Закупівлю оголошено - 03-05-2023, 14:46. Дата останніх змін - 31-05-2023, 14:30

Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій

Закупівля:UA-2023-05-03-009313-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-05-03-002743-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-05-2023, 14:46
по 08-05-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-05-2023, 14:46
по 11-05-2023, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-05-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 11-05-2023, 00:00

ID закупівлі: a288492fcef04eee8d64116c7a830256

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:4 052 447,13 UAH (з ПДВ)
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:121 573,41 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40123444 Досьє YouControl
Контактна особа:Онищенко Ольга Федорівна
Телефон:380444652622
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
02096, Україна, Київська область,Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
3


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно; умови: гарантія надається за формою наведеною в частині 5 Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 розділу 3 Тендерної документації та у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Послуги комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Місцезнаходження Замовника: Україна, 02096, м. Київ, вул. Привокзальна, буд. 3, тел. (044) 406-99-10; Код ЄДРПОУ: 40123444; ІПН 400758126555; Код філії – 654; IBAN UA383226690000026005300148853 в АТ «Державний ощадний банк України» філія – Головне управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», МФО 322669. Строк дії забезпечення виконання Договору у вигляді банківської гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору та обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) банківський день. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банківська гарантія має бути видана однією з наступних фінансових установ: - банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 (сімдесят п’ять) % статутного капіталу банку, або - системно важливим банком (за класифікацією Національного банку України), регулятивний капітал (Н1), якого на дату випуску гарантії перевищує 6.0 млрд грн, або - банком іноземної банківської групи, яка має довгостроковий кредитний рейтинг материнської компанії на рівні не нижче BBB- за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings, або - іноземним банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг на рівні не нижче BBB - за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings. У будь-якому випадку банк не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими. Відповідність Банка вищезазначеним вимогам підтверджується листом Банку, який видає гарантію. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2023, 14:46:39
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-05-2023, 15:23:16
Видалено:03-05-2023, 14:46:43
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-05-2023, 14:46:39
Експортовано:03-05-2023, 14:46:39
Експортовано:04-05-2023, 15:23:11
Експортовано:03-05-2023, 14:46:39
Експортовано:04-05-2023, 15:23:11
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Завершено
Послуги комплексного прибиранн ...
4 052 447,13 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-05-2023, 08:02
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Замовник після підписання Сторонами Акта наданих послуг, на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури (термін оплати рахується з дати реєстрації податкової накладної для платників ПДВ; для неплатників ПДВ термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг) (інформація про податкову накладну зазначається у разі, якщо Виконавець є платником ПДВ)
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
45
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Послуги комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
Ідентифікатор (лота):
2a08787b188c499bb10d4d50a95da32f
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота) англ:
Lot 1.
Примітки до окремої частини закупівлі (лота):
Загальна кількість – 8 040 569,70 м2, обсяг надання послуг - відповідно до Додатку №2 тендерної документації; місце надання послуг: Україна, 02099, м. Київ, вул. Приколійна, 1; Україна, 02096, м. Київ, вул. Привокзальна, 3.
Забезпечення тендерної пропозиції:
121 573,41 UAH
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

1. Щоденне прибирання

4574115.7
метри квадратні
02099 Україна Київська область Київ м. Київ, вул. Приколійна, 1
по 31-12-2023
90910000-9
Послуги з прибирання


2. Прибирання 1раз на тиждень

121352
метри квадратні
02099 Україна Київська область Київ м. Київ, вул. Приколійна, 1
по 31-12-2023
90910000-9
Послуги з прибирання


3. Прибирання 1 раз на місяць

36183.2
метри квадратні
02099 Україна Київська область Київ м. Київ, вул. Приколійна, 1
по 31-12-2023
90910000-9
Послуги з прибирання


4. Прибирання доріг, тротуарів та проїздів з твердим покриттям

3301914
метри квадратні
02099 Україна Київська область Київ м. Київ, вул. Приколійна, 1
по 31-12-2023
90910000-9
Послуги з прибирання


5. Миття вікон з внутрішньої сторони

7004.8
метри квадратні
02099 Україна Київська область Київ м. Київ, вул. Приколійна, 1
по 31-12-2023
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський р-н, селище міського типу Слобожанське(пн), вул.8 Марта, будинок 13, 52005, Оксана Сущенко
Остаточна пропозиція:
4 017 692,81 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-05-2023, 11:02
Період подачі оскарження:
по 28-05-2023, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-05-03-009313-a-a1
Номер договору:
58-УЗШК
Дата підписання договору:
31-05-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 31-05-2023 по 31-12-2023
Ціна договору до змін:
4 017 692,81 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
3 348 077,34 UAH
4 017 692,81 UAH
Ціна договору
3 348 077,34 UAH
Ціна договору без ПДВ
4 017 609,26 UAH
Ціна договору після внесення змін
3 348 007,72 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37, 79026, Ігор Грабовецький
Остаточна пропозиція:
3 980 025,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 22-05-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-05-23, 15:47:24
24

ПРОТОКОЛ № 116/23 Уповноваженої особи м. Київ від 12.05.2023 Уповноважена особа: Ольга ОНИЩЕНКО Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП "Клінінг-Про" (далі — Учасник), процедури закупівлі Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій, ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в тендерній пропозиції Учасника ПП "Клінінг-Про" в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-05-03-009313-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 40 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно вимог пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Замовником повідомляється наступне. Вимога про усунення невідповідностей: 1.Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та документи на його підтвердження* * У випадку залучення субпідрядника(-ів)/ співвиконавця(-ів), потужності якого(-их) Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації, в листі зазначається (для кожного субпідрядника/ співвиконавця): найменування субпідрядника/ співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження. Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про наявність не менше 37-ми працівників, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі не менше 1-го працівника який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). Відносно працівників в довідці необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: 1) прізвище, ініціали; 2) посада; 3) інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше; 4) інформація про співвиконавця, працівників якого Учасник планує залучати для підтвердження кваліфікації, а саме: найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження**. 5) щодо працівника(-ів) який(-і) пройшов(-ли) навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) необхідно зазначити номер відповідного посвідчення (свідоцтва), дата видачі посвідчення (свідоцтва), якщо така існує, або номер та дата протоколу (витягу) перевірки знань з питань охорони праці. Інформація в листі по можливості повинна відповідати формі Таблиці 1. Таблиця 1 ПІБ Кваліфікація/ посада Працівник учасника/ працівник субпідряд ика/ співвиконавця Назва субпідрядника/ співвиконавця** Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу*** ** заповнюється якщо Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/ співвиконавця. *** зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. При наданні інформації про наявність працівників виходити із розрахунку (не менше мінімальної кількості працівників за посадами/ кваліфікацією) зазначеного в Таблиці 2. Таблиця 2 № Найменування посади/ кваліфікація Кількість працівників**** 1 Прибиральник 30 2 Двірник 6 3 Адміністратор/менеджер 1 Всього: 37 ****в листі кількість працівників відповідної посади/кваліфікації має довіювати або перевищувати кількість зазначену в таблиці 2. На підтвердження наявності працівників (зазначених в листі) надаються наступні документи: - документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації): трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, та наказу про прийняття на роботу). На підтвердження кваліфікації працівника (-ів), який(-і) пройшов(-ли) навчання надаються наступні документи: свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер та/або назву НПАОП та/або таке інше). Однак, в порушення вимог тендерної документації в складі пропозиції відсутні: - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, та наказу про прийняття на роботу) на підтвердження наявності працівників (зазначених в листі)у кількості згідно таблиці 2. Надана форма ОК-7 в складі тендерної пропозиції 10 травня 2023 19:16 32. відомості люди.pdf.p7s не підтверджує відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. - свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер та/або назву НПАОП та/або таке інше) щодо працівника(-ів) який(-і) пройшов(-ли) навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), необхідно зазначити номер відповідного посвідчення (свідоцтва), дата видачі посвідчення (свідоцтва), якщо така існує, або номер та дата протоколу (витягу) перевірки знань з питань охорони праці. В довідці від 10 травня 2023 19:16 22. Довідка працівники.pdf.p7s надано відомості, що Філіпова О.О. пройшов(-ли) навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), проте надане посвідчення та/або протокол не підтвердили дані відомості. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, та наказу про прийняття на роботу) на підтвердження наявності працівників (зазначених в листі) на працівників зазначених в довідці від 10 травня 2023 19:16 22. Довідка працівники.pdf.p7s; - свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер та/або назву НПАОП та/або таке інше) на працівника зазначеного в довідці Філіпову О.О. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у строки, встановлені зазначеними нормами. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника ПП «Клінінг Про» щодо Закупівлі UA-2023-04-24-008653-a. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями Уповноважена особа філії «УЗШК» АТ «Укрзалізниця» ________________ підпис Ольга ОНИЩЕНКО

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-05-23, 15:47:24

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 980 025,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 017 692,81 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАЙНО СЕРВІС»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 051 411,15 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ