Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 3daa60f74f22461695c9c5afbcd56488
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 304 980,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
| ЄДРПОУ: | 05484126 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ільчук Оксана Анатоліївна |
| Телефон: | +380983395355 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити наявність у нього матеріально-технічної бази для виконання договору, зокрема, необхідно надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність та територіальне місцезнаходження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із переліком обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів із системою очистки димових газів з обов’язковим страхуванням вказаного обладнання. На підтвердження інформації Учасник має документи, що підтверджують право власності/користування учасника вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) або діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг). Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання даної вимоги надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору за №15/05/01 від 15.05.2023, де зазначено перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зокрема, зазначено про наявність у Учасника офісного приміщення (м. Житомир), яке орендовано у ДП Міноборони України «Укрвійськбуд». В підтвердження даної інформації та на виконання вимог тендерної документації Учасником надано копію договору №191102 від 01.11.2019. Разом з тим, в тендерній документації відсутній акт приймання-передачі офісного приміщення за вказаним договором. Враховуючи зазначене, Учаснику необхідно надати належним чином завірену копію акту приймання-передачі офісного приміщення за договором №191102 від 01.11.2019 або скан-копію з оригіналу документу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.