Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-04-2023, 00:00
ID закупівлі: b458b08fd93342279c055b2f66dcc442
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 975 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 89 250,00 UAH |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Янушевська Людмила Володимирівна |
| Телефон: | 0444612320 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
0 |
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником в складі тендерної пропозиції не надано установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). 1) ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог пункту 4 додатку ІІ до тендерної документації: Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: підпункт 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. При цьому: a) повноваження керівника учасникаюридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). 1) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику потрібно надати: Установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - сканована копія довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. 2) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником згідно вимог підпункту 2.2.1. пункту 2.2. Додатку ІІ до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність у працівників відповідного кваліфікаційного рівня, які мають необхідні знання та досвід» за № 001 від 19 квітня 2023 р., яка не відповідає встановленій формі, а саме у Таблиці 1, змінено назву стовпчика 6 з «Документ про підвищення кваліфікації за Національним стандартом України ДСТУ ISO 14065:2015 Номер та дата» на «Сертифікат про підвищення кваліфікації за Національним стандартом України ДСТУ ISO 14065:2015 Номер та дата». Разом з тим, у складі тендерної пропозиції на вимогу зазначеного підпункту учасником надано Свідоцтва про підвищення кваліфікації. 2) ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 2.2.1. пункту 2.2. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Учаснику необхідно надати: Сканована копія довідки/листа Учасника, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника, про кількість, кваліфікацію, досвід роботи, працівників, які будуть залучені Учасником при наданні послуг за вказаним предметом закупівлі, за формою Таблиці 1, згідно даного пункту. 2) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Згідно вимог підпункту 2.2.1. пункту 2.2. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Учаснику необхідно надати: Скановану копію довідки/листа Учасника, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника, про кількість, кваліфікацію, досвід роботи, працівників, які будуть залучені Учасником при наданні послуг за вказаним предметом закупівлі, за формою Таблиці 1, згідно даного пункту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.