Період оскарження умов закупівлі - по 24-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 19020407 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Півень Ірина Володимирівна |
| Телефон: | 380442026174 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 10 |
2 |
Шановний Учаснику! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції уповноваженою особою виявлено невідповідності в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 5 розділу III тендерної документації Замовник вимагає від учасників згідно Додатка 5 Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Прошу надати довідку
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.