Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-08-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 680 507,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 083,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 39358320 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горбонос Сергій Васильович |
| Телефон: | +380474431562 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,Умань, пл. Соборності, 1 |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. у поданій учасником Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій (за наявності) від 14 серпня 2023 року № 344 виявлено невідповідність у наступних стрічках: номер 14 – зазначено не вірний реєстраційний номер міні-навантажувача AVANT 635; номер 21 – зазначено не вірний номер Договору про надання послуг з навігаційного спостереження та сповіщення від 02 жовтня 2014 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 5.2.1. розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. учасник повинен подати Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій (за наявності) від 14 серпня 2023 року № 344 з усунутими невідповідностями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.