Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 75 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Цуманська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04333885 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Філюк |
| Телефон: | +380634500907, +380687521513 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45233, Україна, Волинська область,смт. Цумань, вул. Грушевського, 2 |
1 |
1) Додатком 1 до ТД передбачалось надання: - Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів. Учасник не надав вказану довідку. 2) П.2 Розділу V до ТД передбачалось надання: - лист-згоду із формальними (несуттєвими) помилками. Учасник не надав вказаний лист-згоду. Отже, Учаснику відповідно до п. 43 Особливостей пропонується усунути вказані вище невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.