Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Прибирання території кладовищ населених пунктів Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021-2015: 90910000-9 Послуги з прибирання) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість поставки товарів: 1 послуга (визначено в Додатку № 2 до тендерної документації). Місце поставки товарів*: кладовища в населених пунктах смт. Чинадійово, с. Карпати, с. Синяк, с. Косино, с. Обава, с. Дубино, с. Чабин, с. Бистриця, с. Вільховиця, с. Лецовиця, с. Бабичі, с. Ділок, с. Плоскановиця, с. Брестів Чинадіївської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області.. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 300 900,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 р. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 19.06.2023 00:00 7) умови оплати: Розрахунки за надані послуги Замовник проводить щомісячно протягом 90 (дев’яносто) банківських днів після підписання акту наданих послуг, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за надані послуги, які є предметом даного Договору. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону (1%) 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Відсутня.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 300 900,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 009,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04350719 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Василь Арендаш |
| Телефон: | +380505875700 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 89640, Україна, Закарпатська область,Мукачівський р-н, смт. Чинадійово, вул. Волошина, буд. 41 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕ МУКАЧЕВО" Прибирання території кладовищ населених пунктів Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021-2015: 90910000-9 Послуги з прибирання) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Надана Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідає вимогам додатку 1.3.1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати довідку за встановленою формою. 2. В разі, якщо статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник додатково надає лист у довільній формі з посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг), або іншого установчого документу (остання зареєстрована редакція) - для юридичних осіб. (Додатку 1.1 до тендерної документації) 3. Якщо пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає оригінал або належним чином засвідчену учасником копія довіреності/доручення щодо уповноваження цієї особи та належним чином засвідчену копію паспорта уповноваженої особи. (Додатку 1.1 до тендерної документації) 4. Оригінал або належним чином засвідчена копія витягу з Реєстру платників податку на додану вартість/свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ - для учасників-платників ПДВ. Оригінал або належним чином засвідчена копія витягу з Реєстру платників єдиного податку/ свідоцтва платника єдиного податку - для учасників- платників єдиного податку. (Додатку 1.1 до тендерної документації) . 5. Відсутні договірна ціна, кошторис на виконання послуг із додатками (Додатку 2 до тендерної документації) Однак подана тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕ МУКАЧЕВО" не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИНАДІЇВСЬКЕ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" Прибирання території кладовищ населених пунктів Чинадіївської територіальної громади (код ДК 021-2015: 90910000-9 Послуги з прибирання) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутня довідка за формою Додатку 1.3.1., із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір щодо надання Прибирання території кладовищ та/або послуги прибирання та/або послуги благоустрою території, в якому учасник виступає виконавцем тощо. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами. Для підтвердження інформації про виконання договору (ів) зазначених у довідці учасник має надати копії відповідних актів наданих послуг, які підтверджують повну суму виконання усіх зазначених у довідці аналогічних за предметом закупівлі договорів. Документи подаються по кожному пункту зазначеному у довідці (Додатку 1.3 до тендерної документації). 2. Оригінал або належним чином засвідчена копія статуту (в разі, якщо статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник додатково надає лист у довільній формі з посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг), або іншого установчого документу (остання зареєстрована редакція) - для юридичних осіб. (Додатку 1.1 до тендерної документації) 3. Якщо пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає оригінал або належним чином засвідчену учасником копія довіреності/доручення щодо уповноваження цієї особи та належним чином засвідчену копію паспорта уповноваженої особи. (Додатку 1.1 до тендерної документації) 4. Оригінал або належним чином засвідчена копія витягу з Реєстру платників податку на додану вартість/свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ - для учасників-платників ПДВ. Оригінал або належним чином засвідчена копія витягу з Реєстру платників єдиного податку/ свідоцтва платника єдиного податку - для учасників- платників єдиного податку. (Додатку 1.1 до тендерної документації) Однак подана тендерна пропозиція учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИНАДІЇВСЬКЕ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.