Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 716 002,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 160,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 04052554 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Орлова |
| Телефон: | +380966700463 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50079, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. Під час розгляду документів ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА", ІПН 2890908148, за предметом: Послуги за рахунок видатків із благоустрою населених пунктів: Ліквідації несанкціонованих звалищ сміття на територіях загального користування, що перебувають у межах району (ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (UA-2023-07-20-004410-a) відкритих торгів з особливостями було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. Не надано договір на захоронення сміття на весь обсяг, а саме 1302 м3 відповідно до пункту 11 Додатку 2 «Перелік ІНФОРМАЦІЇ та документів, які подає учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника загальним вимогам замовника» Тендерної документації. 2. Не надано копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку) відповідно до підпункту 3 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 «Документально підтверджена інформація, яка вимагається від учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до пункту 28 Особливостей та ст. 16 Закону» Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА", ІПН 2890908148, як учаснику відкритих торгів з особливостями, необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: договір на захоронення сміття на весь обсяг та копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.