. на 1-го прибиральника 5 Відро для вологого прибирання підлоги (5л) 4 По 1 шт. на 1-го прибиральника 6 Швабра для миття підлоги 3 По 1 шт. на 1-го прибиральника 7 Гумові рукавички 3 По 2 пари на 1-го прибиральника 8 Пилосос для сухого прибирання 3 шт. 9 Пилосос для вологого прибирання 1 шт. З огляду на викладене. 10 (десять) працівників Учасника забезпечені 1 (одним) комплектом для прибирання вікон, 1 (одним) совком для сміття, 4 (чотирма) відрами та 3 (трьома) швабрами з рукавичками. Отже, в Учасника відсутня можливість забезпечити власних 10 (десять) працівників необхідним Мінімальним переліком разових витратних матеріалів з розрахунку на період надання послуг з прибирання, що визначений підпунктом 6.3.5 пункту 6.3 Розділу 3 Проєкту договору (додаток 5 до договору). 3. Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “Дляпідтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи:- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до надання послуг, які закуповуються (Додаток 1, табл. 2);До довідки включають кваліфікований персонал, яких планується залучити до надання послуг.Їх кількість має бути достатньою для забезпечення надання повного обсягу послуг.На підтвердження наявності штатних працівників учасника необхідно надати копії завірених належним чином: наказів про прийняття на роботу та копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. Учасником не надано завірених належним чином копій трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. Крім того, в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до надання послуг, які закуповуються(файл “2_довідка працівники”.pdf) вказано 10 працівників. Згідно Технічного завдання Головному управлінню ДПС у Вінницькій області необхідно забезпечити надання послуг з прибирання по 31-му об’єкту, що розташовані за різними адресами у Вінницькій області. Тобто, прослідковується невідповідність в можливості надання послуг 10-ма працівниками Учасника по 31-му об’єкту Замовника, що розташовані за різними адресами у різних районах Вінницької області. 4. Пунктом 3 Розділу ІV Тендерної документації встановлено, що “Проєкт договору наведено у Додатку № 3 до Документації, який повинен бути наданий учасником (заповнений та завізований на кожній сторінці підписом уповноваженої особи та печаткою (в разі наявності)) у складі пропозиції.”. У складі пропозиції Учасником надано Проєкт договору (файл “17_Проект договору.pdf”)не заповнений (реквізити) та не завізований на кожній сторінці підписом уповноваженої особи. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1. Завірені належним чином копій трудових договорів;Надати вичерпну інформацію щодо механізму організації прибирання 31 об’єкту Замовника (приміщення та прибудинкові території); 2. Надати вичерпну інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в достатній кількості для забезпечення надання повного обсягу послуг з відповідним підтвердження наявності згідно вимог Тендерної документації; 3. Лист з поясненням відсутності не наданого документа; 4. Заповнений та завізований на кожній сторінці підписом уповноваженої особи та печаткоюПроєкт договору згідно Додатку № 3 до Документації.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “ДЕНІКОМ” (ЄДРПОУ/РНОКПП 40091554) за предметом закупівлі: Послуга з прибирання будівель (ДК021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-21-011708-а). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пунктом 5 Розділу І Тендерної документації встановлено, що “Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та іншихзлочинів”, на що Учасник надає відповідний лист про розуміння та дотримання даної заборони.”. У складі пропозиції Учасником не надано листа про розуміння та дотримання визначеної в тендерній документації заборони. 2. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівельшляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:- документів (копія виписки з протоколу засновників та копії наказу про призначення керівника), або довіреності чи іншого документу, що підтверджують повноваження представника (-ів) учасника підписувати документи тендерної пропозиції, у тому числі проекту договору, а також договору за результатами торгів”. ”. У складі пропозиції Учасник надав Довідку щодо повноважень керівника від 29.08.2023 №2403-782 (файл “довідка щодо повноважень підписанта”.pdf). В довідці зазначено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та підписання договору підтверджені Статутом підприємства, протоколом загальних зборів учасників товариства та наказом про призначення, які додаються у складі тендерної документації, обмеження щодо можливості підписання договорів відсутні. Підпунктом 5.11.5 Розділу V Статуту визначено, що “Договір укладається з Директором Товариства, від імені Товариства підписує особа, уповноважена на таке підписання Загальними зборами учасників”. У складі тендерної пропозиції протокол загальних зборів учасників товариства, в якому керівнику надано повноваження щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгіввідсутній. 3. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином завірених копій документів в кольоровому режимі, у вигляді pdf-формату файлу. У складі пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надав не завірену належним чином копію листа-відгука до договору від 14.12.2021 №247 (файл “аналог. договір, відгук 2022”.pdf). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1. Лист про розуміння та дотримання визначеної в тендерній документації заборони; 2. Протокол загальних зборів учасників товариства, в якому керівнику надано повноваження щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів; 3. Завірена належним чином копія листа-відгука.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ФОП Мамець Катерини Миколаївни (ЄДРПОУ/РНОКПП 3162109260) (далі - Учасник) - за предметом закупівлі: Послуга зприбирання будівель (ДК021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-21-011708-а). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пунктом 5 Розділу І Тендерної документації встановлено, що “Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та іншихзлочинів”, на що Учасник надає відповідний лист про розуміння та дотримання даної заборони.”. У складі пропозиції Учасником не надано листа про розуміння та дотримання визначеної в тендерній документації заборони. 2. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином завірених копій документів в кольоровому режимі, у вигляді pdf-формату файлу. У складі пропозиції Учасником надано значну кількість файлів у форматі “docx”, що не відповідає встановленим вимогам тендерної документації, в т.ч.: - Довідка № 11/23 від 25.08.2023р.Уповноважена особа; - Довідка №8/23 від 25.08.2023про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, - Бухгалтерська довідка від 25.08.2023 №1/23; - Довідка від 25.08.2023 №9/23 про наявність працівників відповідної кваліфікації; - Довідка №6/23 від 25.08.2023досвід роботи; - Додаток 3 Проєкт договору Прибирання 08-23; - Довідка № 5/23 від 25.08.2023р.факти не виконання зобов’язань; - Додаток №2до Тендерної документаціїТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ; - Довідка № 14/23 від 25.08.2023р. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ згідно додатку 4; - Довідка №7/23 від 25.08.2023р. щодо ліцензування; - Гарантійний лист№2/23 від 25.08.2023р. щодо погодження з Істотними умовами договору; -Довідка №18/23 від 25.08.2023р.Лист-згода оперативно-господарських санкцій; -Лист-згода№ 19/23 від 25.08.2023р.персональні дані; - Лист-гарантія №16/23 від 25.08.2023р.дотримання чинного законодавства; -Довідка №13/23 від 25.08.2023р. щодо ненадання документів; - Довідка №10/23 від 25.08.2023р.щодо субпідряду; - Довідка №17/23 від 25.08.2023р.заходи із захисту довкілля; - Лист-згода №20/23 від 25.08.2023р. витрати; - Гарантійний лист№3/23 від 25.08.2023р. одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій. 3. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:- документів (копія виписки з протоколу засновників та копії наказу про призначення керівника), або довіреності чи іншого документу, що підтверджують повноваження представника (-ів) учасника підписувати документи тендерної пропозиції, у тому числі проекту договору, а також договору за результатами торгів”. У складі пропозиції https://www.dzo.com.ua/tenders/19052586/bid/cdb5e986c0a541368359491f96951a7e/infoУчасник надав Довідку№ 11/23 від 25.08.2023р.(файл “Довідка Уповноважена особа.docx). В довідці визначено повноваження щодо підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка щодо повноваження представника учасника підписувати документи тендерної пропозиції відсутня. 4. Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “Для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи: - довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що закуповуються (Додаток 1, табл. 1 ). До довідки включаються обладнання та матеріально-технічна база, які необхідно використовувати при надані послуг. Їх кількість має бути достатньою для забезпечення надання повного обсягу послуг. Учасник зобов’язаний підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, по кожному пункту довідки (табл. 1).Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники надають копії документів, що підтверджують право власності або користування, або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або бухгалтерська довідка, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи).” В Технічному завданні вказано Мінімальний перелік разових витратних матеріалів з розрахунку на період надання послуг з наданням у разове використання: № з/п Найменування товару Бренд або характеристики Кількість (не менше) 1 Швабра для миття вікон висувна 31 од. 2 Совок для сміття По 1 шт. на 1-го прибиральника 3 Віник для сміття По 1 шт. на 1-го прибиральника 4 Мітла для сміття По 1 шт. на 1-го прибиральника 5 Відро для вологого прибирання підлоги (5л) По 1 шт. на 1-го прибиральника 6 Швабра для миття підлоги По 1 шт. на 1-го прибиральника 7 Гумові рукавички По 2 пари на 1-го прибиральника 8 Пилосос для сухого прибирання 3 шт. 9 Пилосос для вологого прибирання 1 шт. Учасником надано Довідку №8/23 від 25.08.2023про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що закуповуються (файл “Довідка МТБ.docx”) та Бухгалтерську довідку від 25.08.2023 №1/23 (файл “.Бухгалтерська довідка”.pdf). Згідно Технічного завдання (Додаток 4 до Тендерної документації) та підпунктом 6.3.5 пункту 6.3 Розділу 3 Проєкту договору визначено Мінімальний перелік разових витратних матеріалів з розрахунку на період надання послуг з наданням у разове використання, що містить Пилосос для вологого прибирання, 1 шт. Відповідно до наданих довідок в Учасника відсутній Пилосос для вологого прибирання. 5. Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “Для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи:- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до надання послуг, які закуповуються (Додаток 1, табл. 2);До довідки включають кваліфікований персонал, яких планується залучити до надання послуг.Їх кількість має бути достатньою для забезпечення надання повного обсягу послуг.На підтвердження наявності штатних працівників учасника необхідно надати копії завірених належним чином: наказів про прийняття на роботу та копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. У наданій Довідці від 25.08.2023 №9/23 про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до надання послуг, які закуповуються(файл “Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації”.docx) вказано 13 працівників. Згідно Технічного завдання Головному управлінню ДПС у Вінницькій області необхідно забезпечити надання послуг з прибирання по 31-му об’єкту, що розташовані за різними адресами у Вінницькій області. Тобто, прослідковується невідповідність в можливості надання послуг 13-ма працівниками Учасника по 31-му об’єкту Замовника, що розташовані за різними адресами у різних районах Вінницької області. Крім того, згідно наданих трудових договорів на працівників, з 13-ти працівників у 5-ти строк дії трудового договору завершився 31.12.2022 (файли pdf. “КОЗИЛЯН ОРИСЯ ГРИГОРІВНА”, “ГУЦУЛ ГАЛИНА ВАСИЛІВНА”, “КАРП ІНГА ІВАНІВНА”, “ОБОЛОНЦЄВ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ”, “КІСЕЛЬОВА ГАЛИНА ПЕТРІВНА”). 6. Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “Для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (Додаток 1, табл. 3). Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що вказані Учасником в тендерній пропозиції мають бути обов’язково долучені позитивні листи-відгуки*, які підтверджують виконання договорів аналогічного предмету закупівлі разом із копіями таких договорів. https://www.dzo.com.ua/tenders/19052586/bid/cdb5e986c0a541368359491f96951a7e/infoУчасник надав незавірені належним чином копії договору від 06.01.2022 №42 (файл “Договір по прибиранню ФОП Мамець К.М.”.pdf), договору від 12.04.2021 №32 з двома додатковими угодами до нього (файли pdf. “Аналогічний договір ДПС”, “Аналогічний договір ДПС ДУ1”, “Аналогічний договір ДПС ДУ2” та листа-відгука (файл “Лист-відгук ДПС”.pdf). Також, Довідку від 25.08.2025 №6/23 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів надано не у форматі pdf (файл “Довідка досвід роботи”.docx). 7. Пунктом 3 Розділу ІV Тендерної документації встановлено, що “Проєкт договору наведено у Додатку № 3 до Документації, який повинен бути наданий учасником (заповнений та завізований на кожній сторінці підписом уповноваженої особи та печаткою (в разі наявності)) у складі пропозиції.”. Усі документи повинні бути скановані з оригіналів або належним чином завірених копій документів в кольоровому режимі, у вигляді pdf-формату файлу . У складі пропозиції Учасником не надано Проєкту договору, заповненого та завізованого на кожній сторінці підписом уповноваженої особи.Крім того, в додатку 5 до Договору в графі 7 де наявна інформація про “Пилосос для сухого прибирання” вказано Бренд або характеристики “Гумові рукавички”, а в графі 8 “Пилосос для вологого прибирання” вказано “Пилосос для сухого прибирання без мішка Einhell TC” 8. Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.”. Учасник не підтвердив відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту). Отже, керуючись вимогами пункту 43 Особливостей, Замовнику необхідно в електронній системі закупівель розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених у тендерній пропозиції Учасника ФОП Мамець Катерини Миколаївни (ЄДРПОУ/РНОКПП 3162109260). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1. Лист про розуміння та дотримання визначеної в тендерній документації заборони; 2. Завантажити наступні документи, підписані уповноваженою особою, скановані з оригіналів або належним чином завірених копій документів в кольоровому режимі, у вигляді pdf-формату файлу. - Довідка № 11/23 від 25.08.2023р.Уповноважена особа; - Довідка №8/23 від 25.08.2023про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, - Бухгалтерська довідка від 25.08.2023 №1/23; - Довідка від 25.08.2023 №9/23 про наявність працівників відповідної кваліфікації; - Довідка №6/23 від 25.08.2023досвід роботи; - Додаток 3 Проєкт договору Прибирання 08-23; - Довідка № 5/23 від 25.08.2023р.факти не виконання зобов’язань; - Додаток №2до Тендерної документації ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ; - Довідка № 14/23 від 25.08.2023р. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ згідно додатку 4; - Довідка №7/23 від 25.08.2023р. щодо ліцензування; - Гарантійний лист№2/23 від 25.08.2023р. щодо погодження з Істотними умовами договору; -Довідка №18/23 від 25.08.2023р.Лист-згода оперативно-господарських санкцій; -Лист-згода№ 19/23 від 25.08.2023р.персональні дані; - Лист-гарантія №16/23 від 25.08.2023р.дотримання чинного законодавства; -Довідка №13/23 від 25.08.2023р. щодо ненадання документів; - Довідка №10/23 від 25.08.2023р.щодо субпідряду; - Довідка №17/23 від 25.08.2023р.заходи із захисту довкілля; - Лист-згода №20/23 від 25.08.2023р. витрати; - Гарантійний лист№3/23 від 25.08.2023р. одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій. 3.Довідка щодо повноваження представника Учасника підписувати документи тендерної пропозиції. 4. Надати вичерпну інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в достатній кількості для забезпечення надання повного обсягу послуг з відповідним підтвердження наявності згідно вимог Тендерної документації. 5. Надати вичерпну інформацію щодо механізму організації прибирання 31 об’єкту Замовника (приміщення та прибудинкові території). Надати інформацію про наявність у штаті 5-ти працівників, в підтвердження наявності яких було надано трудові договори, строк дії яких завершився 31.12.2022. 6. Надати завірені належним чином копії договору від 06.01.2022 №42 (файл “Договір по прибиранню ФОП Мамець К.М.”.pdf), договору від 12.04.2021 №32 з двома додатковими угодами до нього (файли pdf. “Аналогічний договір ДПС”, “Аналогічний договір ДПС ДУ1”, “Аналогічний договір ДПС ДУ2” та листа-відгука (файл “Лист-відгук ДПС”.pdf). 7. Надати Проєкт договору, заповнений та завізований на кожній сторінці підписом уповноваженої особи. Привести у відповідність до вимог тендерної документації додаток 5 до Проєкту Договору. 8. Надати інформацію про декларування Учасником відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.