Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 135 093,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний комітет телебачення і радіомовлення України |
| ЄДРПОУ: | 00013936 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://comin.kmu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Мураховська Анжела Анатоліївна |
| Телефон: | +380442795958 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул.Прорізна, 2 |
3 |
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Підприємство об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Експлуатація та обслуговування адміністративних будівель» у процедурі закупівлі «Прибирання службових приміщень та місць загального користування на 2-х поверхах адмінбудинку Держкомтелерадіо та окремо орендованих приміщень на вул. Хрещатик, 26» код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-18-009342-a згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності: Учасник Підприємство об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Експлуатація та обслуговування адміністративних будівель» у складі тендерної пропозиції не зазначив інформацію про наявність спецодягу та не надав підтверджуючі документи: витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо та/або копії договорів оренди матеріалів (миючи засоби та витратні матеріали), спецодягу. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копії діючих на момент подачі пропозиції документів: дозволів, висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством, на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору, а саме: Миючі засоби та витратні матеріали Код 0054919 - Поліроль для меблів Pronto 300 г Лимон/(арт.:636754) Код 1017936 - Засіб для унітазу Domestos 500 мл Цитрус; Код 10 42382 - Мило рідке Activex 300 мл Антибактеріальне для чутливої Код 1017938 - Засіб чистячий Cif 250 мл Active Lemon; Код 3087577489 - Засіб для миття та дизенфекції -1000 мл Pro Універсальний Код 586205 - Засіб для миття скла «Clin» 500 мл Цитрус; Код 1016980 - Засіб для миття підлоги Mr.Proper 1000 мл Лимон. Підпунктом 2 пункту 1 додатка 1 тендерної документації встановлено вимогу учасника щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, включаючи інформацію про наявність інвентарю, обладнання, матеріалів, миючих засобів, засобів для чищення, спецодягу для виконання вимог до предмета закупівлі, визначених замовником у Додатку 3: Підтверджуючі документи: (витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо) та/або копії договорів оренди інвентарю, обладнання, матеріалів, спецодягу; - копії діючих на момент подачі пропозиції документів, а саме: дозволів, висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством, на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору. Учасник Підприємство об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Експлуатація та обслуговування адміністративних будівель» має подати оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально - технічної бази с переліком засобів, які будуть використовуватися для виконання умов договору про закупівлю, включаючи інформацію про наявність інвентарю, обладнання, матеріалів, миючих засобів, засобів для чищення, спецодягу для виконання вимог до предмета закупівлі з підтверджуючими документами, а саме: (витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо) та/або копії договорів оренди інвентарю, обладнання, матеріалів, спецодягу; - копії діючих на момент подачі пропозиції документів, а саме: дозволів, висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством, на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору. Назва засобів повинна відповідати дозволам, висновкам, гігієнічним сертифікатам, іншим документам дозвільного характеру, передбачених законодавством. Якщо в довідці буде зазначено оновлений перелік треба також надати оновлені підтверджуючі документи - витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо та/або копії договорів оренди інвентарю, обладнання, матеріалів, спецодягу
Учасник ФОП Мельничук Анатолій Володимирович у складі тендерної пропозиції не надав підтверджуючі копії діючих на момент подачі пропозиції документів, а саме: дозволів, висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством, на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору, а саме: Артикул 6988437 Засіб для скла-500 мл «Clin». Торгівельна марка інших миючих засобів та засобів для чищення зазначена Pro, а в Декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів UA.25470089.014.D.014-21 від 20 жовтня 2021 року визначено «Pro service». Підпунктом 2 пункту 1 додатка 1 тендерної документації встановлено вимогу учасника щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, включаючи інформацію про наявність інвентарю, обладнання, матеріалів, миючих засобів, засобів для чищення, спецодягу для виконання вимог до предмета закупівлі, визначених замовником у Додатку 3: Підтверджуючі документи: (витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо) та/або копії договорів оренди інвентарю, обладнання, матеріалів, спецодягу; - копії діючих на момент подачі пропозиції документів, а саме: дозволів, висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством, на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору. Учасник ФОП Мельничук Анатолій Володимирович має надати копії діючих на момент подачі пропозиції документів, а саме: дозволів, висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством, на використання Засобу для скла – 500 мл «Clin» - Артикул 6988437 або подати оновлено довідку про наявність обладнання, матеріально - технічної бази с переліком засобів, які будуть використовуватися для виконання умов договору з підтверджуючими документами: копії діючих на момент подачі пропозиції документів, а саме: дозволів, висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством, на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору. Назва засобів повинна відповідати дозволам, висновкам, гігієнічним сертифікатам, іншим документам дозвільного характеру, передбачених законодавством. Якщо в довідці буде зазначено оновлений перелік треба також надати оновлені підтверджуючі документи - витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо та/або копії договорів оренди інвентарю, обладнання, матеріалів, спецодягу
1. Учасник процедури закупівлі ФОП Бецун Віктор Миколайович під час подання тендерної пропозиції не підтвердив відсутність підстав, зазначених в підпунктах 1,5,7 пункту 44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Пунктом 2 додатка 1 тендерної документації передбачено вимогу до учасника процедури закупівлі щодо підтвердження відсутності підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Якщо під час подання тендерної пропозиції учасника буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстав щодо п.п.1,7 та 8 п.44 Особливостей для відмови участі у процедурі закупівлі, учасник має надати довідку в довільній формі про те, що: - замовник не має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; - тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; - учасник процедури закупівлі не визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Учасник ФОП Бецун Віктор Миколайович має підтвердити відсутність підстав, зазначених в підпунктах 1,5,7 пункту 44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Якщо буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстав щодо п.п.1,7 п.44 Особливостей учасник має надати довідку в довільній формі про те, що: - замовник не має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; - тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. 2. Учасник ФОП Бецун Віктор Миколайович у складі тендерної пропозиції не надав підтверджуючі документи про наявність інвентарю, обладнання, матеріалів, миючих засобів, засобів для чищення, спецодягу для виконання вимог до предмета закупівлі. Підпунктом 2 пункту 1 додатка 1 тендерної документації встановлено вимогу учасника щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази»: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, включаючи інформацію про наявність інвентарю, обладнання, матеріалів, миючих засобів, засобів для чищення, спецодягу для виконання вимог до предмета закупівлі, визначених замовником у Додатку 3: Підтверджуючі документи: (витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо) та/або копії договорів оренди інвентарю, обладнання, матеріалів, спецодягу; - копії діючих на момент подачі пропозиції документів, а саме: дозволів, висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством, на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору. Учасник ФОП Бецун Віктор Миколайович має надати підтверджуючі документи: (витяг із переліку основних засобів, матеріальних активів тощо) та/або копії договорів оренди інвентарю, обладнання, матеріалів, спецодягу. 3. Учасник ФОП Бецун Віктор Миколайович у складі тендерної пропозиції не надав інформації щодо незалучення або залучення субпідрядника /співвиконавця до виконання робіт або послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Пунктом 7 розділу 3 тендерної документації передбачено вимогу до учасника щодо подачі в тендерній пропозиції повного найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника (співвиконавця) до виконання робіт або послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця. Учасник ФОП Бецун Віктор Миколайович має надати довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника), якого учасник планує залучати як субпідрядника (співвиконавця) до виконання робіт або послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.