Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами та доповненнями)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 60,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» |
| ЄДРПОУ: | 01994959 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Куценко Анастасія Вікторівна |
| Телефон: | 380997107697 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 25011, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 |
8 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "А-ЕНЕРГО" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі - Послуги по збиранню, перевезенню та передачі для подальшої утилізації відпрацьованих ртутних термометрів, ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-07-14-004199-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні недоліки, а саме: 1. Розділом І Додатку № 1 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі. Пунктом 13 додатку №1 встановлено, що Учасник повинен надати довідку складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду усіх працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору). На виконання цього пункту Учасник надає довідку про наявність працівників (вих. 11 від 21.07.2023р.), але у такій довідці відсутня інформація про освіту залучених до виконання договору працівників. 2. Додатком № 2 до тендерної документації Замовником визначено, що на усі перераховані в п.1,2,3,4,5 вимоги Додатку 2 Учасник надає гарантійні листи по кожному пункту окремо та необхідні документи (якщо такі вимагаються). На виконання надої вимоги Учасник не надає гарантійні листі по нижче наведеним пунктам: - Послуги надаються згідно вимог чинного законодавства України в частині, що їх стосується, а також Закону України «Про відходи». - Учасник закупівлі погоджується своєчасно надавати послуги не рідше одного разу в два дні на підставі усної або письмової заявки Замовника. У невідкладних (термінових) випадках, реагування Виконавця на заявку Замовника відбувається протягом двох годин з моменту її отримання - Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та знешкодження. Транспортні витрати входять до вартості послуг - Учасник гарантує наявність в нього відповідних дозволів/ліцензій щодо можливості надання послуг згідно даним предметом закупівлі . - Учасник надає документи дозвільного характеру, якою підтверджує спроможність надання послуг згідно даного предмету закупівлі - послуги по збиранню, перевезенню та передачі для подальшої утилізації відпрацьованих ртутних термометрів (ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України). За необхідності Учасник може надати інші документи дозвільного характеру. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати шляхом завантаження до системи наступних документів (в тому числі у вигляді гарантійних листів), у відповідності до вимог тендерної документації Замовника : - Гарантійний лист, що послуги надаються згідно вимог чинного законодавства України в частині, що їх стосується , а також Закону України «Про відходи». - Гарантійний лист, що учасник закупівлі погоджується своєчасно надавати послуги не рідше одного разу в два дні на підставі усної або письмової заявки Замовника. У невідкладних (термінових) випадках, реагування Виконавця на заявку Замовника відбувається протягом двох годин з моменту її отримання - Гарантійний лист, що учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та знешкодження. Транспортні витрати входять до вартості послуг - Гарантійний лист, що Учасник гарантує наявність в нього відповідних дозволів/ліцензій щодо можливості надання послуг згідно даним предметом закупівлі . - Гарантійний лист, що учасник надає документи дозвільного характеру, якою підтверджує спроможність надання послуг згідно даного предмету закупівлі - послуги по збиранню, перевезенню та передачі для подальшої утилізації відпрацьованих ртутних термометрів (ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України). За необхідності Учасник може надати інші документи дозвільного характеру. - Довідку складену у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду усіх працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору); Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Олександр МАЙСТРОВ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.