Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з чищення каналізаційних колекторів за кодом ДК 021:2015 - 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481,Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. без ПДВ / 360 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.06.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг (актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в), протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (акту приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в), на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 300 000,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Контактна особа: | Ганна Бузажи |
Телефон: | 380487381864 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
0 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 21.06.2023 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 21.06.2023 № 244) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-05-30-004342-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з чищення каналізаційних колекторів за кодом ДК 021:2015 - 90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГГІДРОСЕРВІС" (ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС"). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з наданням копій технічних паспортів на техніку що використовуються у роботі; У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з наданням копій технічних паспортів на техніку що використовуються у роботі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.2. згідно пункту 3.6 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД вимагалося надати довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Відомості про банківський рахунок повинні бути актуальними на дату подання тендерної пропозиції (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців). 8.3. згідно пунктів 5.1. та 5.2. частини 5 (з урахуванням приміток) Розділу I Додатку 2 до ТД для надання інформації щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 7 до ТД; - виконати вимоги пункту 5.2 частини 5 (з урахуванням приміток) Розділу I Додатку 2 ТД (у разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: -учасником процедури закупівлі ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку» від 15.06.2023 № 13 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази без зазначення інформації щодо власності/залученості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці відсутня інформація щодо найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єктів господарювання, з якими укладено договір про залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), а також строк (термін) дії таких договорів. В довідці не зазначена інформація який саме тиск та подачу води має каналопромивна техніка яку учасник процедури закупівлі планує залучити для надання послуг. Проте учасник процедури закупівлі ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" надав скан-копій договорів найму (оренди) на 11 транспортних засобів, але відповідна інформація не зазначена у довідці. Також разом з тим учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції були завантажені копії технічних паспортів на транспортні засоби в неповному обсязі, а саме: відсутня зворотня сторона технічного паспорту на транспортний засіб Mercedes-Benz, номерний знак ВН5178РМ. Через нестачу інформації в довідці немає можливості зробити висновок яке саме обладнання, каналопромивну техніку та транспортні засоби, та у якій кількості, учасник планує використовувати для надання послуг за предметом закупівлі. 9.2. щодо пункту 3.6 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" у складі його тендерної пропозиції надано «Довідку» з обслуговуючого банку від 30.01.2023 року, що є строком видачі більше ніж три місяця до дати подання тендерної пропозиції. 9.3. щодо пунктів 5.1. та 5.2. частини 5 Розділу I Додатку 2 до ТД: - учасником процедури закупівлі ТОВ "ЮГГІДРОСЕРВІС" у складі його тендерної пропозиції НЕ було надано документів щодо залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД: - надати Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з наданням копій технічних паспортів на техніку що використовуються у роботі; У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно каналопромивної техніки, тиском не менш 150 атмосфер та подачею води не менш 320 л на хвилину), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з наданням копій технічних паспортів на техніку що використовуються у роботі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 10.2. на вимогу пункту 3.6 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: - надати Довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. Відомості про банківський рахунок повинні бути актуальними на дату подання тендерної пропозиції (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців). 10.3. на вимогу пунктів 5.1. та 5.2. частини 5 (з урахуванням приміток) Розділу I Додатку 2 до ТД: - надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 7 до ТД; - виконати вимоги пункту 5.2 частини 5 (з урахуванням приміток) Розділу I Додатку 2 ТД (у разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю) Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.