Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" |
ЄДРПОУ: | 13648033 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шаган Василь Михайлович |
Телефон: | 380981782062 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Медична, будинок 17 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час оголошення закупівлі Замовником торгів було невірно обраховано очікувану вартість предмета закупівлі. Замовником було визначено очікувану вартість закупівлі в сумі 120 тис грн. при планових обсягах 450 м.куб твердих побутових відходів і 100 м.куб великогабаритних і ремонтних відходів. При діючих цінах на такі послуги (170 грн./м.куб ТПВ і 250 грн ВГ) сума закупівлі не повинна була б перевищувати 101 500,00 грн. З врахуванням можливих факторів здорожчання цей показник можна було б збільшити орієнтовно на 10% , тобто до 110 тис.грн. Отже, вартість закупівлі була розрахована помилково, а тому сума видатків на закупівлю підлягає коригуванню в бік зменшення, що є підставою для відміни торгів. Враховуючи те, що з технічних причин в Замовника торгів немає змоги внести відповідні зміни в річний план, який знаходить в статусі «Оголошено тендер», а саме, в частині очікуваної вартості предмета закупівлі, дана Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-08-2023, 00:01
Період оскарження:
з 04-08-2023, 14:14 по 15-08-2023, 00:00
Документи: