Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Закупівля проводиться у зв’язку з введенням та дією на всій території України воєнного стану і відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 417 330,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 086,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" |
| ЄДРПОУ: | 01983016 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Єлизавета Свистун |
| Телефон: | +380731331959 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45400, Україна, Волинська область,місто Нововолинськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, 7 |
1 |
1. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі на підтвердження встановленому кваліфікаційному критерію згідно п.п.1.2. п.1 Додатку №1 до тендерної документації надано довідку від 19.06.2023 №27. Водночас на підтвердження даному кваліфікаційному критерію учасником було надано копію інвентаризаційного опису необоротних активів станом на 28 грудня 2022р. із зазначенням переліку обладнання, що буде залучатися для виконання умов договору. Проаналізувавши копію інвентаризаційного опису необоротних активів, балансова вартість більшості майна дорівнює нулю, тобто експлуатаційний термін зазначеного обладнання закінчився та можливо підлягає утилізації та/або непридатне до використання (є зношеним) Учасник повинен надати копії чинних підтверджуючих документів про наявність обладнання. 2. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі подано довідку від 19.06.2023 № 4 (Довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2-х договорів укладеними протягом останніх 3 років)). В довідці не зазначена інформація про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник повинен надати скориговану довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2-х договорів укладеними протягом останніх 3 років). 3. Учасник процедури закупівлі не надав скан – копії аналогічних договорів (не менше 2 – ох), що були виконані в повному обсязі протягом останніх 3 років та повинні зазначатися в довідці, передбаченій п.п.1.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Аналогічними за предметом закупівлі договорами у цих торгах вважаються договори про надання послуг, укладеними з закладами охорони здоров’я та укладеним за результатами проведення закупівлі/процедури закупівлі (тендеру)), який є предметом даної закупівлі. Учасник повинен надати скан – копії аналогічних договорів (не менше 2 – ох), зазначених у довідці, передбаченій п.п.1.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, що були виконані в повному обсязі протягом останніх 3 років з закладами охорони здоров’я та укладеним за результатами проведення закупівлі/процедури закупівлі (тендеру)). 4. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі подано листи – відгуки від контрагентів, які не є закладами охорони здоров’я, до того ж подані учасником листи – відгуки місять не повну інформацію, яка вимагалася замовником згідно п.п. 1.3.п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) (не менше 2-х) від контрагента (закладу охорони здоров’я) згідно з поданим аналогічним договором (скан-копію листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) за наданим аналогічним договором, інформація про виконання якого повинна бути зазначена у довідці, передбаченій п.п.1.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Лист відгук має містити відомості про: найменування та місцезнаходження контрагента (замовника, покупця) за договором, його код ЄДРПОУ, дату укладення (строк дії), номер, предмет та суму(ціну) виконаного договору, за яким надається відгук / рекомендація).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.