Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-08-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 121 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 606,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України" |
| ЄДРПОУ: | 02012022 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рудик Вікторія |
| Телефон: | +380444890186 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область,м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8 |
0 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації та п. 43 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації – Учасник повинен надати інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та Особливостей згідно з Додатком №2 до ТД. Відповідно п. 1 Додатку №2 до ТД – Учасник повинен надати довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного(их) договору(ів). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) необхідно надати копію аналогічного(их) договору(ів) предмету закупівлі, зазначеного(их) у довідці (зі специфікацією, всіма додатковими угодами, всіма додатками). Обов’язково в даній довідці вказати номер та дату укладеного договору; повну назву контрагента, його місцезнаходження, телефон; назву предмету закупівлі; вартість договору та строк його виконання. Аналогічним договором відповідно до цього оголошення вважається договір на надання послуг, код ДК 021:2015 – 90510000-5. Учасником надано Довідку №1139-Т від 21.08.2023р., в якій надано інформацію про виконання двох аналогічних договорів. В інформації про договір з ДУ «Науковопрактичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України», не вказано номер телефону, що суперечить умовам тендерної документації та додатків до неї. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен: Надати оновлену довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів), де буде вказано: номер та дату укладеного договору; повну назву контрагента, його місцезнаходження, телефон; назву предмету закупівлі; вартість договору та строк його виконання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.