Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-07-2023, 00:00
Послуги надаються з урахуванням охоплення території Центрального району м. Миколаєва Миколаївської області.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 340 539,62 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05410576 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шарий Максим Олександрович |
Телефон: | 380509828125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, Інженерна, 1 |
6 |
Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та були виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність: Учасником не подано в повному об’ємі скановані копії документів, що підтверджують факт надання учасником послуг або виконання робіт (наприклад - актів прийому виконаних робіт чи наданих послуг) на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам тендерної документації Замовника за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Механізоване вакуумне та вологе прибирання проїжджої частини доріг з вивозом сміття), затв. протоколом уповноваженої особи 26.07.2023 б/н (далі – тендерна документація), викладеним на сторінці 11 тендерної документації в підрозділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» в розділі «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до ст.16 Закону:»: «На підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник подає: 1) скановану копію не менше одного виконаного учасником аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками та додатковими угодами до нього (в разі укладення сторонами цього договору додатків та/або додаткових угод); 2) скановані копії документів, що підтверджують факт надання учасником за цим договором послуг або виконання робіт (наприклад - актів прийому виконаних робіт чи наданих послуг); 3) скановану копію відгуку від замовника по наданому учасником аналогічному за предметом закупівлі договору з інформацією щодо виконання учасником цього договору.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: учаснику необхідно подати скановані копії документів, що підтверджують факт надання учасником послуг або виконання робіт (наприклад - актів прийому виконаних робіт чи наданих послуг) на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці закупівлі UA-2023-07-26-004913-a.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.