Період оскарження умов закупівлі - по 15-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-05-2023, 00:00
Електронний аукціон не проводиться. Відповідно до змін ухвалених КМУ від 30.12.2022 у Постанову КМУ № 1178 від 12.10.2022, які покликані забезпечити рівні права всіх учасників закупівель під час регулярних і тривалих відключень електроенергії, з 03.01.2023р. тимчасово відключено модуль аукціону у відкритих торгах з особливостями. Інформація щодо кроку ціни та дати проведення аукціону може тимчасово відображатись через особливості функціонування електронної системи закупівель, на яку не може вплинути замовник.
ID закупівлі: c33e2dd3855e4fb98f784255574224dd
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 705 405,56 UAH(без ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Михайлова Юлія Анатоліївна |
| Телефон: | 380487389375 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: Відповідно до вимог пункту 6 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник, З урахуванням вимог ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Виконавець повинен мати ліцензію на поводження з небезпечними відходами та надати її копію. Вид відходу може несуттєво відрізнятися за назвою, але повністю відповідати за змістом. Перелік видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія, обов’язково повинен охоплювати найменування всіх видів небезпечних відходів, зазначених у Додатку 4 тендерної документації У примітці до Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Якщо дія будь-яких документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі тендерної пропозиції, закінчується після розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення дії договору про закупівлю, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. В порушення цих вимог тендерної документації, Учасником надано копії ліцензій (у т.ч. субпідрядника), строк дії яких минув та не надано документального підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей (в редакції від 20.04.2023), замовник відміняє відкриті торги у разі «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». В технічній специфікації (технічних вимогах) до предмету закупівлі (п. 11 Додатку 4 до тендерної документації), замовником помилково було зазначено, що «Виконавець має право залучати співвиконавців для забезпечення надання Послуг лише при наявності у співвиконавців відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами». Однак, як було встановлено, договір за предметом закупівлі може бути лише укладений лише з ліцензіатом (відповідно до норм (зокрема, ст. 17) Закону України «Про відходи»). Оскільки вищезазначена помилка була виявлена замовником вже після розкриття пропозицій учасників, внести зміни до тендерної документації не можливо. З огляду на вищезазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. На виконання вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-05-10-008123-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. На виконання вимог пункту 47 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-06-2023, 00:00
Період оскарження:
з 25-05-2023, 12:24 по 05-06-2023, 00:00
Документи: