Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-05-30-003698-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з небезпечними відходами). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90520000-8. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 74 853,00 грн (сімдесят чотири тисячі вісімсот п’ятдесят три гривні 00 копійок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.06.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуга - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 74 853,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 748,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шатохін Дмитро Олександрович |
| Телефон: | 380443097273 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 14.06.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. ---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-05-30-011398-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ", а саме: 1. В порушення вимог підпункту 1.2 пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 ТД надано довідку з інформацією про відповідність переліку видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія, з переліком відходів, які є предметом закупівлі, проте в наданій довідці зазначена неповна інформація відповідно до переліку послуг, викладених в таблиці 1 Розділу 1 Додатку 1 ТД. 2. В порушення вимог підпункту 3.3.1 пункту 3 Додатку 2 ТД надано довідку щодо досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначена інформація стосовно контактної особи контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон), проте не зазначено ім’я контактної особи контрагента. 3. В порушення вимог підпункту 3.3.2 пункту 3 Додатку 2 ТД надано позитивний лист – відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, проте без значення номеру та дати укладення такого аналогічного договору. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. підпункт 1.2 пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 ТД: «1.2 Довідка за встановленою формою за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про відповідність переліку видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія, з переліком відходів, які є предметом закупівлі ДОВІДКА про відповідність переліку видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія, з переліком відходів, які є предметом закупівлі №з/п Пункт із переліку видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія, та назва даного пункту Назва відходів, які є предметом закупівлі Примітка (наприклад зазначається, що для даного класу відходів не потрібна ліцензія) підпункт 3.3.1 пункту 3 Додатку 2 ТД: 3.3.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Приклад довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Найменування контрагента Предмет договору Номер та дата укладення договору Стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір Контактні особи контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон) підпункт 3.3.1 пункту 3 Додатку 2 ТД: «3.3.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги надати відповідні документи згідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Дмитро ШАТОХІН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.