Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 11-05-2023, 00:00
ID закупівлі: a288492fcef04eee8d64116c7a830256
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 052 447,13 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 121 573,41 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40123444 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Онищенко Ольга Федорівна |
| Телефон: | 380444652622 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02096, Україна, Київська область,Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
3 |
ПРОТОКОЛ № 116/23 Уповноваженої особи м. Київ від 12.05.2023 Уповноважена особа: Ольга ОНИЩЕНКО Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП "Клінінг-Про" (далі — Учасник), процедури закупівлі Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій, ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в тендерній пропозиції Учасника ПП "Клінінг-Про" в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-05-03-009313-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 40 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно вимог пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Замовником повідомляється наступне. Вимога про усунення невідповідностей: 1.Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та документи на його підтвердження* * У випадку залучення субпідрядника(-ів)/ співвиконавця(-ів), потужності якого(-их) Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації, в листі зазначається (для кожного субпідрядника/ співвиконавця): найменування субпідрядника/ співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження. Учасник повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про наявність не менше 37-ми працівників, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі не менше 1-го працівника який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). Відносно працівників в довідці необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: 1) прізвище, ініціали; 2) посада; 3) інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше; 4) інформація про співвиконавця, працівників якого Учасник планує залучати для підтвердження кваліфікації, а саме: найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження**. 5) щодо працівника(-ів) який(-і) пройшов(-ли) навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) необхідно зазначити номер відповідного посвідчення (свідоцтва), дата видачі посвідчення (свідоцтва), якщо така існує, або номер та дата протоколу (витягу) перевірки знань з питань охорони праці. Інформація в листі по можливості повинна відповідати формі Таблиці 1. Таблиця 1 ПІБ Кваліфікація/ посада Працівник учасника/ працівник субпідряд ика/ співвиконавця Назва субпідрядника/ співвиконавця** Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу*** ** заповнюється якщо Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/ співвиконавця. *** зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. При наданні інформації про наявність працівників виходити із розрахунку (не менше мінімальної кількості працівників за посадами/ кваліфікацією) зазначеного в Таблиці 2. Таблиця 2 № Найменування посади/ кваліфікація Кількість працівників**** 1 Прибиральник 30 2 Двірник 6 3 Адміністратор/менеджер 1 Всього: 37 ****в листі кількість працівників відповідної посади/кваліфікації має довіювати або перевищувати кількість зазначену в таблиці 2. На підтвердження наявності працівників (зазначених в листі) надаються наступні документи: - документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації): трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, та наказу про прийняття на роботу). На підтвердження кваліфікації працівника (-ів), який(-і) пройшов(-ли) навчання надаються наступні документи: свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер та/або назву НПАОП та/або таке інше). Однак, в порушення вимог тендерної документації в складі пропозиції відсутні: - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, та наказу про прийняття на роботу) на підтвердження наявності працівників (зазначених в листі)у кількості згідно таблиці 2. Надана форма ОК-7 в складі тендерної пропозиції 10 травня 2023 19:16 32. відомості люди.pdf.p7s не підтверджує відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. - свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер та/або назву НПАОП та/або таке інше) щодо працівника(-ів) який(-і) пройшов(-ли) навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), необхідно зазначити номер відповідного посвідчення (свідоцтва), дата видачі посвідчення (свідоцтва), якщо така існує, або номер та дата протоколу (витягу) перевірки знань з питань охорони праці. В довідці від 10 травня 2023 19:16 22. Довідка працівники.pdf.p7s надано відомості, що Філіпова О.О. пройшов(-ли) навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), проте надане посвідчення та/або протокол не підтвердили дані відомості. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, та наказу про прийняття на роботу) на підтвердження наявності працівників (зазначених в листі) на працівників зазначених в довідці від 10 травня 2023 19:16 22. Довідка працівники.pdf.p7s; - свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер та/або назву НПАОП та/або таке інше) на працівника зазначеного в довідці Філіпову О.О. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у строки, встановлені зазначеними нормами. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника ПП «Клінінг Про» щодо Закупівлі UA-2023-04-24-008653-a. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями Уповноважена особа філії «УЗШК» АТ «Укрзалізниця» ________________ підпис Ольга ОНИЩЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.