Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 6f4ea38fdba64349989ee14ab62d428f
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 858 021,12 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
| ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Потічна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
2 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Згідно вимог, які зазначено у п. 3 Додатку №2 до обладнання та матеріально-технічної бази зазначено, що у Виконавця для надання послуг повинна бути наступна техніка та обладнання (власна та/або орендована, та/або суборендована та/або лізинг та/або залучена на основі договірних відносин та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах), які він повинен зазначити у довідці, а саме: - машина вакуумна підмітально-прибиральна (не менше - 1 од.); - навісне обладнання (не менше 1 од.): бункер для збору змету не менше 1,9 куб. метру (не менше 1 од.); - система пилоподавлення (не менше 1 од.). - змінне обладнання, яка забезпечуватиме мінімальну ширину прибирання не менше 1, 97 метра: - щітка бокова діаметром не менше 78 см (не менше 1 од.); Для підтвердження наявності зазначеного в довідці обладнання необхідно надати скановані з оригіналів документи, які підтверджують право власності на нього: свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) або інвентарну картку, балансову довідку тощо. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника - надаються копії документів, що підтверджують права користування таким майном (договори управління/оренди тощо; договори повинні бути чинними на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до кінцевого строку виконання робіт 31.12.2023 року. У разі, якщо умови договору передбачають пролонгацію, надати докази погодження сторонами пролонгації та дії договору). Також обов’язково надається скановані з оригіналу листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або надавача послуг щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт (надання послуг). У складі своєї пропозиції Учасник надав довідку вiд 24 травня 2023 року вих. № 24105-7 з переліком необхідного обладнання. Проте учасник не надав документів щодо підтердення права власності або права користування майном на: навісне обладнання (1 од.): бункер для збору змету не менше 1,9 куб. метру (1 од.); система пилоподавлення (1 од.), змінне обладнання, яка забезпечуватиме мінімальну ширину прибирання не менше 1, 97 метра: щітка бокова діаметром не менше 78 см (1 од.); На виконання п. 3 Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник надав довідку вiд 24 травня 2023 року вих.№24/05-23. Довідка містить інформацію про аналогічний договір №183 від 10 жовтня 2022р. який було укладено між ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» та Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради. Вартість виконаного договору згідно наданої довідки становить 1 023 012,00 грн. В додаток до вищезазначеного Учасник надав копію договору, у якому також зазначена ціна 1 023 012,00 грн з ПДВ. Проте сума Актів прийому – передачі наданих послуг та сума платіжних документів, що підтверджують оплату, відповідно до умов наданого аналогічного договору складає 1 023 009,83 грн. При цьому обсяг послуг за договором складає 942 км, за актами прийому – передачі наданих послуг – 941,998 км. Тож Учасник не надав копії документів, що підтверджують повне виконання договору, як вимагалось умовами тендерної документації. Також Учасник надав відгук наданий Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради №362/06.01-46/23 від 24.05.2023р. щодо якості виконаного договору у якому відсутнє посилання на номер закупівлі або обґрунтування відсутності такого посилання, як вимагалось умовами тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації п.4 РОЗДІЛ III. Підготовка тендерної пропозиції учасник мав надати документ про те, Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції Учасника відповідний документ відсутній. Відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.