Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-04-2023, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
ID закупівлі: da0a4ab73446440abaa317119dd18339
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 15 900 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.lutsk.ua |
Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
Телефон: | 380332773159 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: у розрахунку вартості прибирання газонів (календарний графік прибирання на 2023 рік, режими, площі і вартість прибирання газонів (протягом тижня) на 2023 рік), у кошторисі на послуги з прибирання та підмітання вулиць, у договірній ціні на послуги з прибирання та підмітання вулиць, у розрахунку ціни тендерної пропозиції послуги з прибирання та підмітання вулиць допущено невідповідність у площі прибирання газонів. У розрахунках вартості миття смітників та механізованого миття пам'ятників зазначено мийку Karcher, а в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази її не вказано. У розрахунку вартості прибирання проїжджої частини (розрахунок планової вартості прибирання 1 м.п. проїжджої частини підмітально-прибиральною машиною Scandia з автомобілем КАМАЗ) враховано амортизаційні витрати на орендовану підмітальну машину; у розрахунку прибирання кругів (розрахунок планової вартості прибирання 1 маш/год кругів дорожнім пилосмоком Свінго) враховано амортизаційні витрати на орендований дорожній пилосмок. Також учасником надано перелік орендованої техніки, до якої надано договори оренди та акти прийому-передачі, проте до техніки зазначеної у п. 4, 5, 6, 8 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутній акт прийому-передачі такої техніки. Учасником було надано не витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а скріншот з сайту Міністерства юстиції України (безкоштовний запит). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 2, 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) розрахунок вартості прибирання газонів, кошторис, договірну ціну, розрахунок ціни тендерної пропозиції, довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також розрахунок вартості прибирання проїжджої частини (розрахунок планової вартості прибирання 1 м.п. проїжджої частини підмітально-прибиральною машиною Scandia з автомобілем КАМАЗ та розрахунок прибирання кругів (розрахунок планової вартості прибирання 1 маш/год кругів дорожнім пилосмоком Свінго) з виправленими невідповідностями; акт прийому-передачі до договору оренди транспортних засобів від 24.03.2021 року; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.