Закупівлю оголошено - 30-05-2023, 11:40. Дата останніх змін - 10-07-2023, 09:15

Послуги з чищення каналізаційних колекторів

Закупівля:UA-2023-05-30-004342-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2022-12-23-003262-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-05-2023, 11:40
по 16-06-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-05-2023, 11:40
по 19-06-2023, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-06-2023, 00:00

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з чищення каналізаційних колекторів за кодом ДК 021:2015 - 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481,Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. без ПДВ / 360 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.06.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг (актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в), протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (акту приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в), на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:300 000,00 UAH(без ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:1 500,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Ганна Бузажи
Телефон:380487381864
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
0


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 30-05-2023, 11:40:24
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-06-2023, 16:46:06
Видалено:30-05-2023, 11:40:31
Тип документа: Тендерна документація
+ -
Завершено
Лот 1.
300 000,00 UAH(без ПДВ)
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Інша подія
Опис:
за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг (актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в), протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (акту приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в), на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Лот 1.
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота) англ:
Lot 1.
Примітки до окремої частини закупівлі (лота):
код ДК 021:2015 - 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Мінімальний крок аукціону:
1 500,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з чищення каналізаційних колекторів

1
послуга
65481 Україна Одеська область Южне вул. Берегова, будинок 11
по 31-12-2023
90470000-2
Послуги з чищення каналізаційних колекторів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Головатого отамана, будинок 161, 65013, Евгений Попа
Остаточна пропозиція:
300 000,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-06-2023, 14:25
Період подачі оскарження:
по 29-06-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-06-23, 16:28:06
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 21.06.2023 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 21.06.2023 № 244) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-05-30-004342-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з чищення каналізаційних колекторів за кодом ДК 021:2015 - 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГГІДРОСЕРВІС" (ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС"). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з наданням копій технічних паспортів на техніку що використовуються у роботі; У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з наданням копій технічних паспортів на техніку що використовуються у роботі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.2. згідно пункту 3.6 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД вимагалося надати довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Відомості про банківський рахунок повинні бути актуальними на дату подання тендерної пропозиції (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців). 8.3. згідно пунктів 5.1. та 5.2. частини 5 (з урахуванням приміток) Розділу I Додатку 2 до ТД для надання інформації щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 7 до ТД; - виконати вимоги пункту 5.2 частини 5 (з урахуванням приміток) Розділу I Додатку 2 ТД (у разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: -учасником процедури закупівлі ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку» від 15.06.2023 № 13 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази без зазначення інформації щодо власності/залученості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці відсутня інформація щодо найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єктів господарювання, з якими укладено договір про залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), а також строк (термін) дії таких договорів. В довідці не зазначена інформація який саме тиск та подачу води має каналопромивна техніка яку учасник процедури закупівлі планує залучити для надання послуг. Проте учасник процедури закупівлі ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" надав скан-копій договорів найму (оренди) на 11 транспортних засобів, але відповідна інформація не зазначена у довідці. Також разом з тим учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції були завантажені копії технічних паспортів на транспортні засоби в неповному обсязі, а саме: відсутня зворотня сторона технічного паспорту на транспортний засіб Mercedes-Benz, номерний знак ВН5178РМ. Через нестачу інформації в довідці немає можливості зробити висновок яке саме обладнання, каналопромивну техніку та транспортні засоби, та у якій кількості, учасник планує використовувати для надання послуг за предметом закупівлі. 9.2. щодо пункту 3.6 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" у складі його тендерної пропозиції надано «Довідку» з обслуговуючого банку від 30.01.2023 року, що є строком видачі більше ніж три місяця до дати подання тендерної пропозиції. 9.3. щодо пунктів 5.1. та 5.2. частини 5 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" у складі його тендерної пропозиції НЕ було надано документів щодо залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - надати Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з наданням копій технічних паспортів на техніку що використовуються у роботі; У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з наданням копій технічних паспортів на техніку що використовуються у роботі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 10.2. на вимогу пункту 3.6 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: - надати Довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Відомості про банківський рахунок повинні бути актуальними на дату подання тендерної пропозиції (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців). 10.3. на вимогу пунктів 5.1. та 5.2. частини 5 (з урахуванням приміток) Розділу I Додатку 2 до ТД: - надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 7 до ТД; - виконати вимоги пункту 5.2 частини 5 (з урахуванням приміток) Розділу I Додатку 2 ТД (у разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю) Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-06-23, 16:28:06
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-05-30-004342-a-b1
Номер договору:
89-В-ПВФ-23
Дата підписання договору:
07-07-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 07-07-2023 по 31-12-2023
Ціна договору до змін:
360 000,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
300 000,00 UAH
360 000,00 UAH
Ціна договору
300 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
351 206,99 UAH
Ціна договору після внесення змін
292 672,49 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
300 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ