Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 4cb3708c0f6148d68030bdb44bdc8824
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 9 938 880,33 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 99 388,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 390 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
| ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Потічна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
0 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОКОМУНСЕРВІС" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: На виконання вимог зазначених у п. 1 Додатку №2 тендерної документації про наявність матеріально-технічної бази (територія, на якій розміщуються автомобільні транспортні засоби (ТЗ) та/або складське та/або офісне приміщення) для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні) та наявного обладнання, автомобільних транспортних засобів Учасник надав довідку вих.№103 від 15.06.2023р. У якій міститься інформація про договір оренди №25/05 від 25.05.2020р. В додаток до цього Учасник надав скан-копію вищезазначеного договору з додатковою угодою №1 про продовження строку оренди, який складає 30 місяців з моменту прийняття Об’єкта оренди за актом прийому-передачі. Строк оренди за договором №25/05 від 25.05.2020р. з урахуванням додаткової угоди №1 закінчився 25.11.2022р. В додаток до цього надано лист від 06.10.2022 від №114 про намір продовження користування нежитловими приміщеннями на період із 25.11.2022 до 25.05.2025р. Згідно вимог п. 1 Додатку №2 тендерної документації про наявність матеріально-технічної бази зазначено «В переліку машин (спецтехніки) обов’язкова наявність наступної спеціальної техніки та обладнання: автомобіль-самоскид, та/або трактор колісний для перевезення відходів (перевезення відходів – це транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення) – не менше 2 одиниць; поливо-мийної машини (об’єм бочки не менше 5м3) або автоцистерни (об’єм бочки не менше 5м3) для поливу зелених насаджень - не менше 1 одиниці; машина з встановленою додатковою опцією у вигляді обладнання з всмоктувальним рукавом довжиною не менше 6 метрів для прибирати сміття та опале листя – не менше 1 одиниці; газонокосарка – не менше 1 одиниці; мотокоса - не менше 6 одиниць; кущоріз – не менше 1 одиниць; подрібнювач деревини - не менше 1 одиниць;» Учасник надав довідку вих.№103 від 15.06.2023р. у якій у переліку обладнання, транспортних засобів, машин і механізмів міститься інформація про наявність вантажного-самоскида марка ЗИЛ-ММЗ, модель 4502 номерний знак ВЕ 4636 АІ до якого закріплюється всмоктувальний рукав як з’ємна основа та вантажної спеціалізованої цистерни номерний знак ВЕ9293СВ. Проте учасник не надав інформацію про «автомобіль-самоскид, та/або трактор колісний для перевезення відходів (перевезення відходів – це транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення) – не менше 2 одиниць» наявність яких є обов’язковою вимогою Замовника. Також на виконання вимог цього пункту Учасник надав договори оренди зазначеної у довідці техніки, а саме договір №.18 від 14.12.2021 та договір №5 від 28.12.2021, та листи-підтвердження орендодавців щодо не заперечення використання їх машин та механізмів. Проте листи згоди не містять інформації про те, для надання послуг за яким саме предметом закупівлі та на який термін виконання робіт (надання послуг) власник надає Учаснику згоду на використання його техніки. Для підтвердження наявності зазначеного в довідці обладнання Учаснику необхідно надати скановані з оригіналів документи, які підтверджують право власності на нього. Надана копія свідотства про реєстрацію СХІ00579 не є сканованим з оригіналу документом. Також довідка вих.№103 від 15.06.2023р. містить інформацію про всмоктувальний рукав який використовується як з’ємна основа, та закріплюється до вантажного-самоскида марка ЗИЛ-ММЗ, модель 4502 номерний знак ВЕ 4636 АІ. Проте відсутня інформація про довжину рукава, яка б підтвердила відповідність наданого обладнання вимогам замовника, а саме довжина рукава не менше 6 метрів. Для підтвердження наявності зазначеного в довідці обладнання необхідно надати скановані з оригіналів документи, які підтверджують право власності на нього: свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) або інвентарну картку, балансову довідку тощо. На підтвердження права власності кущоріза, мотокос, мотоножиць, мотопилки, подрібнювача гілок, роторної косарки та контейнера для сміття зазначених у довідці вих.№103 від 15.06.2023р. Учасник надав довідку вих. №102 від 15.06.2023р. Проте наданий документ не підтверджує наявність на балансі Миколаївської філії ТОВ "ЄВРОКОМУНСЕРВІС" саме обладнання зазначеного у довідці вих.№103 від 15.06.2023р. та не містить інвентарних номерів, балансової вартості та інше. На виконання вимог п. 3 Додатку №2 тендерної документації Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник надав відгуки вих.№50 від 15.06.2023 до аналогічного договору №15/08-1 ВІД 15.08.2018р. та від 14.06.2023р. до аналогічного договору №04-04/2022-МФ_ЄКС від 04.04.2022р. Згідно вимог тендерної документації Відгук повинен містити: предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити контрагента (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, адреса, його контактний номер телефону), посилання на номер закупівлі або обґрунтування відсутності такого посилання, інформацію про термін, якість наданих послуг або виконаних робіт та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку. Відгук від 14.06.2023р. не містить інформацію про ціну укладеного договору, реквізити контрагента (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, адреса, його контактний номер телефону), посилання на номер закупівлі або обґрунтування відсутності такого посилання. Відгук вих.№50 від 15.06.2023 не містить інформацію про посилання на номер закупівлі або обґрунтування відсутності такого посилання. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.